lasken Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 WITAM 3 MIESIACE TEMU WYMIENIALEM PASEK ALTERNATORA BO ROZERWAL SIE NA STRZEPY NA DROBNE NITKI I ZAPLATAL SIE W KOLA ROZRZADU NA SZCZESCIE NIE ROZERWALO PASKA. MYSLALEM ZE MIALO PRAWO TO SIE STAC BO PASEK BYL JUZ STARY. ALE PO TYM INCYDENCIE ZALOZYLEM NOWIUTKI PASEK BOSCHA I DZIS PARKUJAC SAMOCHOD WRZUCILEM NA LUZ I PO 5 SEKUNDACH JUZ JAK MIALEM GASIC ZACZELO COS PISZCZEC POD MASKA, NIEZWLOCZNIE ZGASILEM SAMOCHOD PATRZE POD MASKE A TU JUZ POL PASKA POSTRZEPIONEGO ( JESZCZE DRUGIE 5 SEKUND I BY CALKIEM GO ROZERWALO ). OD ZMIANY NIE WIEM NAWET CZY ZROBILEM 2 TYSIACE KILOMETROW. BOJE SIE ZE JAK ZALOZE KOLEJNY NOWY PASEK TO PO JAKIMS CZASIE STANIE SIE TO SAMO. CZY KTOS MNIEJ WIECEJ MOZE PRZYPUSZCZAC JAKA MOZE BYC TEGO PRZYCZYNA. WSZYSTKO WYGLADA NA SPRAWNE: ROLKI ALTERNATOR ITP NIC SIE NIE RUSZA, NIE PISZCZY. BARDZO PROSZE O SUGESTIE BO JAK BEDE ZAKLADAL NOWY PASEK TO BYM POSPRAWDZAL EWENTUALNE PRZYCZYNY. Z GORY SERECZNIE DZIEKUJE :hi:
kkam Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 w jakim stanie alaternator? wszystko ok z łożyskami?
mcm Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 któreś koło lub napinacz jest krzywo i dlatego tnie pasek, PS nie pisz dużymi literami :gwizdanie:
koper84444 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Po pierwsze - wyłącz ten cholerny CapsLock. Po drugie - sprawdź działanie sprzęgiełka alternatora, sprawdź stan napinacza paska (czy nie krzywy) i rolki napinacza (czy się łożysko nie zaciera). Posprawdzaj wszystkie rolki, czy rowki nie są czymś zaklejone albo zniszczone (np. obtłuczone koło).
Przemots Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 sprawdź działanie sprzęgiełka alternatora W 1Z nie ma sprzęgiełka
elmichalkw Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 może wada fabryczna paska była? jakiś lewy towar z przemytu w n-tym gatunku
koper84444 Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 sprawdź działanie sprzęgiełka alternatora W 1Z nie ma sprzęgiełka Fakt - nie spojrzałem na profil.
Darayavahus Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Ja miałem identyczną sytuację, przy czym mechanik co mi zmieniał pasek był trzeźwy i sprawdził. Poszedł mi napinacz. nie pamiętam dokładnie jak ale rolka spadła chyba z łożyska i ustawiła się krzywo... Po zmianie napinacza już zrobiłem z 3tyś km i wszystko jest git.
Grzesiekkbc Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Kup napinacz Ruvilla i będziesz zadowolony, ja też miałem z tym problem w swoim 1z i po wymianie cisza jak ulał.
grippen Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 stawiam na napinacz paska wymień i problem zniknie
lasken Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 jutro bede rozbieral przod i sprawdzal. zobaczymy czy cos wyjdzie dziekuje za sugestie
rikardo Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 jutro bede rozbieral przod i sprawdzal. zobaczymy czy cos wyjdzie dziekuje za sugestie Sprawdź każdą z rolek napędzanych paskiem alternatora nie wykluczone, ze któraś stawia opór i rwie pasek.
widmo Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 sprawdź koło pasowe wału głównego to z gumowym tłumikiem drgań skrętnych. miałem podobny przypadki. napinacz też nalezy sprawdzić bo możliwe ze na wachliwym ramieniu sie przyciera i podskakuje
krupskim Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Tutaj chyba wina leży nie tyle w rolkach czy napinaczu , ale w podstawie alternatora . W niej siedzi drut napinacza. Jak ta aluminiowa podstawa ma wytarcie w miejscu gdzie przechodzą tulejki tego ramienia napinacza- to lipa . Musisz to sprawdzić i ew . wymienic podstawę.Wymiana rolek nie pomoże
lasken Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 Rozebralem przód i jedyne co rzuciło mi się w oczy to spolerowane koło pasowe wału a podobno powinno być gumowane i na dodatek od strony wału jest tak poobijane jak na zdjęciu. Oglądałem na allegro używane w celu sprawdzenia i też tak mają ale nowe nie mają takich obić jak uważacie? dodatkowo kolo zaznaczone w czerwonym kółku z milimetr rusza się jak chwycę ręką na boki. Takto wszystko wydaje się być w porządku. Myślę kupić nowe koło pasowe wału i napinacz paska alternatora jak pisaliście. Proszę o sugestię gdyż nie chciałbym na marne wydawać tej kasy. Z góry serdecznie dziękuję
krupskim Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Koło w miejscu gdzie chodzi pasek wielorowkowy jest metalowe. Gorzej jak w miejscu gdzie jest zgrzane z gumą ma jakies ślady pęknięć. Wtedy będzie biło i szybko się rozleci. Jak będziesz wymieniał napinacz paska to sprzwdź podstawę aluminiową , miejsce gdzie chodzi drut napinacza - jak wyglądają tulejki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się