truckmaniac Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów. Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów? Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie. Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję. Hmmm... U mnie mam moduł z N i tempomat hula jak należy. Nie pamiętam tylko z jaką taśmą.
Buddha Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów. Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów? Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie. Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję. Hmmm... U mnie mam moduł z N i tempomat hula jak należy. Nie pamiętam tylko z jaką taśmą. A mozesz w etce sprawdzić jaki twój model ma taśmę?
truckmaniac Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów. Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów? Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie. Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję. Hmmm... U mnie mam moduł z N i tempomat hula jak należy. Nie pamiętam tylko z jaką taśmą. A mozesz w etce sprawdzić jaki twój model ma taśmę? Niestety przy formacie poszła się je...ć ETKA
Buddha Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów. Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów? Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie. Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję. U mnie w ogóle nie żarzą się przyciski więc podejrzewam, że coś nie tak jest z taśmą, tylko muszę dobrać odpowiednią. Nie wiem skąd ta wiedza na temat modułu z końcówką Q, skoro w opisie na pierwszej stronie moduł mój (N) jest jak najbardziej pod multifunkcję, a Q jedynie różni się tym, że ma ma wszystko co N + grzanie kierownicy.
proton2 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów. Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów? Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie. Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję. U mnie w ogóle nie żarzą się przyciski więc podejrzewam, że coś nie tak jest z taśmą, tylko muszę dobrać odpowiednią. Nie wiem skąd ta wiedza na temat modułu z końcówką Q, skoro w opisie na pierwszej stronie moduł mój (N) jest jak najbardziej pod multifunkcję, a Q jedynie różni się tym, że ma ma wszystko co N + grzanie kierownicy. Miałem oczywiście na myśli nową multifunkję - kiera z B7 lub R8/TT. Stara multifunkcja oczywiście będzie działać z modułem N.
Buddha Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Koledzy możecie podać numer taśmy do połączenia multifunkcji?
Buddha Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 8E0953541D Kolego, numer pierścienia ślizgowego ja znam - zresztą wg etki ten numer jest zastąpiony z końcówką E. Mnie chodzi o nr taśmy łączącej poduszkę (czyli multifunkcję) z pierścieniem ślizgowym
David Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Panowie mam taki problem,zamontowalem tempomat-zlecilem to mojemu elektrykowi, i on mowi tak: -ze auto widzi tempomat -ale mam zly modul -mam kierownice 3-ramienna czyli wg opisu z 1 strony powinienem miec wlasciwy modul,bo mam kierownice opcjonalna -czy moze byc cos jeszcze? zle zaprogramowany tempomat? szukalem w Etce ale nie wiem czy dobrze bo mam ja od 2 dni i wg Etki powinienem miec dobry modul.
antonio Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Panowie mam taki problem,zamontowalem tempomat-zlecilem to mojemu elektrykowi, i on mowi tak: -ze auto widzi tempomat -ale mam zly modul -mam kierownice 3-ramienna czyli wg opisu z 1 strony powinienem miec wlasciwy modul,bo mam kierownice opcjonalna -czy moze byc cos jeszcze? zle zaprogramowany tempomat? szukalem w Etce ale nie wiem czy dobrze bo mam ja od 2 dni i wg Etki powinienem miec dobry modul. jaką literkę ma moduł??? podeślij VIN na PW[br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 15:13_________________________________________________DAVID23 sprawdzałem Twój VIN i prawdopodobnie masz moduł N ale podepnij VAG i zobacz jaki masz co prawda kierownica trójramienna to tak samo jakbyś miał zwykłą czteroramienną bo przecież trójramienna jest bez sterowania radiem pełny FIS masz??
Lukaszxxx Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Panowie mam taki problem,zamontowalem tempomat-zlecilem to mojemu elektrykowi, i on mowi tak:-ze auto widzi tempomat -ale mam zly modul -mam kierownice 3-ramienna czyli wg opisu z 1 strony powinienem miec wlasciwy modul,bo mam kierownice opcjonalna -czy moze byc cos jeszcze? zle zaprogramowany tempomat? szukalem w Etce ale nie wiem czy dobrze bo mam ja od 2 dni i wg Etki powinienem miec dobry modul. Kolego ja tez mialem 3 ramienna a moduł byl F wiec byc moze modul..
David Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 znaczy moj elektryk powiedzial ze nie mam pelnego Fisa,na fisie mam srednie spalanie,chwilowe,zasieg,czas przejazdu-to wszystko moge te funkcje odczytywac i resetowac nic wiecej.no i Fis nie jest kolorowy.a powiedzcie mi jaki modul kupic pod kierownice multi taka z TT/R8 bo kiedys taka planuje,moze ktos wrzucic link? Antonio nie mam Vaga
Lukaszxxx Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 znaczy moj elektryk powiedzial ze nie mam pelnego Fisa,na fisie mam srednie spalanie,chwilowe,zasieg,czas przejazdu-to wszystko moge te funkcje odczytywac i resetowac nic wiecej.no i Fis nie jest kolorowy.a powiedzcie mi jaki modul kupic pod kierownice multi taka z TT/R8 bo kiedys taka planuje,moze ktos wrzucic link?Antonio nie mam Vaga Czyli masz pełnego Fisa, Jak nie masz vaga to odkrec obudowe kolumny kierownicy i u gory masz numer modulu, na moje oko to powinienes szukac modul z literka Q
David Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Ok jutro sprobuje sprawdzic jaki mam modul. Panowie czy jak kupie modul z literka Q na koncu to bedzie dzialac mi tempomat i w przyszlosci (za rok) kiera TT/R8 ?? chce odrazu kupic modul pod taka kiere zeby pozniej znowu nie zmieniac.
krzychubum Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Witam dzisiaj się dowiedziałem że mam ślizg pod kiere o nr.8E0 953 541 C , czycoś pociągnie na tym /tempomat/obsługa fisa/ pozostałe warunki spełnione,dzięki za podpowiedzi
MarcinRoz Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Witam. Panowie podejdzie ten moduł do mojego auta? 8E0 953 549 T ? Znalazłem na necie ale nie wiem czy pójdzie na tym tempomat... obecnie mam z końcówką F. Kiera standard
fayera Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Ok jutro sprobuje sprawdzic jaki mam modul. Panowie czy jak kupie modul z literka Q na koncu to bedzie dzialac mi tempomat i w przyszlosci (za rok) kiera TT/R8 ?? chce odrazu kupic modul pod taka kiere zeby pozniej znowu nie zmieniac. napewno Witam. Panowie podejdzie ten moduł do mojego auta? 8E0 953 549 T ? Znalazłem na necie ale nie wiem czy pójdzie na tym tempomat... obecnie mam z końcówką F. Kiera standard z końcówką F nie podejdzie tak samo jak i S
duch1989 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Mam moduł z końcówką S i mam na oku z Q czy podejdzie i czy będzie trzeba zmieniać taśme pod kierownicą. Kiere mam 4 ramienna standard.
truckmaniac Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Jako, że nie można nic zrobić bez problemów i mi się takowy przytrafił Kupiłem od naszego Forumowego Kolegi moduł z taśmą od B7 (literka Q). Założyłem kumplowi do B6 i niestety tempomat (to był nasz cel) nie działa. Przeszedłem całą procedurę kikakrotnie i pupa. Próbowałęm na taśmie tej o d podmienionego modułu (B7) jak i tej ori z B6. Problem polaga na tym, że po odpaleniu tempomatu w 01-Engine pojawiły się błędy: 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569-35-- 18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message fom Elec. Load Controller P1689-35-10---Intermittent Dodam jeszcze, że czujniki sprzęgła i hamulca są sprawdzone - OK W [16-Steering Wheel] Meas. Blocs grupa 004 czyta wszystkie funkcje manetki Czyli tempo widzi, ale nie działa. Ma ktoś jakiś pomysł ;(
Rekomendowane odpowiedzi