Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

Hmmm... :mysli:

U mnie mam moduł z N i tempomat hula jak należy. Nie pamiętam tylko z jaką taśmą.

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

Hmmm... :mysli:

U mnie mam moduł z N i tempomat hula jak należy. Nie pamiętam tylko z jaką taśmą.

A mozesz w etce sprawdzić jaki twój model ma taśmę?

Opublikowano

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

Hmmm... :mysli:

U mnie mam moduł z N i tempomat hula jak należy. Nie pamiętam tylko z jaką taśmą.

A mozesz w etce sprawdzić jaki twój model ma taśmę?

Niestety przy formacie poszła się je...ć ETKA ;)
Opublikowano

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

U mnie w ogóle nie żarzą się przyciski więc podejrzewam, że coś nie tak jest z taśmą, tylko muszę dobrać odpowiednią.

Nie wiem skąd ta wiedza na temat modułu z końcówką Q, skoro w opisie na pierwszej stronie moduł mój (N) jest jak najbardziej pod multifunkcję, a Q jedynie różni się tym, że ma ma wszystko co N + grzanie kierownicy.

Opublikowano

łatwiej będzie okręcić poduszkę wyjąć kostkę i zobaczysz czy masz 6 czy 12 pinów.

Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów?

Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie.

Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję.

U mnie w ogóle nie żarzą się przyciski więc podejrzewam, że coś nie tak jest z taśmą, tylko muszę dobrać odpowiednią.

Nie wiem skąd ta wiedza na temat modułu z końcówką Q, skoro w opisie na pierwszej stronie moduł mój (N) jest jak najbardziej pod multifunkcję, a Q jedynie różni się tym, że ma ma wszystko co N + grzanie kierownicy.

Miałem oczywiście na myśli nową multifunkję - kiera z B7 lub R8/TT. Stara multifunkcja oczywiście będzie działać z modułem N.

Opublikowano

8E0953541D

Opublikowano

8E0953541D

Kolego, numer pierścienia ślizgowego ja znam - zresztą wg etki ten numer jest zastąpiony z końcówką E. Mnie chodzi o nr taśmy łączącej poduszkę (czyli multifunkcję) z pierścieniem ślizgowym

Opublikowano

Panowie mam taki problem,zamontowalem tempomat-zlecilem to mojemu elektrykowi, i on mowi tak:

-ze auto widzi tempomat

-ale mam zly modul

-mam kierownice 3-ramienna czyli wg opisu z 1 strony powinienem miec wlasciwy modul,bo mam kierownice opcjonalna

-czy moze byc cos jeszcze? zle zaprogramowany tempomat?

szukalem w Etce ale nie wiem czy dobrze bo mam ja od 2 dni i wg Etki powinienem miec dobry modul.

Opublikowano

Panowie mam taki problem,zamontowalem tempomat-zlecilem to mojemu elektrykowi, i on mowi tak:

-ze auto widzi tempomat

-ale mam zly modul

-mam kierownice 3-ramienna czyli wg opisu z 1 strony powinienem miec wlasciwy modul,bo mam kierownice opcjonalna

-czy moze byc cos jeszcze? zle zaprogramowany tempomat?

szukalem w Etce ale nie wiem czy dobrze bo mam ja od 2 dni i wg Etki powinienem miec dobry modul.

jaką literkę ma moduł???

podeślij VIN na PW[br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 15:13_________________________________________________DAVID23 sprawdzałem Twój VIN i prawdopodobnie masz moduł N ale podepnij VAG i zobacz jaki masz

co prawda kierownica trójramienna to tak samo jakbyś miał zwykłą czteroramienną bo przecież trójramienna jest bez sterowania radiem

pełny FIS masz??

Opublikowano
Panowie mam taki problem,zamontowalem tempomat-zlecilem to mojemu elektrykowi, i on mowi tak:

-ze auto widzi tempomat

-ale mam zly modul

-mam kierownice 3-ramienna czyli wg opisu z 1 strony powinienem miec wlasciwy modul,bo mam kierownice opcjonalna

-czy moze byc cos jeszcze? zle zaprogramowany tempomat?

szukalem w Etce ale nie wiem czy dobrze bo mam ja od 2 dni i wg Etki powinienem miec dobry modul.

Kolego ja tez mialem 3 ramienna a moduł byl F wiec byc moze modul..

Opublikowano

znaczy moj elektryk powiedzial ze nie mam pelnego Fisa,na fisie mam srednie spalanie,chwilowe,zasieg,czas przejazdu-to wszystko moge te funkcje odczytywac i resetowac nic wiecej.no i Fis nie jest kolorowy.a powiedzcie mi jaki modul kupic pod kierownice multi taka z TT/R8 bo kiedys taka planuje,moze ktos wrzucic link?

Antonio nie mam Vaga

Opublikowano
znaczy moj elektryk powiedzial ze nie mam pelnego Fisa,na fisie mam srednie spalanie,chwilowe,zasieg,czas przejazdu-to wszystko moge te funkcje odczytywac i resetowac nic wiecej.no i Fis nie jest kolorowy.a powiedzcie mi jaki modul kupic pod kierownice multi taka z TT/R8 bo kiedys taka planuje,moze ktos wrzucic link?

Antonio nie mam Vaga

Czyli masz pełnego Fisa, Jak nie masz vaga to odkrec obudowe kolumny kierownicy i u gory masz numer modulu, na moje oko to powinienes szukac modul z literka Q

Opublikowano

Ok jutro sprobuje sprawdzic jaki mam modul.

Panowie czy jak kupie modul z literka Q na koncu to bedzie dzialac mi tempomat i w przyszlosci (za rok) kiera TT/R8 ?? chce odrazu kupic modul pod taka kiere zeby pozniej znowu nie zmieniac.

Opublikowano

Witam dzisiaj się dowiedziałem że mam ślizg pod kiere o nr.8E0 953 541 C , czycoś pociągnie na tym /tempomat/obsługa fisa/ pozostałe warunki spełnione,dzięki za podpowiedzi :hi:

Opublikowano

Witam. Panowie podejdzie ten moduł do mojego auta? 8E0 953 549 T ? Znalazłem na necie ale nie wiem czy pójdzie na tym tempomat... obecnie mam z końcówką F. Kiera standard

Opublikowano

dostepne moduły i tempomaty

Opublikowano

Ok jutro sprobuje sprawdzic jaki mam modul.

Panowie czy jak kupie modul z literka Q na koncu to bedzie dzialac mi tempomat i w przyszlosci (za rok) kiera TT/R8 ?? chce odrazu kupic modul pod taka kiere zeby pozniej znowu nie zmieniac.

napewno

Witam. Panowie podejdzie ten moduł do mojego auta? 8E0 953 549 T ? Znalazłem na necie ale nie wiem czy pójdzie na tym tempomat... obecnie mam z końcówką F. Kiera standard

z końcówką F nie podejdzie tak samo jak i S

Opublikowano

Mam moduł z końcówką S i mam na oku z Q czy podejdzie i czy będzie trzeba zmieniać taśme pod kierownicą.

Kiere mam 4 ramienna standard.

Opublikowano

Jako, że nie można nic zrobić bez problemów i mi się takowy przytrafił :embarrassed:

Kupiłem od naszego Forumowego Kolegi moduł z taśmą od B7 (literka Q).

Założyłem kumplowi do B6 i niestety tempomat (to był nasz cel) nie działa.

Przeszedłem całą procedurę kikakrotnie i pupa.

Próbowałęm na taśmie tej o d podmienionego modułu (B7) jak i tej ori z B6.

Problem polaga na tym, że po odpaleniu tempomatu w 01-Engine pojawiły się błędy:

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P1569-35--

18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message fom Elec. Load Controller

P1689-35-10---Intermittent

Dodam jeszcze, że czujniki sprzęgła i hamulca są sprawdzone - OK

W [16-Steering Wheel]

Meas. Blocs

grupa 004 czyta wszystkie funkcje manetki

Czyli tempo widzi, ale nie działa.

Ma ktoś jakiś pomysł ;(

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...