Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pikanie kontrolki km/h w komputerze pokładowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wiernych posiadaczy Audi. Mam Audi A4 Avant 1.9 TDI 110 KM rocznik 1997 z komputerem pokładowym.

Powyżej 100 km/h pojawia się żółta kontrolka z km/h w kółeczku z indeksem 2 na dole. Przy czym komputer przy zapłonie wskazuje, że wszystko jest OK.

Czy ktoś wie o co chodzi z tym pikaniem na głos?

Miłość do auta to rzecz naturalna

Opublikowano

To jest ogranicznik prędkości. Wyłącza się go jakoś na wyłączonym zapłonie. Pobaw się manetką od FISa i przyciskiem do przestawiania zegara lub kasowania przebiegu dziennego.

Opublikowano

tak jak pisze hack,kiedyś się tym bawiłem ,chyba lewy przycisk trzeba przytrzymać w czasie jazdy tak aby znak km/h był przekreślony, natomiast aby włączyć ogranicznik przy danej prędkości przyciskasz przycisk,wtedy za każdym razem jak przekroczysz prędkość jaką ustawiłeś będzie pikało...

Opublikowano

Dzięki chłopaki. Jutro rano się przejadę i sprawdzę te metody. Pozdrawiam serdecznie.

Niech wam się koła kręcą:)

Opublikowano

Witam wiernych posiadaczy Audi. Mam Audi A4 Avant 1.9 TDI 110 KM rocznik 1997 z komputerem pokładowym.

Powyżej 100 km/h pojawia się żółta kontrolka z km/h w kółeczku z indeksem 2 na dole. Przy czym komputer przy zapłonie wskazuje, że wszystko jest OK.

Czy ktoś wie o co chodzi z tym pikaniem na głos?

Miłość do auta to rzecz naturalna

Witam.

To pikanie to jest ustawiona bezpieczna prędkość ustawiona w komputerze pokładowym. Informuje nas tylko o jej przekroczeniu.

Aby ja zmienić trzeba na WYŁĄCZONYM zapłonie przycisnąć przycisk FIS, powinien podświetlić się licznik kilometrów. Następnie przyciskamy ten sam przycisk i przytrzymujemy na około 2 sekundy. Na wyświetlaczu pojawi się aktualny poziom ostrzegania. W celu dokonania zmiany prędkości nacisnąć przycisk wyboru funkcji (na przełączniku wycieraczek) komputera samochodowego. Wartości zmieniają się w odstępach co 10 km/h.

Kilka sekund po ustawieniu oświetlenie wyłącza się ponownie.

Aby wykasować pamięć należy:

nacisnąć i przytrzymać przycisk "Reset" komputera samochodowego tak długo, aż pokaże się przekreślony symbol ostrzegawczy.

:)

Opublikowano
:bicz2: dzięki chłopaki, już ujarzmiłem pikotwórcę.
Opublikowano

tak jak pisze hack,kiedyś się tym bawiłem ,chyba lewy przycisk trzeba przytrzymać w czasie jazdy tak aby znak km/h był przekreślony, natomiast aby włączyć ogranicznik przy danej prędkości przyciskasz przycisk,wtedy za każdym razem jak przekroczysz prędkość jaką ustawiłeś będzie pikało...

mam pytanko ,czy to mozna zrobic w moim modelu?bede wdzieczny za porade i wskazowke jak to zrobic

Opublikowano

Jezeli masz pelny FIS, to mozna. Tak jak koledzy wczesniej pisali, musisz podczas jazdy, przy chcianej predkosci wcisnac kotko lewy przycisk na zegarach.

Opublikowano

mam zwykly licznik ,ale moje pytanie wynika z tego,ze jak przeprowadzalem test na vagu,wydobywa sie dzwiek ,ale to nie jest taki sam sygnal,co przy zostawionych wlaczonych swiatlach i otworzeniu drzwi,przy tym jest jeden ciagly sygnal, a na tescie w instrument cluster sa trzy sygnaly wiec nie bardzo wiem do czego to sluzy, myslalem ze do ostrzegania o przekroczeniu ustalonej predkosci

Opublikowano

Trzy sprawdzaniu VAG-iem to normalny objaw że piszczy, u mnie też.

Opublikowano

nazwalbym to potrojnym gongiem,a nie piszczeniem, ale moze jest ,jak mowisz

Opublikowano

tak jak pisze hack,kiedyś się tym bawiłem ,chyba lewy przycisk trzeba przytrzymać w czasie jazdy tak aby znak km/h był przekreślony, natomiast aby włączyć ogranicznik przy danej prędkości przyciskasz przycisk,wtedy za każdym razem jak przekroczysz prędkość jaką ustawiłeś będzie pikało...

ale jaki przycisk się przyciska - czytam wszyscy piszą "ten lewy", "przycisk" etc etc ...ale który :naughty: chyba jest jakoś oznaczony :naughty:

Opublikowano

Adas,ten lewy przycisk,to w B5,w B6-nie pamietam,ale mozesz sie przejechac autem i sprawdzic wszystkie 6 :naughty:,powiem,Ci dopiero wieczorem,jak sam to sprawdze,ale do tego czasu juz chyba sam to zrobisz.... :wink4:

Opublikowano

oki :naughty: dzięki

ps. kiedy tłuczemy ?

Opublikowano

W b6 to i ile sie nie myle przycisk check.Kasowanie to przytrzymanie dluzej tego przycisku.Mozna wlaczac i wylaczac podczas jazdy.

Opublikowano

dokłądnie w B6 CHECK a zeby wyłączyć to przytrzymać dłuzej podczas jazdy az sie pojawi na Fisie przekreslony

Opublikowano

dzisiaj przy zabawie w nowym autku b7 a4 2.0 tdi zapalila sie wlasnie omawiana kontrolka, moje zdenerwowanie i nieswiadomosc co sie stalo, zostala rozesmiana po przeczytaniu tego tematu, pozdrawiam

Opublikowano

W b6 to i ile sie nie myle przycisk check.Kasowanie to przytrzymanie dluzej tego przycisku.Mozna wlaczac i wylaczac podczas jazdy.

a jak to zakodować na postoju ? np. na 180 km/h ...przecież nie będę jechał do DE żeby się legalnie rozpędzić i check wcisnąć :decayed:

Opublikowano

dobre pytanie...check 1 robi sie podczas jazdy,a check 2 sie ustawia jakos manualnie-ktos pamieta jak? :mysli:

Opublikowano

Wydaje mi sie, ze sie nie da...Probowalem z 15 min dzisiaj i nic. :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...