Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Possible Symptoms

Cruise Control not working.

Possible Causes

Wiring defective.

Possible Solutions

Check wiring.

Special Notes

If cruise control was retrofitted, check if the necessary wire between J527 (Steering Wheel Electronics) and Engine Control Module was installed too! This applies for the following models:

Audi A3/S3 (8P) 2004+

Seat Altea (5P) 2004+

Seat Leon (1P) 2006+

Seat Toledo (5P) 2005+

Skoda Octavia II (1Z) 2005+

VW Caddy (2K) 2004+

VW Eos (1F) 2006+

VW Golf/Jetta/Bora V (1K/5M) 2004+

VW Touran (1T) 2003+

co do tempomatu niedziałającego to ma też jeden z kolegów z B7 ma tempomat wszytsko widzi VAG

czujniki OK a tempo nie działa :) nie mam pojecia co to jest

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzieki Piotrek.

Ten cytat z RossTecha już kilka razy dzisiaj czytałem, ale nic to nie wyjaśnia.

No nic. Może ktoś coś jeszcze napisze.

Przestudiowałem cały wątek od początku i kilka osób miało te błędy, ale niestety. Jak problem rozwiązali, to już w temacie nie napisali, co było :([br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 23:33_________________________________________________No to teraz kolejna zagwózdka.

Po tygodniu tempomat zaczął działać sam z siebie.

W/w błędy usunąłem i nie wracają, ale za to zapaliła się kontrolka Airbag :blink:

Opublikowano

powiedzcie mi czy ktos sie orientuje jaka jest cena za aktywaje w ASO bo niestety nie mam vag-coma?!

I co wazniejsze jezeli zamontuje nowy modul i menatke od tempomatu to czy wogole dojade do ASO (25km) czy przez te bledy auto odmowi mi poszluszenstwa?

A moze by sie ktos znalazl z okolicy Cieszyna / Bielska kto mogl by mi aktywowac autko w zamian za kieszonkowe :evil:

Opublikowano

powiedzcie mi czy ktos sie orientuje jaka jest cena za aktywaje w ASO bo niestety nie mam vag-coma?!

I co wazniejsze jezeli zamontuje nowy modul i menatke od tempomatu to czy wogole dojade do ASO (25km) czy przez te bledy auto odmowi mi poszluszenstwa?

A moze by sie ktos znalazl z okolicy Cieszyna / Bielska kto mogl by mi aktywowac autko w zamian za kieszonkowe :evil:

daj sobie spokój z ASO :cool1:

Opublikowano

Poszukaj kolesia z vagiem a w watku masz wszystko opisane co i jak, po zalozeniu mozesz jezdzic ale nie bedzie abs i esp :)

Opublikowano

witam,

pytanie dotyczy manetek pod tempo i fis, które chce zamontować do a4 B7

NA forum doczytałem ze niby nie pasują.

Zaś w Etcce widać że a4 i a6 mają identyczne numery więc zastanawiam się czy na pewno nie pasują ?

Czy ktoś juz to przerabiał ?

Opublikowano

manetka tempo powinna być na 100% OK

wycieraczek raczej też chociaż z tego co wiem to ma inną literkę na końcu

mowa oczywiście o A6 C6

Opublikowano

mam pytanie odnosnie instalacji,

Jesli mam kierownice wielofunkcyjna to zalozenie tempomatu polega tylko na zamianie manetki i aktywowanie VAGIEM?

nie trzeba dodawac dodatkowej wiazki kabli do tempomatu tak jak w vw? wszystko bedzie gotowe do podlaczenia?

czy trzeba nowe plastiki dostosowane do manetki?

a jesli nie mam kierownicy wielofunkcyjnej to montaz tempomatu jest tylko mozliwy po zamianie jej na wielofunkcyjna.

czy mozna to zrobic przy zwyklej kierownicy?

i ostatnie pytanie...

mam vag 409 i kabelek kkl od viaken.pl

z tego co sie orietuje obsluguje auta do 2004.

jaki kabel i vag potrzebuje do podlaczenia sie do audi 2005?

wielkie dzieki za wszelka pomoc

Opublikowano

mam pytanie odnosnie instalacji,

1) Jesli mam kierownice wielofunkcyjna to zalozenie tempomatu polega tylko na zamianie manetki i aktywowanie VAGIEM?

2) nie trzeba dodawac dodatkowej wiazki kabli do tempomatu tak jak w vw?

3) wszystko bedzie gotowe do podlaczenia?

4) czy trzeba nowe plastiki dostosowane do manetki?

5) a jesli nie mam kierownicy wielofunkcyjnej to montaz tempomatu jest tylko mozliwy po zamianie jej na wielofunkcyjna.

czy mozna to zrobic przy zwyklej kierownicy?

6) ostatnie pytanie...

mam vag 409 i kabelek kkl od viaken.pl

z tego co sie orietuje obsluguje auta do 2004.

jaki kabel i vag potrzebuje do podlaczenia sie do audi 2005?

wielkie dzieki za wszelka pomoc

odpowiedzi:

1) tak

2) nie trzeba

3) wszystko oprócz dolnej osłony kolumny kierowniczej

4) jeżeli wytniesz miejsce na manetkę tempomatu w dolnej osłonie kolumny kierowniczej to nie trzeba kupować nowego plastiku

5) można do zwykłej ale trzeba zmienić moduł

6) na ostatnie pytanie nie znam dokładnej odpowiedzi, ja kodowałem B7 VCDS'em 908.1

:hi:

Opublikowano

dzieki wielkie za odpoiedz. Mam jeszcze pytanie odnosnie kabla. Orginalny kosztuje 1800zl. Moze ktos moglby polecic jakis kabelek ktory komunikuje sie z autami po 04' w rozsadnej cenie...

Opublikowano

znalazlem kabel klon hexa za 400zl....

czy da sie zakodowac i uaktywnic tempomat i ewentualnie modól kier nieaktywowanym VCDSem?

Opublikowano

Panowie

Allegro przetrząsnołem z góry na dół i nie bardzo rozumiem ceny manetek tempomatu w cenach po 200 zł skoro wg cennika u Gajosa za manetkę 4E0953521 4PK = 4E09535214PK WŁĄCZNIK 131.61zł , czy czegoś nie dopatrzyłem czy tak allegro nas omaniło ?.

I jeszcze jedno jeżeli sparwdzę jaki posiadam moduł 8E0 953 549 N i MF nie posiadam a dołóże tematowa manetke tempomatu i dokonanam vagowania będzie to wszystko z kosztów i pracy ?, i czy wskazana http://www.allegro.pl/item988436510_audi_a4_01_04_przelacznik_zesp_tempomat_nowy.html jest problemowa lub rażąco inna niż ori, ale 3 krotnie tańsza

Opublikowano

zadzwoń do tego gościa http://www.allegro.pl/item1015563778.html i sie dogadaj za manetke do tempomatu będzie chciał 60-80zeta na tej aukcji sprzedaje sam moduł lub podpytaj kolege czaki22 on miewa manetki,moduły,obudowy wszystko w dobrych cenach :cool1:

co do modułu to jeśli masz taki jaki napisałeś z końcówką n to tylko założyć manetke zakodować i będzie hulać

dodatkowe koszty to jedynie dolna obudowa pod tempomat ale można to samemu wyciąć

Opublikowano

dzieki

Opublikowano

jestem wlasnie po wymianie modulu pod tempomat i po kodowaniu vagiem no i dziala :> w niedziele jade w trase to sie przyda. okazalo sie ze mimo iz mialem kierownice 3-ramienna to modul mialem z literka F,proponowalbym zmienic troche opis bo jak widac 3 ramienna kiera nie zawsze oznacza ze modul jest wlasciwy

Opublikowano

mimo iz mialem kierownice 3-ramienna to modul mialem z literka F,proponowalbym zmienic troche opis bo jak widac 3 ramienna kiera nie zawsze oznacza ze modul jest wlasciwy

dlatego trzeba sprawdzić jaki ma się moduł bo w B6 trójramienna kiera nie jest multifunkcyjna i rzeczą jasną jest to, że gdy auto nie ma tempomatu ani wspomnianej multifunkcji to nie będzie miało odpowiedniego modułu :rolleyes:

Opublikowano

mimo iz mialem kierownice 3-ramienna to modul mialem z literka F,proponowalbym zmienic troche opis bo jak widac 3 ramienna kiera nie zawsze oznacza ze modul jest wlasciwy

dlatego trzeba sprawdzić jaki ma się moduł bo w B6 trójramienna kiera nie jest multifunkcyjna i rzeczą jasną jest to, że gdy auto nie ma tempomatu ani wspomnianej multifunkcji to nie będzie miało odpowiedniego modułu :rolleyes:

No właśnie. I tu nie ma reguły. U mnie była kiera trójramienna , brak tempomatu i brak multifunkcji, a moduł miałem z literką N.

Wychodzi na to, że Audi wkładało, co było akurat pod ręką :decayed:

Opublikowano

No właśnie. I tu nie ma reguły. U mnie była kiera trójramienna , brak tempomatu i brak multifunkcji, a moduł miałem z literką N.

Wychodzi na to, że Audi wkładało, co było akurat pod ręką :decayed:

dziwne, ale nie wątpię, że prawdziwe

sprawdzałem u siebie i u kumpla (moja kiera - 3 ramienna skóra, kumpla b7 - kiera 4 ramienna plastikowa ; mój i jego moduł lipny :confused4:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...