Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Szybkie pytanie o przepływkę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam proszę ocenić te logi na szybko brak doładownia plus błąd

ay, 18 May 2011, 07:21:22

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

audi.jpg

Opublikowano

Witam proszę ocenić te logi na szybko brak doładownia plus błąd

ay, 18 May 2011, 07:21:22

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

audi.jpg

no brak doladowania, co tu oceniac ... ?

Opublikowano

no czyli nic się nie da z tego wyciagnąć czym sie kierować przepływka podciśnienie, bo ze doładowania nie ma to akurat wiem

Opublikowano

wymień wężyki w okolicy N75

czy wspomaganie pedału hamulca działa prawidłowo?

Opublikowano

sprawdz uklad podcisnienia... wykonaj logi... 011,010 dynamiczne oraz 011 Basic Settings

Opublikowano

Tyle tylko wymyśliłem że jak podląctzyłem na krótko bez n75 i grucha wciągnęła sztangę więc posprawdzałem wężyki i okazały się całe, więc został zawór n75 bo gdy go podłącze już nie ma podciśnienia które by wciągnęło sztangę. Albo membrana pękła i podciśnienie idzie w tą rurkę od filtra powietrza, no chyba że sterowanie jutro logi bo dziś nie mam możliwości[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 20:31_________________________________________________Udało mi się opanować temat, okazało się że n75 się rozszczelnił po ponownym zaciśnięciu koronki aluminiowej działa jak nówka dziękuje za pomoc

Tyle tylko wymyśliłem że jak podląctzyłem na krótko bez n75 i grucha wciągnęła sztangę więc posprawdzałem wężyki i okazały się całe, więc został zawór n75 bo gdy go podłącze już nie ma podciśnienia które by wciągnęło sztangę. Albo membrana pękła i podciśnienie idzie w tą rurkę od filtra powietrza, no chyba że sterowanie jutro logi bo dziś nie mam możliwości[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 20:31_________________________________________________Udało mi się opanować temat, okazało się że n75 się rozszczelnił po ponownym zaciśnięciu koronki aluminiowej działa jak nówka dziękuje za pomoc a i jeszcze okazał się że zaworek zwrotny był zasyfiony i nie działał prawidłowo

l

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...