waldi_007 2 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 8E0 953 549 N[br]Dopisany: 25 Luty 2011, 20:20_________________________________________________Koledzy jakieś pomysły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 8E0 953 549 N[br]Dopisany: 25 Luty 2011, 20:20_________________________________________________Koledzy jakieś pomysły?? To czemu w logach bledow jest inny? 8E0 953 549 L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Manetkę także sprawdziłem i działa;/ tzn zmieniają się wartości. Dodam, że iż manetka działa w Vag'u to w ostatniej rubryce pisze NOT INSTALED. Hmm To chyba normalne. U mnie tempomat działa, a również w 4 okienku mam "Not installed". Napisz, jakie dokładnie masz kodowanie w 16-Steering Wheel -> Coding-07 -> Software Coding. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi_007 2 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Kodowanie mam 2041 . Mam kiere multi więc powinno wszystko pasować Wyzej podałem że mam 8E0 953 549 N bo nie byłem pewny a nie miałem czasu iść do auta z Vagiem. Sprawdziłem w ETKA jaki u mnie siedzi moduł i pokazało ten więc wpisałem, a bardzo możliwe że się pomyliłem... Mimo to oba moduły są kompatybilne z manetką więc nie powinno być problemu;/ Dodam,że gdy przeprowadzę aktywację manetki w Engine to wywala mi błąd który da się kasować 00895 - Cruise Control Switch (E45) 04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent Manetka zmienia wartości na blokach pomiarowych. Więc już nie wiem o co kaman;/ Gdyby manetka była uwalona to by nie zmieniało wartości Czy się mylę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witam! Numerki mojego modułu kierownicy to 8E0953549N Czy wystarczy , że zamontuje to : http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A4-8E-A6-4F-Retrofit-Cruise-Control-Trim-/360273114708?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e1f37654 Zakoduje vagiem i biedzie hulać ??? Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witam! Numerki mojego modułu kierownicy to 8E0953549N Czy wystarczy , że zamontuje to : http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A4-8E-A6-4F-Retrofit-Cruise-Control-Trim-/360273114708?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e1f37654 Zakoduje vagiem i biedzie hulać ??? Dzięki za pomoc tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witam! Numerki mojego modułu kierownicy to 8E0953549N Czy wystarczy , że zamontuje to : http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A4-8E-A6-4F-Retrofit-Cruise-Control-Trim-/360273114708?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e1f37654 Zakoduje vagiem i biedzie hulać ??? Dzięki za pomoc tak Dzięki :notworthy: No to samochodzik niedługo będzie bogatszy o jeden bajer A tak na marginesie co będe musiał zakodować tzn który moduł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 moduł kierownicy i uruchomić tempo w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p4xel 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Manetkę wpina się w moduł kierownicy (jeżeli go obsługuje), żadnych więcej kabelków nie potrzeba. Ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.0 może być pomocny. Musisz wypiąć manetkę od kierunkowskazów, potem złożyć ją z manetką tempomatu (jak klocki LEGO) i spiąć/przykręcić do modułu kierownicy. Zostanie ci jeszcze obudowa kolumny. Możesz wyrezać dziurę albo kupić obudowę (ja rezałem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam! Numerki mojego modułu kierownicy to 8E0953549N Czy wystarczy , że zamontuje to : http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A4-8E-A6-4F-Retrofit-Cruise-Control-Trim-/360273114708?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e1f37654 Zakoduje vagiem i biedzie hulać ??? Dzięki za pomoc tak Dzięki :notworthy: No to samochodzik niedługo będzie bogatszy o jeden bajer A tak na marginesie co będe musiał zakodować tzn który moduł . moduł kierownicy i uruchomić tempo w silniku Witam jestem właśnie po zakupie w/w tempomatu i mam pewien problem odnośnie moich programów posiadam wersje 409.1 i 311.2 ale nie mam full wersji i podczas próby adaptacji wyskakuje mi komunikat , że musze zarejestrować program . Moje pytanie jest nastepujące : Posiadam także program Polski Vag 4.9 full wersje , czy da radę przeprowadzić nim zaadaptowanie tego tempomatu do samochodu. I czy robi sie to tak samo jak vag- comem. Próbowałem ale cos mi nie idzie nawet mimo tego że jest w polskim języku . Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 chłopaki wczoraj w B7 1.8T montowałem moduł Q, manetkę tempo i kierę MF wszystko oczywiście przebiegło zgodnie z procedurą, w ABS wszytko OK, w module kierownicy też zakodowane OK no i w silniku tempomat uruchomiony za pomocą VCDS przycisk (kodowanie II - 11) kod 11463 i problem w tym, że łajza nie działa w TDI w silniku w blokach pomiarowych można sobie fajnie podejrzeć sprawność czujnika sprzęgła a w beznynce nie w adresie (16) moduł widzi manetkę, gdy wcisnę SET to na sekundę pokazuje w bloku pomiarowym, że załączony i po chwili znowu niezałączony co sugerujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 chłopaki wczoraj w B7 1.8T montowałem moduł Q, manetkę tempo i kierę MF wszystko oczywiście przebiegło zgodnie z procedurą, w ABS wszytko OK, w module kierownicy też zakodowane OK no i w silniku tempomat uruchomiony za pomocą VCDS przycisk (kodowanie II - 11) kod 11463 i problem w tym, że łajza nie działa w TDI w silniku w blokach pomiarowych można sobie fajnie podejrzeć sprawność czujnika sprzęgła a w beznynce nie w adresie (16) moduł widzi manetkę, gdy wcisnę SET to na sekundę pokazuje w bloku pomiarowym, że załączony i po chwili znowu niezałączony co sugerujecie? Ja Ci sugeruje vasa ostatnio u bajka nie było opcji logowania w silniku żeby dodać tempomat oraz w ABS żeby skalibrować czujnik w taśmie. Tan było 2.0 TFSI i próbwałem vcds 10.6 oraz 7.4 i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 czujnik G85 się skalibrował bez żadnego problemu - błąd zginął sam po kalibracji dawny przycisk LOGIN-11 to w VCDS KodowanieII-11 i sterownik zaakceptował kod 11463 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 co sugerujecie? Czujnik polozenia pedalu hamulca lub sprzegla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 co sugerujecie? Czujnik polozenia pedalu hamulca lub sprzegla. też mam to na myśli ale wymiana w ciemno się nie kalkuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 co sugerujecie? Czujnik polozenia pedalu hamulca lub sprzegla. też mam to na myśli ale wymiana w ciemno się nie kalkuluje Mozna pospinac na krotko. Nie pamietam dokladnie jak, ale zadziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 ale jak już to chyba czujnik sprzęgła bo czujnik pedału hamulca to chyba czujnik STOP, prawda?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtct 1 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Chyba muszę ciąć koszty i ze swojej zrobić MF, czyli dokupić poduszkę i znaleźć rozgałęzienie wiązek w kierownicy - trapez... Czy ktoś może odczytać jaki nr ma ten trapez, może normalnie da się go dokupić w ASO? Pewnie były jeszcze 3 wersje tego trapezu, bo dla multitronica, podgrzewanej i zwykłej MF. Kupując całą kierownice, niezależnie w jakim stanie (byle zdobyć trapez) trzeba by było jeszcze wiedzieć jak rozpoznawać te trapezy, tutaj np. wydaje się być za dużo gniazd: http://moto.allegro.pl/kierownica-skorzana-audi-a3-a4-a5-a6-a8-i1499433921.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Trapezy nie są sprzedawane oddzielnie w ASO - tylko z kierownicą. No chyba że ktoś Ci odsprzeda to na allegro, choć szczerze wątpie. Pamiętaj również o tym, że przy montowaniu MF w B6 , nie możesz dać modułu z B7. Pozdro, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Witam! Czy taki moduł podejdzie pod tempomat , a może i pod multi . Może źle szukałem ale chyba nie macie tu takiego numerku z literą T na końcu: 8E0 953 549 T Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi