Steav Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Oto mój zakup z kwietnia. Na razie bez fajerwerków i pewnie tak zostanie do jesieni, gdyż trzeba doinwestować dom :/ W standardzie: - 2x airbag - klimatronik - el. szyby x2 domykane z kluczyka - ABS - centralny z kluczyka - alufelgi - podgrzewane lusterka - el. sterowane lusterka - radio koncern (kaseciak) - immobiliser Modyfikacje: - Obniżenie - nie wiem o ile bo już było jak kupiłem ( raczej sprężyna krutsza :/ ) Naprawy: - rozwalona plecionka (pierwsze starcie z progiem w garażu ) koszt 100zł z wymianą. - nabijanie klimatyzacji + filtr -190zł - szyba czołowa - impulsator - gumy przegubów Plany: - malowanie zdeżaków bo są tragedia - obszycie skórą lub czymś podobnym ( jeszcze nie wiem czy całe fotele czy tylko boczki) - opony bo firma kogucik kiepsko wyglądają - teraz bridgestone - xenon etap drugi: (raczej wiosna 2012r ) - silnik jakaś modyfikacja lub podmiana - hamulce Postaram się umieszczać wszystkie inf o naprawach, modyfikacjach oraz zdjęcia na bieżąco. A oto kilka fotek:
Steav Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 Jeśli chodzi o kolor to pasuje, tak słońce padło
Gość Damian A4 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Gleba ujdzie ale te kominy za bardzo wystawają
rastafaraj87 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Mi się podoba . Kominy głębiej fakt.
devon00 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 fajnie wyglada ale tak jak napisal kolega kolory maski i zderzaka nie zgrywaja sie z blotnikami
barszczyna Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Krawędź maski trochę za wysoko, chociaż ja w swoim mam tak samo. Chyba przywara przedliftów.
Armi Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Krawędź maski trochę za wysoko, chociaż ja w swoim mam tak samo. Chyba przywara przedliftów. Nie ma takiej możliwości :gwizdanie:
Luka3s Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Kolejna ADRka. Całkiem spoko, ale rzeczywiście malowana była.
DiAMOND Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Maska ma jaśniejszy kolor od błotnika stąd odcień. Co do obniżenia kup gwintowane zawieszenie Zgubiłeś może atrapę na zderzaku Pokaż wnętrze
Steav Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 No dobra pany zbliża się wiosna, budżet się uzupełnił więc czas na mody :> A co za tym idzie, potrzebuję sporo info ;( A więc, w jakiej kolejności to wszystko robić by się nie urobić i by nie kolidowało z innymi pracami Swap silnika, malowanie auta, wymiana zawieszenia na gwint, pełen fis, tempomat, i rezanie konsoli środkowej na poliftową. potem małe gadżety które już nie będą kolidować z niczym jak wymiana foteli lamp także to na koniec Pytanie nr 2 jaki motorek spasuje w miejsce mojego ADR, zdecydowany jestem na 1.8T tylko nie wiem który :/ najlepiej najwieksza moc seryjna, bezawaryjność(bex z b6) ale to chyba nie podejdzie?? Idąc dalej tym tropem mamy załóżmy tego bexa goły słupek, alternatory itd pasowne z adra, półośki, tarcze ham, przeróbki mocowań, zawieszeń?? Po prostu z czym się to je. wiązka nowa z kompem(to ma coś do licznika i obsługi np klimatronika)?? Pytam raczej od strony zakupów bo swapa sam nie będę robił (możecie kogoś polecić) wymiana zawieszenia na gwint, kupuje dedykowane i all pasuje??? To tyle resztę myślę, że ogarnę Zadaję te pyt. tu bo na forum ciężko się doszukać a najczęstsza odp, że kupić nowe auto Pozdrawiam i liczę na konkretne odpowiedzi
Łepski Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Pytanie nr 2 jaki motorek spasuje w miejsce mojego ADR, zdecydowany jestem na 1.8T tylko nie wiem który :/ Praktycznie każdy najlepiej najwieksza moc seryjna, bezawaryjność(bex z b6) ale to chyba nie podejdzie?? Podejdzie, po prostu więcej rzeźby z przeróbką wiązki el. Idąc dalej tym tropem mamy załóżmy tego bexa goły słupek, alternatory itd pasowne z adra, półośki, tarcze ham, przeróbki mocowań, zawieszeń?? Po prostu z czym się to je. wiązka nowa z kompem(to ma coś do licznika i obsługi np klimatronika)?? Pytam raczej od strony zakupów bo swapa sam nie będę robił (możecie kogoś polecić) Z doświadczenia jak kupisz silnik z kompletnym osprzętem wyjdzie Cię taniej niż późniejsze sztukowanie Co do kolejności ja bym wytargał stary silnik, dał do blacharza i w tym czasie przygotował nowy. A potem sam miód: wjazd silnikiem, zawiecha, heble itd
ŁukaszA4 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Sorki że się wtrącę ale w opisie masz błąd jeśli chodzi o radio bo nie występowały takie bo radio to chyba masz concert :> heh pozdro i czekamy na efekty rezania xD
Steav Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 bex żadnego nie znalazłem, więc jestem skazany na AEB lub coś podobnego Prace rozpocznę jakoś w marcu a raczej zakupy
slimaczek89rz Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 z wyglądu identyczna jak moja poka środek
cacek89 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 bex żadnego nie znalazłem, więc jestem skazany na AEB lub coś podobnego Prace rozpocznę jakoś w marcu a raczej zakupy niezle sie kreci ciekawy jestem koncowego efektu moze i sam sie kiedys na to skusze, chociaz nie wiem czy nie lepiej oplacaloby sie poprostu zmienic fure na inna z 1,8T ale przyjemnosc z modzenia.... :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się