miro44 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Witam. Byłem ostatnio nabić klime i po nabiciu pojawił się objaw zapalonych kontrolek ABS i ESP. Wydaje mi się, że to zbieg okoliczności. Problem polega na tym, że przejechałem się klika km zgasiłem auto i odpaliłem auto ponownie kontrolki zgasły. Było git przez 200 km i nagle problem powrócił . Vaga jeszcze nie odpalałem pewnie się bez tego nie obędzie ale może już ktoś miał takie dziwy.
majkel_majki Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Podłacz VAG-a i zobacz jaki błąd wypluło. Jeżeli był sporadyczny to kontrolka po jakimś czasie zgaśnie, jeżeli wróci to zapali się znowu. Pewnie któryś czujnik, wtyczka lub wiązka niedomaga i gubi kontakt.
wrclaguna Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Czujnik stopu pewnie do wymiany bedzie , ktorys styk moze zasniadzial i stad takie objawy . Na forum masz opisane co i jak wymienic
zbigok Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Lub spada napięcie na akumulatorze co powoduje wyłączanie się ABS i ESP. Też jest opisywane na forum i może być też związane z czujnikiem stopu, który zaświeca lampy podczas postoju, co powoduje rozładowanie aku.
Dev Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 najpierw VAG potem gdybanie co do czujnika stopu to kup tylko ori podróby wysiadają średnio co 2 miesiace
zbigok Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 podróby wysiadają średnio co 2 miesiace Kupiłem ponad rok temu podróbę - ponoć zamiennik do Octavii i na razie jest ok
miro44 Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 No i VAG wypluł następujące błędy: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Możecie się wypowiedzieć co z tym zrobić.
Dev Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 :polew: :polew: :polew: odpowiedz masz powyzej a G85 trzeba skalibrowac[br]Dopisany: 24 Maj 2011, 22:38_________________________________________________Steering Angle Sensor (G85) Calibration Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back]
Dev Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 przecież Vag wskazał Ci usterke (i) a Ty dalej drązysz temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się