wrclaguna Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Witam jest ktos z okolicy Warszawy kto mogl by zalozyc tempomat??? uderz do Domin79
zonq Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 tak jak piszesz ale manetkę kupisz za połowę tego co piszesz. moduł możesz sprawdzić odkręcając obudowę... wiem, hehe, wlasnie zobaczylem na alegro za chyba 65zl no i jeszcze obudowa z otworem na wajhe z tempomatem, chyba ze wywierce taki otwor w starej
Dembsey Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Mam pytanie: Czy u was po instalacji tempomatu, podczas załączania zapłonu na zegarach nie pokazuje się kontrolka tempomatu ? Wszystkie inne zapalają się na sekundę, air bag, abs, esp, pasy itd a tempomat u mnie się nie zapala. Czy to normalne ?
MarianekZg Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 W/g mnie jak najbardziej normalne Nigdzie nie doczytałem, że powinna się zapalać a sam nie dawno rezałem tempomat
wrclaguna Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Ikona tempomatu zapala sie dopiero po wcisnieciu przycisku Przy zalaczonym zaplonie podczas uruchamiania silnika nie swieci sie
LHeczko Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Orientujecie się może czy moduł 4E0953549 podpasuje pod B6 i tempomat? Na allegro jakoś trudno znaleźć 8E0 inne niż F i S, a gość, co kupiłem manetkę do tempomatu, ma właśnie takowy moduł.
LHeczko Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Sorry, ale mam kolejne pytanie - 8E0 953 549 Q podpasuje do B6 - część niby z B7
antonio Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Sorry, ale mam kolejne pytanie - 8E0 953 549 Q podpasuje do B6 - część niby z B7 Jak najbardziej - to najlepsze rozwiazanie pod sloncem
mikolaj85 Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Ten z końcówką Q jest pod wszystkie bajery łącznie z kierownicą podgrzewaną, mam pare sztuk wstawie do sprzedam jutro lub w niedziele
misiek2000 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Panowie Pomocy. Mam problem z ESP prawdopodobnie czujnik skrętu lub moduł kierownicy. Ze względu,że miałem możliwość podmiany obu części na miejscu na szrocie podłączyłem i Na desce wywaliło mi ABS i awarię hamulca. Podłączyłem kompa i pisze kodowanie sterownika. Wyzerował się kod Ecu i kod serwisu, na szczęście te kody wcześniej zapisałem. Tu podam parę danych na temat części zamontowanych w moim aucie. Czujnik skrętu 8E0 953 541 C, mają identyczny na szrocie. Moduł kierownicy 8E0 953 549 G i tu pytanie czy można zastąpić go F lub S nie pamiętam który ale jeden z nich był z tempomatem ale bez resetu w manetce wycieraczek. Wyczytałem gdzieś na forum identyczne objawy jak u mnie, czyli zapalona kontrolka ESP i co jakiś czas zapalanie się kontrolki świateł awaryjnych i zarazem kontrolki blokady otwierania szyb tylnych a co za tym idzie rozładowanie akumulatora. Więc stawiam też na moduł bo w tamtym przypadku wymiana obu części pomogła. Dziś zrobiłem test, po odłączeniu czujnika skrętu kontrolka awaryjnych dalej co jakiś czas świeciła a po odłączeniu modułu było ok. Co o tym myślicie, jak rozwiązać problem. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Ten z końcówką Q jest pod wszystkie bajery łącznie z kierownicą podgrzewaną, mam pare sztuk wstawie do sprzedam jutro lub w niedziele Moduł z końcówką Q nie jest do kierownic z podgrzewaniem. Moduły które obsługują podgrzewanie to R oraz T. [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 16:24_________________________________________________ Panowie Pomocy. Mam problem z ESP prawdopodobnie czujnik skrętu lub moduł kierownicy. Ze względu,że miałem możliwość podmiany obu części na miejscu na szrocie podłączyłem i Na desce wywaliło mi ABS i awarię hamulca. Podłączyłem kompa i pisze kodowanie sterownika. Wyzerował się kod Ecu i kod serwisu, na szczęście te kody wcześniej zapisałem. Tu podam parę danych na temat części zamontowanych w moim aucie. Czujnik skrętu 8E0 953 541 C, mają identyczny na szrocie. Moduł kierownicy 8E0 953 549 G i tu pytanie czy można zastąpić go F lub S nie pamiętam który ale jeden z nich był z tempomatem ale bez resetu w manetce wycieraczek. Wyczytałem gdzieś na forum identyczne objawy jak u mnie, czyli zapalona kontrolka ESP i co jakiś czas zapalanie się kontrolki świateł awaryjnych i zarazem kontrolki blokady otwierania szyb tylnych a co za tym idzie rozładowanie akumulatora. Więc stawiam też na moduł bo w tamtym przypadku wymiana obu części pomogła. Dziś zrobiłem test, po odłączeniu czujnika skrętu kontrolka awaryjnych dalej co jakiś czas świeciła a po odłączeniu modułu było ok. Co o tym myślicie, jak rozwiązać problem. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Ani moduł F ani S nie obsługuje tempomatu. Moduły F były w B6 a S w B7. Jeżeli masz problem z palącym się ESP najlepiej zmienić taśmę kierownicy wraz z modułem skrętu a moduł zostawić raczej w spokoju. Taka taśma to niewielki koszt. Jeżeli wymienisz samą taśmę nie będziesz musiał prawdopodobnie nic kodować, jeżeli wymienisz cały moduł kierownicy instrukcja kodowania nowego modułu znajduje się na stronie nr. 1. W razie pytań pisz na PW bo mam trochę doświadczenia w tym temacie.
LHeczko Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Dzięki wszystkim za opisanie co i jak z tym tempomatem Od środy na pokładzie - obyło się bez żadnych problemów - wystarczyło robić wszystko tak jak opisaliście Jakbyście się zastanawiali nad odłączeniem modułu kierownicy bez odkręcania półki - da się to zrobić - dolną obudowę pod kierownicą dobrze się wyciąga po odkręceniu rączki do regulacji kierownicy - trzyma się na jednej śrubie TORX 10 - mniej roboty niż z wyciąganiem półki. P. S. Siemianowi dodatkowo dzięki za moduł.
mikolaj85 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Ten z końcówką Q jest pod wszystkie bajery łącznie z kierownicą podgrzewaną, mam pare sztuk wstawie do sprzedam jutro lub w niedziele Moduł z końcówką Q nie jest do kierownic z podgrzewaniem. Moduły które obsługują podgrzewanie to R oraz T. Info wiki.ross-tech, no chyba że się tam mylą http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(8E)
domin79 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 ...jest jak mówi Dominik moduły R oraz T obsługują grzaną kiere , Q nawet nie ma wyprowadzonych pinów z tego co kojarze
mikolaj85 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Aha to dobrze wiedzieć, byłem przekonany że jednak jest pod podgrzewanie
omin Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 WItam bo sprawdzałem jaki mam moduł i wyskakuje mi takie coś: 038 906 019 FP więc p czy f<myśli>....................................
domin79 Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 moduł ma mieć początek 8E0 ... gdzie ty sprawdzasz , wejdz w vagu w kanał 16 i odczytaj nr. sterownika
inimix Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Pytania: mam kierownice 3 ramienna - to pewne, ze mam modul pod tempomat, czy jednak musze sprawdzic? ma ktos jakies zdjecie z docinania obudowy plastikowej pod tempomat? lub opis jak to wykonac, jak zmierzyc odleglosc aby wyciac w odpowiednim miejscu?
Rekomendowane odpowiedzi