silver multitronic Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Witam. Wie moze ktos w ktorej grupie testuje sie sonde przed katalizatorem? testowalem ta za w grupie 43 i wyszlo ze OK. i prosze o podpowiedz jak wykonac logi dynamiczne przy multitronic-u.
itor Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Witam. Wie moze ktos w ktorej grupie testuje sie sonde przed katalizatorem? testowalem ta za w grupie 43 i wyszlo ze OK. i prosze o podpowiedz jak wykonac logi dynamiczne przy multitronic-u. i bardzo dobrze zrobiles
silver multitronic Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Wlasnie robilem test na kilku grupach i wyszlo 34 - not ok 36 - ok 37 - not ok 43 - ok czy 43 to napewno sonda przed a nie za katem?[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 15:17_________________________________________________Robilem test gotowosci sond i takie cos wychodzi: http://vaglog.rtnet.pl/plachtakamil.kp_46110.html[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 15:27_________________________________________________tam sie chyba nie powinno nic zmieniac. [br]Dopisany: 17 Maj 2011, 15:28_________________________________________________czy jazda z tym bledem mogla uszkodzic sonde lub kata: 1 Fault Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper LImit Exceeded mialem troche przeciekow w dolocie ale juz "zalepione" i jezeli ktos wie moze jak resetowac ECU za pomoca VAG-COM 311-2 i czy ten reset nie kasuje IMMO?
itor Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Wlasnie robilem test na kilku grupach i wyszlo 34 - not ok 36 - ok 37 - not ok 43 - ok czy 43 to napewno sonda przed a nie za katem?[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 15:17_________________________________________________Robilem test gotowosci sond i takie cos wychodzi: http://vaglog.rtnet.pl/plachtakamil.kp_46110.html[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 15:27_________________________________________________tam sie chyba nie powinno nic zmieniac. [br]Dopisany: 17 Maj 2011, 15:28_________________________________________________czy jazda z tym bledem mogla uszkodzic sonde lub kata: 1 Fault Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper LImit Exceeded mialem troche przeciekow w dolocie ale juz "zalepione" i jezeli ktos wie moze jak resetowac ECU za pomoca VAG-COM 311-2 i czy ten reset nie kasuje IMMO? ten blad nie zniszczyl ci sondy swiadczy o usterce albo w przeplywmomierzu albo we wtryskiwaczach albo w sondzie lambda reset dokladnie czego w ecu chcesz zrobic?
silver multitronic Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Reset ecu silnika bo mialem podobny problem z ecu skrzyni. Blad niby sie kasowal ale jak chcielismy przeprowadzic adaptacje skrzyni to nie zezwalalo na nic. Znajomy mial przycisk reset na swoim malym komputerku. Potem wywalilo mi inny blad i wtedy wiedzialem co mam naprawic. Ale znajomy jest w polsce I nie mam z nim kontaktu. Wtryski niby dobrze pracuja, chyba zmienie przeplywke bo jak zrobilem test sond podczas jazdy I wyszlo ze OK. Tylko w grupie 46 caly czas jest TEST OFF .
itor Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Reset ecu silnika bo mialem podobny problem z ecu skrzyni. Blad niby sie kasowal ale jak chcielismy przeprowadzic adaptacje skrzyni to nie zezwalalo na nic. Znajomy mial przycisk reset na swoim malym komputerku. Potem wywalilo mi inny blad i wtedy wiedzialem co mam naprawic. Ale znajomy jest w polsce I nie mam z nim kontaktu. Wtryski niby dobrze pracuja, chyba zmienie przeplywke bo jak zrobilem test sond podczas jazdy I wyszlo ze OK. Tylko w grupie 46 caly czas jest TEST OFF . wchodzisz w engine, zakladke 10, kanal 00, robisz reset i save
silver multitronic Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 dzieki za instrukcje. a mozesz spojrzec na te logi? robilem je na 3 biegu prawie do zmiany biegu ale drogi mi juz brakowalo http://vaglog.rtnet.pl/plachtakamil.kp_46122.html jezeli zle zrobione to zrobie jeszcze raz na autostradzie. [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 08:22_________________________________________________a ten reset nie pop****oli mi IMMO? bo cos takiego kiedys slyszalem
itor Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 dzieki za instrukcje. a mozesz spojrzec na te logi? robilem je na 3 biegu prawie do zmiany biegu ale drogi mi juz brakowalo http://vaglog.rtnet.pl/plachtakamil.kp_46122.html jezeli zle zrobione to zrobie jeszcze raz na autostradzie. [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 08:22_________________________________________________a ten reset nie pop****oli mi IMMO? bo cos takiego kiedys slyszalem kolego miales dac z grupy 031 to jest bardzo wazne grupa 033 nic nie daje... poza tym z tego co widac - zmarl przeplywomierz - zobacz jego max wskazania to 60.92 reszta do oceny dopiero po zmianie przeplywki
silver multitronic Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 spoko, dzieki. zaraz pojade kupic. ale pewnie jutro bede mial. jak zmienie to wstawie logi tak jak trzeba.
itor Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 spoko, dzieki. zaraz pojade kupic. ale pewnie jutro bede mial. jak zmienie to wstawie logi tak jak trzeba. zamow sobie w intercarsie - obowiazuje zwrot starej bedzie szybciej i taniej niz w ASO
silver multitronic Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 widzisz ja jestem w UK i tu mam opcje BOSCH za £62 i jakas podrobke za £40 pare. chyba BOSCH pewniejszy. jak myslisz?
itor Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 widzisz ja jestem w UK i tu mam opcje BOSCH za £62 i jakas podrobke za £40 pare. chyba BOSCH pewniejszy. jak myslisz? tylko bosch inaczej kaska w bloto
silver multitronic Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 tutaj tez trzeba zwracac inaczej musisz wiecej zaplacic. pamietam jak pytalem o uklad sprzegla do skrzyni to powiedzieli mi 800 a jak oddam stare to 700. i to mnie zastanowilo czemu oni biora stare czesci. oczywiscie regeneracja. sprzeglo sam zrobilem i kosztowalo mnie to 50 funtow i dwa dni pracy. ale bylo warto [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 10:26_________________________________________________dzieki. jade pytac. przy okazji zmienie filtr. niedawno zmienialem ale on mi sie wydaje niepewny
itor Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 tutaj tez trzeba zwracac inaczej musisz wiecej zaplacic. pamietam jak pytalem o uklad sprzegla do skrzyni to powiedzieli mi 800 a jak oddam stare to 700. i to mnie zastanowilo czemu oni biora stare czesci. oczywiscie regeneracja. sprzeglo sam zrobilem i kosztowalo mnie to 50 funtow i dwa dni pracy. ale bylo warto [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 10:26_________________________________________________dzieki. jade pytac. przy okazji zmienie filtr. niedawno zmienialem ale on mi sie wydaje niepewny wymien jeszcze filtr paliwa tylko kup knechta
silver multitronic Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 a jeszcze jedno. ja auta do konca nie dociagnolem jak juz pisalem. zabraklo drogi musialem zwolnic. spoko [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 10:31_________________________________________________jak sprawdzalem wtryski to ladnie "psikaja" ale pewnie wymienie
itor Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 a jeszcze jedno. ja auta do konca nie dociagnolem jak juz pisalem. zabraklo drogi musialem zwolnic. spoko [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 10:31_________________________________________________jak sprawdzalem wtryski to ladnie "psikaja" ale pewnie wymienie przy 6200 masz 61 ja przy 6200 mam 96
silver multitronic Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 a BOSCH gorszy? bo nie wiem czy znajde tego knechta na tej wyspie no to padniety. [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 10:39_________________________________________________ no na eBay-u niema do audi. popytam po sklepach[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 10:42_________________________________________________a jeszcze jedno. ty masz manuala czy automata. jak masz manuala to czy masz "kick down sensor"?
itor Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 a BOSCH gorszy? bo nie wiem czy znajde tego knechta na tej wyspie no to padniety. [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 10:39_________________________________________________ no na eBay-u niema do audi. popytam po sklepach[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 10:42_________________________________________________a jeszcze jedno. ty masz manuala czy automata. jak masz manuala to czy masz "kick down sensor"? manuala w manualu nie ma knock sensor chociaz w vagu jest taka podgrupa knecht ma symbol KL79 bosch tez moze byc - 0 450 905 318
silver multitronic Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 dzieki. zamowilem przeplywke. o 2:30 mam juz ja miec. musze poszukac tych filtrow knechta bo boscha mam i jakies inne podrobki. mozesz mi powiedziec ile orginalna przeplywka boscha kosztuje w polsce?[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 12:29_________________________________________________nie "knock sensor " tylko "kick down sensor" pod pedalem gazu
itor Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 dzieki. zamowilem przeplywke. o 2:30 mam juz ja miec. musze poszukac tych filtrow knechta bo boscha mam i jakies inne podrobki. mozesz mi powiedziec ile orginalna przeplywka boscha kosztuje w polsce?[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 12:29_________________________________________________nie "knock sensor " tylko "kick down sensor" pod pedalem gazu tak myslalem o kick napisalem knock:) nie ma tego czujnika w manualu w Polsce przeplywka bosch okolo 370 zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się