domin Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Witam, to moje pierwsze logi więc jak coś spartoliłem to darujcie życie ... :> Autko mocno zamula, 120km to dla niego wymęczony max, z dobrej górki wykręca nawet 140 Taki stan już jest od dłuższego czasu (ok. pół roku), niestety wcześniej nie mogłem zbyt dużo czasu temu poświęcić a w międzyczasie dojrzewalem do logowania. STATYCZNE Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 007) Log (0 - 013) grupa 18 i 23 z tego co zauważyłem to nie ten silnik BS Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011) przy grupie 011 w bs sztanga w turbo przesuwała się jak na filmiku carlnova DYNAMICZNE Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Dynamiczne były robione na 3 biegu, niestety nie ma szans aby wykręcić na tym biegu powyzej 3tys z groszami nawet z górki więc stąd logi tylko do widocznych obrotów. Nie umiem jeszcze wróżyć z logów ale na mój gust to chyba EGR wymaga reanimacji
vauxhall95 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 przeplywka wogole nie mierzy,nawet jak juz doladowanie zlapie 0.8 bar.Przyjrzyj sie jej.Jak odlaczysz juz powinno byc lepiej.Podmien ja.
ciahciah Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 statyczny kąt wtrysku do korekty - http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=k%C4%85ta+wtrysku podczas logów dynamicznych pedał nie był do dechy, następnym razem mocno go wciskaj najlepiej będzie jak dorwiesz przepływkę od innego auta, każdy 90km i 110km podejdzie od 98r i nowszych, tym sposobem sprawdzilibyśmy za jednym zamachem czy kabel do przpływki i wtyczka ok czy vag wywala jakieś błędy?
domin Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Opublikowano 23 Maja 2011 Błędów nie ma. Pedału ja nie ciskałem tylko kierowca, kazałem mu pchać w podłogę ale może obiadu nie jadł ... W pierwszej kolejności odłączę przepławkę. Może uda mi się załatwić podmiankę Rozumiem, że wtedy wrzucać logi dynamiczne??!!
ciahciah Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 nie będę miał nic przeciwko jak wszystkie logi zrobisz komplet logów to pewniejsza diagnoza
przemik Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Przeciez macie komplet. Jak podmiesz przeplywomierz zrob dynamiczne - 011,010,008 i 003
vauxhall95 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Przeciez macie komplet. Jak podmiesz przeplywomierz zrob dynamiczne - 011,010,008 i 003 po zmianie przeplywki?!?! ,,Może uda mi się załatwić podmiankę mysli Rozumiem, że wtedy wrzucać logi dynamiczne??!!''
domin Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 Dziś udało mi się znaleźć trochę czasu i w 1-szej kolejności odłączyłem wtyczkę od przepławki - rzeczywiście niunia nabrała wiatru w żagle i pomknęłą tak jak powinna W związku z tym, że z podmianką musiałem się wstrzymać "wyszorowałem" ustrojstwo (MAF) porządnie benzyną i zmywaczem do hamulców, zamontowałem i wpiąłem złącze. Na 2-gim biegu pedał w podłogę, ok. 5 sek. zamulania i nagle wbija mnie w fotel Od tego momentu śmiga tak jak powinna Na to wygląda, że przepałwka była uświniona Wrzucam logi dynamiczne: Log (0 - 003) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Dodatkowo pojawił się błąd: Tuesday, 24 May 2011, 19:27:26 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 2 Faults Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Zerknijcie proszę na te logi czy jest ok Nasunęło mi się jeszcze pytanie czy z odłączoną przepławką można jeździć ??
lukjar7 Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 czujnik pedalu ham szwankuje, wez kup przeplywkę bo Twoje auto wciagnie cinquacento
spanky Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Na to wygląda, że przepałwka była uświniona napisze dosadniej , ona nadaje sie na smietnik ...
goldi Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Czyszczenie nic nie pomogło przepływki do wymiany
Killer1984 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 proponuję zrobić logi z podpiętą przepływką...
domin Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 Na to wygląda, że przepałwka była uświniona napisze dosadniej , ona nadaje sie na smietnik ... Czyszczenie nic nie pomogło przepływki do wymiany W każdym bądź razie po czyszczeniu jest dużo lepiej niż przed :>, wtedy to była tragedia Teraz wkręca się na wyższe obroty. proponuję zrobić logi z podpiętą przepływką... Wszystkie logi jakie wrzuciłem były robione z podpiętą przepławką :gwizdanie:
vauxhall95 Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 to ja usmierciles na amen.Jest w trybie awaryjnym przeplywka
lukjar7 Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 nie rozumiem ludzi co jezdza a4 na polowie dawki i mysla ze jest ok i mowia ze sie wkreca
domin Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 nie rozumiem ludzi co jezdza a4 na polowie dawki i mysla ze jest ok i mowia ze sie wkreca Wcześniej w ogóle się nie wkręcał Jak wrzucę nową przepławkę to zapodam logi. Teraz wiem, że ma czytać 850mg/str :> - 003: wartości poz. 2 i 3 powinny być tożsame. jeżeli nie są, to G70 mierzy nieprawidłowo :>
domin Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 niekoniecznie to ostatnie A co jeszcze ??
lukjar7 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 nigdy nie ma sztywnych 850, to wynika z praw fizyki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się