maciek_gdansk87 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Witam, zauwazylem ze jak hamuje stopniowo np zwalniam ze 100 km/h i dohamowywuje (hamuje, puszcza, hamuje, puszczam itd) to po pare takich wcisnieciach pedal twardnieje i pogarsza sie znacznie droga hamowania. co jest grane? klocki, tarcze nowe. cos z podcisnieniem w przewodach ? gdzie szukac przyczy (ostatnio przygrzmocilem strona pasazera przod i od tamtej pory jestem przewrazliwiony na tym punkcie)
morsdicti Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 serwo - zdejmij dekielek na pompie to zobaczysz czy zawór nie puszcza, albo ABS pier.... sie
maciek_gdansk87 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 ale od uderzenia z przodu serwo?
morsdicti Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Uderzenie może zbieg okoliczności .... a nic przy hydraulice nie ruszane ? układ odpowietrzony ? bo raczej nie przez stary płyn
majkel_majki Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Jeżeli w momencie uderzenia miałeś nogę na hamulcu to serwo mogło ulec uszkodzeniu.
burus2 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 czytałem coś o łączniku gumowym w ścianie grodziowej że w b6 jest zamiękka guma i właśnie tak sie robi ,chłopaki wstawiali coś tam i było lepiej[br]Dopisany: 20 Maj 2011, 16:50_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=47779.msg517728#msg517728
krupskim Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Może jest kiepska pompa podciśnienia. Jest w niej taki drażliwy element - właśnie wyjście przewodu powietrznego do serwa. Silnik ma drgania a przewód od pompy do serwa jest sztywny i siedzi w otworze w ścianie grodziowej. Kruciec popy podciśnienia z ktorego wychodzi przewod do serwa się luzuje w obudowie pompy i część podciśnienia ucieka. Jak kilka razy w krotkim czasie nacisniesz pedał hamulca, to tego podciśnienia robi się za mało żeby prawidłowo zadziałało serwo.
striker9999 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam, czy tego rodzaju objaw, co opisany powyżej może również powodować ograniczone cofanie tłoczków po hamowaniu? Pozdrawiam,
maciek_gdansk87 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2011 witam wiec odebralem samochod z wwarsztatu, ale nadal to samo. mechanicy mowia ze to normalne ze podczas jazdy jak mocniej wcisnie hamulec albo kilka razy dohamuje to moze pedal troche stwardniec i straci skutecznosc. serwo, przewody, pompa niby wszystko ok. czy przy kole albo z przodu samochodu po stronie pasazera sa jakies przewody ktore moga lapac/gubic powiertze i powodowac takie zachowanie hamulcow ? moze to byc zapowietrzony uklad jesli jezdzilem chwile bez tlumika intercoolera ?
Michal_777 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Tłumik intercoolera nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli wszystkie przewody szczelne i serwo ok to pompa słabo robi podciśnienie.Pod turbina masz taki okrągły zbiornik plastikowy, jest to taki "magazyn" podciśnienia może tam masz co nieszczelne?
BADU Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 ale koledzy,jak wciśniesz kilka razy pedał hamulca to calkiem normalne że lekko twardnieje,nic w tym dziwnego niech każdy zrobi sobe taki test?
maciek_gdansk87 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2011 michal_777 mialem lekkie uderzenie podczas ktorego zgubilem calkiem to http://allegro.pl/zbiornik-tlumik-intercooler-audi-a4-8e0-b6-b7-i1575528144.html i z 400km jechałem bez tego czegos wsadzilem teraz uzywke - czy jakas nieszczolnosc tam ma cos wspolnego z podcisnieniem hamulcow ?[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2011, 12:58_________________________________________________http://imageshack.us/photo/my-images/18/1575528144.jpg/ bado chodzi o to ze podczas jazzdy np dojezdzam do skrzyzowania i hamuje kilka razy podrzad to wtedy czuje jak sie pedal spompowal i skutecznosc slabsza. tragedii nie ma ale czuje to teraz. pojade dalej i wszystko wraca do normy. a przed uderzeniem nie czulem. wiec albo cos mam z glowa albo jednak gdzies nieszczelnosc.
BADU Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 a jak mocno zahamujesz tak aż do zatrzymania sie pojazdu z ok 70km/h to co sie dzieje?
maciek_gdansk87 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2011 nic jak zahamujesz wciskajac pedal raz albo dwarazy. jak bede hamowal stopniowo to bede czul jak pedal twardnieje i hamulce slabna troche
BADU Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 ja mam podobnie u siebie a pamietam jak maiłem b5 było tak samo jak hamuje pulsacyjnie to pedał twardnieje i troche powtarzam troche słabną hamulce ,ja bym sie tym nie przejmował ,chyba jesteś troszke przewrażliwiony po tym dzwonie najważniejsze że jak depniesz gwałtownie to wszytko gra ,jakby byla jakaś nieszczelność to właśnie przy gwałtownym wciśnieciu coś by sie działo
maciek_gdansk87 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 no wlasnie przy paru hamowaniach twardnieje i jest slabszy, wystarczy ruszyc i juz ok , do kolejnego stopniowego hamowania. i tak w kolo. moze naprawde przewrazliwiony juz jestem troche ale mowisz tez tak masz ? ze czujesz jak pedal twardnieje i troche slabsza skutecznosc ? (przy pulsacyjnym)
BADU Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Tak,dziś rano sprawdzałem,tak jak ci pisalem ,wcześniej miałem b5 było bardzo podobnie ,teraz w b6 jest tak samo,szczerze to w naszych audikach hamulce nie są najmocniejszą stroną,niestety, a to że przy pulsacyjnym hamowaniu pedał troche twardnieje to normalna oznaka,jakbyś coś miał z podciśnieniem lub jakąś nieszczelność to przy gwałtownym hamowaniu takim na maxa ,wszystko by wyszło,bo wtedy powstaje najwieksze ciśnienie i każda slabość pompy czy całego układu wychodzi,tym bardziej że wspominałeś o mechaniku że sprawdzał i wszytko gra.Chyba doszukujesz sie po dzwonie czy wszytko gra,wyluzuj :)
maciek_gdansk87 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 badu jak mocniej zahamuje raz tak mega pozadnie to tez czuje ze twardnieje, ale kawalek pojade i wraca do normy. mechanicy mowia ze ok- dwoch mechanikow. no ale ja nie wierze mechanikom i wole sie dowiedziec hehe. jak mozesz to wez daj mu mocno po hamulcach i sprawdz czy tez lekko stwarrdnieje. bo mowie, dalbym sobie reke uciac ze przed dzwonem bylo ok ;p
BADU Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Dobra,jak bede wrcał z pracy zrobie teścik i dam ci znac,co do mechaników to ja swojemu ufam to mój dobry kumpel , ale rózni ludzie są?
maciek_gdansk87 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 to zrob test polegajacy na: 1. dojezdzaj do skrzyzowania zahamuj 5/6 razy i powiedz czy pedal stwardnieje i troche skutcznosc spadnie 2. zahamuj mocno z dwa razy, tak naprawde pozadnie, i powiedz czy te same objawy bede bede dozgonnnie wdzieczny za info hehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się