domelq Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Witam Mam kilka problemów ze wspomaganiem, a mianowicie: Jak odpalę autko po nocy (silnik zimny, itp.) wspomaganie chodzi jak malinka. Wszystko super, gładziutko bez żadnego zacinania. Jeżdżę nią po mieście superowo. Jak wyskoczę na trasę i popędzę nią troszeczkę na spokojniejszych obrotach (samochód się zagrzeje) to wówczas mam problemy z wspomaganiem. Wspomaganie się zacina. Jak podgazuję to zacięcie od razu puszcza. Dodam, że magiel wymieniany i OK, pompa wspomagania wymieniona na nówkę oryginał jakieś 10 000 km temu. Zalane FEBI zielony. Ktoś może pomóc? Pozdrawiam
burus2 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 na moje oko pompa siada na zimnym płynie ok jak sie rozgrzeje robi sie rzadszy i stąd te problemy miałem tak na febim i przez to pompa siadła,ja wymieniłem na płyn orlen atfiid i pomogło na jakiś czas z półtorej miesiąca jazdy bez wycia i zanikającej wspomy ale póżniej to samo i czekała mnie wymiana pompy
Arturoo Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 wąż łączący pompę i magiel do wymiany ,ja w poprzedniej b5-tce miałem taki problem,zakuwanie nowego węża nic nie dało ,dopiero wymiana na ori używkę rozwiązała problem
malolat881 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam U mnie za to jest odwrotnie. Jak wsiadam do samochodu po nocy to kierownica jest jakby zblokowana. Po skręceniu w lewo i prawo wraca wszystko do normy i później nie ma z tym żadnych problemów. Wiecie może o co chodzi? Z góry dzięki za pomoc
kujawaPGN Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Mam ten sam problem... Na rozgrzanym silniku coś się zacina i ciężko chodzi... Jednak gdy się doda gazu to wspoma wraca... Pompe wymieniał poprzedni właściciel (około pół roku temu) na nową... no ale lipskyyy...
palel Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 ja wymieniłem pompę i problem mam takie, że przeważnie na zimnym silniku w prawo wspomaganie się zacina, po przejechaniu jakichś 500km problem zanikał, ale wymieniłem płyn i wróciło wszystko od nowa.. (przed wymianą pompy nie miałem tego problemu)
pukacz87 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam Mam dokładnie tak samo jak malolat881, przy niskich temperaturach takich jakie mamy ostatnio, rano zaraz po odpaleniu, przy pierwszych dwóch ruchach kierownicą czuć, jakby była ona lekko zblokowana, po czym problem ustaje. Dopóki było ciepło nie było takiego problemu. Rok temu padła mi pompa i wsadzony był zamiennik.
KamilA4 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam, u mnie ze wspomaganiem jest to samo, jak zimny silnik to działa ale po przejechaniu paru kilometrów a nawet i metrów to się zacina, ciężko jest parkować na parkingach.
marcin78 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 wąż łączący pompę i magiel do wymiany ,ja w poprzedniej b5-tce miałem taki problem,zakuwanie nowego węża nic nie dało ,dopiero wymiana na ori używkę rozwiązała problem Możliwe że waż sie zagina? lub w jakiś sposób sie starzeje i skleja sie w środku?
Arturoo Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Sklejać się raczej nie skleja bo przecież jakieś ciśnienie "panuje" w układzie . Tak jak pisałem wcześniej ,mój wąż też był wyciąga ,skracany i zakuwany od nowa bo z tego co pamiętam rozszczelnił się delikatnie przy pompie i się w tym miejscu pocił . Po zakuciu węża efekt był taki jak u kolegi domelq . Wymieniłem wąż na używany ori i problem zniknął . Kiedyś czytałem ,że wewnątrz węża jest jakiś zaworek zwrotny ,który jak jest uszkodzony to "dziwne" rzeczy ze wspomaganiem się dziać mogą .
Maxcudo Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam U mnie za to jest odwrotnie. Jak wsiadam do samochodu po nocy to kierownica jest jakby zblokowana. Po skręceniu w lewo i prawo wraca wszystko do normy i później nie ma z tym żadnych problemów. Wiecie może o co chodzi? Z góry dzięki za pomoc Witam Mam dokładnie tak samo jak malolat881, przy niskich temperaturach takich jakie mamy ostatnio, rano zaraz po odpaleniu, przy pierwszych dwóch ruchach kierownicą czuć, jakby była ona lekko zblokowana, po czym problem ustaje. Dopóki było ciepło nie było takiego problemu. Rok temu padła mi pompa i wsadzony był zamiennik. Ja też tak mam. Ponoć, gdzieś kiedyś czytałem, że w maglownicy są jakieś zaworki czy coś i nie trzymają one ciśnienia dlatego w zależności który padnie jak jest zimno to w lewo, bądź prawo na początku przez chwile nie ma wspomagania w daną stronę. W dziale "Warsztat" jest dokładnie opisane jak je wymienić.
Arturoo Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Tak ,tylko gdzie dostać same te zaworki :gwizdanie: ???
Maxcudo Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Pewnie ASO Ja z tym nic nie robię, bo mi to nie przeszkadza, dzieje się nie zawsze, z reguły jak zimno. Tak jak odpalę auto, pójdę odśnieżyć czy coś, to już mi działa wszystko jak należy
przemol19811 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Mam ten sam problem... Na rozgrzanym silniku coś się zacina i ciężko chodzi... Jednak gdy się doda gazu to wspoma wraca... Pompe wymieniał poprzedni właściciel (około pół roku temu) na nową... no ale lipskyyy... ...a z kąd wiesz na 100% .........że ją wymienił? Może tylko ściemniał? ( NIKT DOBREGA AUTA NIE SPRZEDAJE!!! - To żadkość...)
kujawaPGN Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Wygląda na nową... wyróżnia się, bo ma ładny "aluminiowy i czysty" kolor, a wokół sam kurz..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się