Ponki1986 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Witam. Od pewnego czasu zauważyłem że na postoju auto bardzo drga, a silnik bardzo się trzęsie. Nie jest tak zawsze, ale po rozgrzaniu silnika częściej. Dodam że jestem świeżo po zmianie dwu-masy , a poduszki pod silnikiem są sprawne. Autko było na kanale i mechanicy nic konkretnego nie znaleźli. Autko śmiga bez problemu. Dodam że na postoju gdy dodam gazu tak do 2000 obrotów, to te drgania ustają, ale w przedziale 1900 - 2000 czuć minimalnie mocniejsze drgania. A po zwolnieniu gazu silnik swobodnie schodzi do około 890 obrotów i po sekundzie jest takie jakby mocniejsze szarpnięcie. Po tym szarpnięciu ponownie auto drży. Czasami tego szarpnięcia nie ma i znikaja też drgania. Zauważyłem również że np. gdy dojadę do skrzyżowania i przyhamują, to te drgania znikają jakby silnik się inaczej ustawiał na poduszkach. Przegrzebałem forum i każdy piszę co innego. Skupiając się na trzech opcjach, która była by najbardziej trafna: Plecionka wydechu, Wtryskiwacze, czy może Pompa :confused4:
krupskim Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Wypnij wtyczkę od czujnika szybkościomierza - jest po prawej stronie / jak staniesz przed silnikiem/ na obudowie mechanizmu różnicowego, nad półośką - i się przejedź. Jak drgania ustąpią , to znaczy nastawnik pompy do czyszczenia.
pisarz1980 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Chciałbym wiedzieć więcej o tym nastawniku gdzie się znajduje i jak go czyścić,itp. 9 (wszystko) jeśli można . Pozdrawiam.
Ponki1986 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 to znaczy nastawnik pompy do czyszczenia Można prosić o jakąś instrukcję, foto story na temat czyszczenia tego nastawnika.
PELIKAN18 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75246.0
Ponki1986 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Wypnij wtyczkę od czujnika szybkościomierza - jest po prawej stronie / jak staniesz przed silnikiem/ na obudowie mechanizmu różnicowego, nad półośką - i się przejedź. Jak drgania ustąpią , to znaczy nastawnik pompy do czyszczenia. Tak też zrobiłem. Wypiąłem taką czarną, prostokątną, z gumowym kołnierzem ochronnym i przejechałem około 12 km wracając po pracy do domu. Ale prędkościomierz wskazywał normalnie... Tak ma być? Jednak po przyjechaniu do domu nie zauważyłem poprawy. Wpiąłem ją ponownie i rozłączyłem wtedy w tamtych okolicach taką niebieską, okrągłą, dwu sygnałową... Od czego ona w ogóle jest? Auto jechało normalnie, ale prędkościomierz był jakby ospały. A tak na marginesie, to można prosić o szczegółową rozpiskę umiejscowienia wszelkich czujników i złączek, oraz opis każdego z nich, za co są odpowiedzialne.[br]Dopisany: 16 Maj 2011, 21:30_________________________________________________Odpisze ktoś...
Killer1984 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0
jaras231 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 U mnie plecionka powodowała takie objawy Poproś kogoś aby przydepnął rurę wydechową w trakcie trwania drgań i poczujesz że znikają, a po puszczeniu po chwili wraca Wymieniłem plecionkę i ustało
Wihajster Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 U mnie plecionka powodowała takie objawy Poproś kogoś aby przydepnął rurę wydechową w trakcie trwania drgań i poczujesz że znikają, a po puszczeniu po chwili wraca Wymieniłem plecionkę i ustało zgadza sie..tez stawiam na plecionke
jaras231 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 poszukaj na allegro użytkownika tlumiki-gruchot ma ciekawe zamienniki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się