Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Czy moduł "podkowa" z A6 C6 o numerze 4F0 953 549 A będzie działał w B7 ogarniając multi i tempomat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie Tasma o numerze 8E0953541D jest zamienna z taśmą o numerze 8E0953541E? Padła koledze i ma u siebie z koncówką E i pytanie czy moze założyc o koncówce D

Taśma E jest pod grzaną kiere

E - 14pin multi z grzaniem

D - 12pin multi bez grzania

Czy moduł "podkowa" z A6 C6 o numerze 4F0 953 549 A będzie działał w B7 ogarniając multi i tempomat?

nie

Edytowane przez biggman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za expresową odpowiedź :)

a manetka tempomatu z A6 C6? Nie znam numeru. Na aukcji jest cały komplet za 100. Tzn manetka taśma 4E0 953 541 A, moduł, który już wiem, że nie będzie działać.

Ale może manetkę już będę miał i taśmę za 100 (wydaje mi się, że dobra cena).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego czujnik sprzęgla i hamulca do sprawdzenia


dzięki za expresową odpowiedź :)

a manetka tempomatu z A6 C6? Nie znam numeru. Na aukcji jest cały komplet za 100. Tzn manetka taśma 4E0 953 541 A, moduł, który już wiem, że nie będzie działać.

Ale może manetkę już będę miał i taśmę za 100 (wydaje mi się, że dobra cena).

manetka będzie ok, jest taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Koledzy czy jest kiera multi trzyramienna do b6 ale z poduszką na jeden przewód ? .(hipotetycznie poduszka z A1 widziałem że jest na jeden przewód ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ma ktoś z was gotowy wzór jak wyciąć dziurę pod manetkę tempomatu ? Bo wiem że swego czasu była na forum a teraz jej nie mogę znaleść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZObacz od wewnętrznej strony obudowy. Powinieneś zobaczyć zarys kształtu do wycięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ma ktoś z was gotowy wzór jak wyciąć dziurę pod manetkę tempomatu ? Bo wiem że swego czasu była na forum a teraz jej nie mogę znaleść

a szukałes cos na FORUM ? :)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/147411-all-b6-przerobka-obudowy-kierownicy-pod-tempomat-fotostory/#entry2124146

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a nie , widziałem już ten post, u mnie też nie widać na obudowie tych śladów jak wyciąć, a kiedyś widziałem ze ktoś wstawił link do pobrania z gotowym szablonem do wydrukowania

Edytowane przez oooprzemekooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Czy moduł z końcówką Q będzie współpracował z kierownicą multi z B6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będzie, Q -> kiera B7/B8/TT

Edytowane przez biggman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś może co może być że nie chce zapamiętać kodowania ???
był wymieniany moduł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowania modułu?

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Big niekoniecznie. Nie wiem czy pamiętasz ale też nie przyjmował mi kodowania abs ( pisałem wtedy do Ciebie nawet bo graty miałem od Ciebie). Też myślałem że to kwestia kabla ale potem po rozmowie z gościem który miał taki sam kłopot okazało sie ze robiłem błąd. Abs przyjmował kodowania na jakieś 15 sekund po czyim wracal do 0000. Ja myślałem że to jest jakiś problem kodowania a tak naprawdę trzeba było od razu po wpisaniu przejść do procedury kalibracji czujnika skrętu. Pytanie co nie przyjmuje koledze kodowania? Abs czy moduł kiery?

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez maq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, trzeba procedure kalibracji czujnika robic od razu. Jak się postępuje krok po kroku według 1posta nie powinno być problemów. Kolega pisze z tego co się domyślam o kodowaniu modułu kierownicy, a tutaj jeśli moduł nie przyjmuje kodowania to na bank jest wina kabla. Były uparte autka które ruszały tylko na ori kablu

Edytowane przez biggman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest ori kabel? Pytam bo chyba mam właśnie oporny samochód. Dwa lata temu zabrałem sie za tempomat i poszło bez problemu z wyjątkiem kodowania modułu kierownicy. Moduł jest "N". Gdyby nie to, ze juz był zakodowany ponad pasujaca mi konfiguracje to byłaby kiszka. Tak mam tylko błąd niedopasowania Vin. Teraz założyłem multifunkcje i dzięki Bogu miałem inna N-ke do dyspozycji wiec działa. Ale zadnymi kablami i softem nie udało sie zmusić ani jednego ani drugiego modułu do współpracy.

A inne pytanko, czy przyciski na kierownicy podświetlają sie tylko przy przekręconym kluczyku? U mnie bez kluczyka są wszystkie podświetlenia ale bez kiery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...