Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem mam manetki pod tempomat i fis i moduł  N i nie moge zakodowac nic i wyskakuje cały czas blad ABS co robie nie tak proszę  o pomoc.AUDI A4 B6 1.9 TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wymieniales może czujnik kąta skretu?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wymieniałem a jak wszystko wymienie  całość  to nic nie moge zakodować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy ja robiłem tempomat i multifunkcje to po wymianę musiałem zrobić adaptacje czujnika skretu bo inaczej ESP nie działało

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja tylko zmienie calosc i nic nie moge zrobic robi sie choinka wszystko sie pali i nic nie nie darade zrobic

 

Zawartość dodana 2 minutes later

Moduł mam taki 8E0953549N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem, to może być jakiś szczegół, pytaj dalej

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest różnica  między  sedanem a kombi  tymi modułami 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko w kodowaniu modułu, chodzi o manetke wycieraczek i to wszystko

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma różnicy posprawdzaj jeszcze raz czy wszystko jest dopięte czy nie uszkodziłeś taśmy i czy jest zatrzaśnięta na swoim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Udało mi się zakodować , niema już żadnych błędów w VCDS, nie świecą też żadne niepożądane kontrolki na desce.

(kierownica zwykła, manetka tempomatu, manetka fis, moduł 8E0953549N )

Sprawdzając w kanale 006 adaptacji w silniku wszystko wygląda w porządku.

I niestety tempomat się nie załącza(raz przez chwilkę się zaświeciło i tyle)

 

W jakich warunkach w A4 B7 powinna się zaświecać kontrolka tempomatu?może coś źle robię..

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość powyżej 30 km czyli w czasie jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem wczoraj trochę i tak jak pisałem tylko raz się zaświeciła kontrolka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie czujnik hamulca i sprzęgła do sprawdzenia jeśli którykolwiek jest popsuty tempomatu nie załączysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, w VCDS Engine-adaptacja-006  wydają się dobre oba (następują zmiany z "0" na "1")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli są sprawne

Tutaj też rozwiązywaliśmy ten problem i okazało się że przyczyną był najprawdopodobniej wgrany zły program tuningowy.

Edytowane przez salamon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko odnośnie pinout'u airbaga w żółtej wtyczce w B6. Czy ktoś może potwierdzić, że pin 3 żółtej idzie na pin 2 kostki airbag (tej fioletowej) a pin 4 na pin 1 ?

droppedImage_18.jpg

Mówimy to o B6 i podłączeniu MF z B6 (nie z B7). 

I takie pytanie z ciekawości - jak będzie poducha podłączona na odwrót to co się stanie ? ? ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Panowie mam pytanko odnośnie pinout'u airbaga w żółtej wtyczce w B6. Czy ktoś może potwierdzić, że pin 3 żółtej idzie na pin 2 kostki airbag (tej fioletowej) a pin 4 na pin 1 ?

droppedImage_18.jpg

Mówimy to o B6 i podłączeniu MF z B6 (nie z B7). 

I takie pytanie z ciekawości - jak będzie poducha podłączona na odwrót to co się stanie ? ? ? 

a czekaj mam luzem taką wiązkę z B6 to Ci zaraz przedzwonię miernikiem.

Zawartość dodana 53 minutes later

3 --> 1

4 --> 2

 

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju a masz tą wiązkę od MF z końcówką S ? Kurde bo mi wyszło inaczej... Tak jak na tym zdjęciu... Tam nie wiem czy widziałeś ale jest na te piny 3 - 4 zworka i żeby dobrze pomierzyć musisz ją podwadzić czymś do góry... Czytałem, że dla zapalnika poduszki nie ma znaczenia biegunowość, ale obawy jakies tam są :/ sprawdzę jeszcze jak jest jak zdemontuje obecną kierownice...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem, że jest zworka, do pomiaru je rozwarłem. Tej S nie mam, pomiar był na AA, o S na FB chyba nawet mnie pytałeś jeśli dobrze kojarzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...