rookie Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam wiernych posiadaczy Audi. Mam Audi A4 Avant 1.9 TDI 110 KM rocznik 1997 z komputerem pokładowym. Powyżej 100 km/h pojawia się żółta kontrolka z km/h w kółeczku z indeksem 2 na dole. Przy czym komputer przy zapłonie wskazuje, że wszystko jest OK. Czy ktoś wie o co chodzi z tym pikaniem na głos? Miłość do auta to rzecz naturalna
adamq Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 To jest ogranicznik prędkości. Wyłącza się go jakoś na wyłączonym zapłonie. Pobaw się manetką od FISa i przyciskiem do przestawiania zegara lub kasowania przebiegu dziennego.
wosiek Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 tak jak pisze hack,kiedyś się tym bawiłem ,chyba lewy przycisk trzeba przytrzymać w czasie jazdy tak aby znak km/h był przekreślony, natomiast aby włączyć ogranicznik przy danej prędkości przyciskasz przycisk,wtedy za każdym razem jak przekroczysz prędkość jaką ustawiłeś będzie pikało...
rookie Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2008 Dzięki chłopaki. Jutro rano się przejadę i sprawdzę te metody. Pozdrawiam serdecznie. Niech wam się koła kręcą
asterix Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Witam wiernych posiadaczy Audi. Mam Audi A4 Avant 1.9 TDI 110 KM rocznik 1997 z komputerem pokładowym. Powyżej 100 km/h pojawia się żółta kontrolka z km/h w kółeczku z indeksem 2 na dole. Przy czym komputer przy zapłonie wskazuje, że wszystko jest OK. Czy ktoś wie o co chodzi z tym pikaniem na głos? Miłość do auta to rzecz naturalna Witam. To pikanie to jest ustawiona bezpieczna prędkość ustawiona w komputerze pokładowym. Informuje nas tylko o jej przekroczeniu. Aby ja zmienić trzeba na WYŁĄCZONYM zapłonie przycisnąć przycisk FIS, powinien podświetlić się licznik kilometrów. Następnie przyciskamy ten sam przycisk i przytrzymujemy na około 2 sekundy. Na wyświetlaczu pojawi się aktualny poziom ostrzegania. W celu dokonania zmiany prędkości nacisnąć przycisk wyboru funkcji (na przełączniku wycieraczek) komputera samochodowego. Wartości zmieniają się w odstępach co 10 km/h. Kilka sekund po ustawieniu oświetlenie wyłącza się ponownie. Aby wykasować pamięć należy: nacisnąć i przytrzymać przycisk "Reset" komputera samochodowego tak długo, aż pokaże się przekreślony symbol ostrzegawczy.
rookie Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2008 dzięki chłopaki, już ujarzmiłem pikotwórcę.
domjenick Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 tak jak pisze hack,kiedyś się tym bawiłem ,chyba lewy przycisk trzeba przytrzymać w czasie jazdy tak aby znak km/h był przekreślony, natomiast aby włączyć ogranicznik przy danej prędkości przyciskasz przycisk,wtedy za każdym razem jak przekroczysz prędkość jaką ustawiłeś będzie pikało... mam pytanko ,czy to mozna zrobic w moim modelu?bede wdzieczny za porade i wskazowke jak to zrobic
daniel_wwa Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Jezeli masz pelny FIS, to mozna. Tak jak koledzy wczesniej pisali, musisz podczas jazdy, przy chcianej predkosci wcisnac kotko lewy przycisk na zegarach.
domjenick Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 mam zwykly licznik ,ale moje pytanie wynika z tego,ze jak przeprowadzalem test na vagu,wydobywa sie dzwiek ,ale to nie jest taki sam sygnal,co przy zostawionych wlaczonych swiatlach i otworzeniu drzwi,przy tym jest jeden ciagly sygnal, a na tescie w instrument cluster sa trzy sygnaly wiec nie bardzo wiem do czego to sluzy, myslalem ze do ostrzegania o przekroczeniu ustalonej predkosci
Gość spedyt Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Trzy sprawdzaniu VAG-iem to normalny objaw że piszczy, u mnie też.
domjenick Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 nazwalbym to potrojnym gongiem,a nie piszczeniem, ale moze jest ,jak mowisz
Aydaho Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 tak jak pisze hack,kiedyś się tym bawiłem ,chyba lewy przycisk trzeba przytrzymać w czasie jazdy tak aby znak km/h był przekreślony, natomiast aby włączyć ogranicznik przy danej prędkości przyciskasz przycisk,wtedy za każdym razem jak przekroczysz prędkość jaką ustawiłeś będzie pikało... ale jaki przycisk się przyciska - czytam wszyscy piszą "ten lewy", "przycisk" etc etc ...ale który chyba jest jakoś oznaczony
domjenick Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Adas,ten lewy przycisk,to w B5,w B6-nie pamietam,ale mozesz sie przejechac autem i sprawdzic wszystkie 6 ,powiem,Ci dopiero wieczorem,jak sam to sprawdze,ale do tego czasu juz chyba sam to zrobisz....
Bieniek Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 W b6 to i ile sie nie myle przycisk check.Kasowanie to przytrzymanie dluzej tego przycisku.Mozna wlaczac i wylaczac podczas jazdy.
boseron Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 dokłądnie w B6 CHECK a zeby wyłączyć to przytrzymać dłuzej podczas jazdy az sie pojawi na Fisie przekreslony
kellerkop Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 dzisiaj przy zabawie w nowym autku b7 a4 2.0 tdi zapalila sie wlasnie omawiana kontrolka, moje zdenerwowanie i nieswiadomosc co sie stalo, zostala rozesmiana po przeczytaniu tego tematu, pozdrawiam
Aydaho Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 W b6 to i ile sie nie myle przycisk check.Kasowanie to przytrzymanie dluzej tego przycisku.Mozna wlaczac i wylaczac podczas jazdy. a jak to zakodować na postoju ? np. na 180 km/h ...przecież nie będę jechał do DE żeby się legalnie rozpędzić i check wcisnąć
domjenick Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 dobre pytanie...check 1 robi sie podczas jazdy,a check 2 sie ustawia jakos manualnie-ktos pamieta jak?
Bieniek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Wydaje mi sie, ze sie nie da...Probowalem z 15 min dzisiaj i nic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się