Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

to moje pierwsze logi więc jak coś spartoliłem to darujcie życie ... :>

Autko mocno zamula, 120km to dla niego wymęczony max, z dobrej górki wykręca nawet 140 :thumbdown:

Taki stan już jest od dłuższego czasu (ok. pół roku), niestety wcześniej nie mogłem zbyt dużo czasu temu poświęcić a w międzyczasie dojrzewalem do logowania.

STATYCZNE

Log (0 - 000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 007)

Log (0 - 013)

grupa 18 i 23 z tego co zauważyłem to nie ten silnik :przebiegly:

BS

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 011)

przy grupie 011 w bs sztanga w turbo przesuwała się jak na filmiku carlnova

DYNAMICZNE

Log (0 - 000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 008)

Log (0 - 010)

Log (0 - 011)

Dynamiczne były robione na 3 biegu, niestety nie ma szans aby wykręcić na tym biegu powyzej 3tys z groszami nawet z górki więc stąd logi tylko do widocznych obrotów.

Nie umiem jeszcze wróżyć z logów ale na mój gust to chyba EGR wymaga reanimacji :mysli:

Opublikowano

przeplywka wogole nie mierzy,nawet jak juz doladowanie zlapie 0.8 bar.Przyjrzyj sie jej.Jak odlaczysz juz powinno byc lepiej.Podmien ja.

Opublikowano

statyczny kąt wtrysku do korekty - http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=k%C4%85ta+wtrysku

podczas logów dynamicznych pedał nie był do dechy, następnym razem mocno go wciskaj

najlepiej będzie jak dorwiesz przepływkę od innego auta, każdy 90km i 110km podejdzie od 98r i nowszych, tym sposobem sprawdzilibyśmy za jednym zamachem czy kabel do przpływki i wtyczka ok

czy vag wywala jakieś błędy?

Opublikowano

Błędów nie ma.

Pedału ja nie ciskałem tylko kierowca, kazałem mu pchać w podłogę ale może obiadu nie jadł ... :mysli:

W pierwszej kolejności odłączę przepławkę.

Może uda mi się załatwić podmiankę :mysli: Rozumiem, że wtedy wrzucać logi dynamiczne??!!

Opublikowano

nie będę miał nic przeciwko jak wszystkie logi zrobisz :) komplet logów to pewniejsza diagnoza

Opublikowano

Przeciez macie komplet.

Jak podmiesz przeplywomierz zrob dynamiczne - 011,010,008 i 003

Opublikowano

Przeciez macie komplet.

Jak podmiesz przeplywomierz zrob dynamiczne - 011,010,008 i 003

po zmianie przeplywki?!?!

,,Może uda mi się załatwić podmiankę mysli Rozumiem, że wtedy wrzucać logi dynamiczne??!!''

Opublikowano

Dziś udało mi się znaleźć trochę czasu i w 1-szej kolejności odłączyłem wtyczkę od przepławki - rzeczywiście niunia nabrała wiatru w żagle i pomknęłą tak jak powinna :) W związku z tym, że z podmianką musiałem się wstrzymać "wyszorowałem" ustrojstwo (MAF) porządnie benzyną i zmywaczem do hamulców, zamontowałem i wpiąłem złącze. Na 2-gim biegu pedał w podłogę, ok. 5 sek. zamulania i nagle wbija mnie w fotel :shocked: Od tego momentu śmiga tak jak powinna :good: Na to wygląda, że przepałwka była uświniona :mysli:

Wrzucam logi dynamiczne:

Log (0 - 003)

Log (0 - 008)

Log (0 - 010)

Log (0 - 011)

Dodatkowo pojawił się błąd:

Tuesday, 24 May 2011, 19:27:26

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 018 S

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

2 Faults Found:

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Zerknijcie proszę na te logi czy jest ok :)

Nasunęło mi się jeszcze pytanie czy z odłączoną przepławką można jeździć ??

Opublikowano

czujnik pedalu ham szwankuje,

wez kup przeplywkę bo Twoje auto wciagnie cinquacento

Opublikowano

dokladnie.To nie jedzie ani troche.

Opublikowano

Na to wygląda, że przepałwka była uświniona :mysli:

napisze dosadniej , ona nadaje sie na smietnik ...

Opublikowano

Czyszczenie nic nie pomogło przepływki do wymiany

Opublikowano

proponuję zrobić logi z podpiętą przepływką... :shocked:

Opublikowano

Na to wygląda, że przepałwka była uświniona :mysli:

napisze dosadniej , ona nadaje sie na smietnik ...

Czyszczenie nic nie pomogło przepływki do wymiany

W każdym bądź razie po czyszczeniu jest dużo lepiej niż przed :>, wtedy to była tragedia :thumbdown: Teraz wkręca się na wyższe obroty.

proponuję zrobić logi z podpiętą przepływką... :shocked:

Wszystkie logi jakie wrzuciłem były robione z podpiętą przepławką :gwizdanie:

Opublikowano

to ja usmierciles na amen.Jest w trybie awaryjnym przeplywka

Opublikowano

nie rozumiem ludzi co jezdza a4 na polowie dawki i mysla ze jest ok :sick3: i mowia ze sie wkreca :polew:

Opublikowano

nie rozumiem ludzi co jezdza a4 na polowie dawki i mysla ze jest ok :sick3: i mowia ze sie wkreca :polew:

Wcześniej w ogóle się nie wkręcał :tongue4:

Jak wrzucę nową przepławkę to zapodam logi.

Teraz wiem, że ma czytać 850mg/str :>

- 003: wartości poz. 2 i 3 powinny być tożsame.

jeżeli nie są, to G70 mierzy nieprawidłowo

:> :notworthy:
Opublikowano

niekoniecznie to ostatnie ;)

Opublikowano

niekoniecznie to ostatnie ;)

A co jeszcze ?? :)

Opublikowano

nigdy nie ma sztywnych 850, to wynika z praw fizyki ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...