Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Co wybrać 1.8t czy 2.0 se i największe wady i zalety .


23mike

Rekomendowane odpowiedzi

2.0 fsi to chyba wogole pierwsze fsi wiec licz sie z bolączkami wieku dziecięcego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 fsi to chyba wogole pierwsze fsi wiec licz sie z bolączkami wieku dziecięcego.

gadanie.... a jakieś konkrety? jedyny problem jaki znam w FSI wolnossakach to odkładający się nagar :kwasny:

http://pobocze.net/vw/silniki-fsi-czy-aby-na-pewno-takie-dobre.php

kolejnym minusem FSI jest brak możliwości instalacji gazu... a przy obecnych cenach paliwa temat zrobił się bardzo modny :rolleyes:

na plus z pewnością będzie przemawiało spalanie i parametry silnika (chociaż ten nagar :wallbash: )

W silnikach z turbo tego problemu nie ma.... oleju również nie bierze (chociaż w nowych 2.0 TFSI 210KM wsadzonych do B8 i A5 jest cholerny problem z olejem... i te silniki spier.... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: )

Podsumowując to bierz auto z T. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam sie dokladnie na mechanice ale jakie sa konsekwencje tego odkładającego sie nagaru??

Spadek mocy i to znaczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam 2.0fsi i jestem zadowolony auto dobrze sie zbiera wiele nie pali a co do tych zaworów to moze i wada a który silnik ich dzis nie ma??? jak sie popsuje to trzeba naprawic jak wszystko co sie eksploatuje...a gaz to do zapalniczek i kuchenek jest nie do samochodów i takie jest moje zdanie a jak kogos nie stac na paliwo to nie kosmiczne pojemnosci tylko nissana micre proponuje :tongue4: ale bardzo mnie ciekawi ten 1.8t mysle ze nastepny zakup w tym kierunku bedzie pozdrawiam i nie gniewac sie ze nie lubie gazu :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam 2.0fsi i jestem zadowolony auto dobrze sie zbiera wiele nie pali a co do tych zaworów to moze i wada a który silnik ich dzis nie ma??? jak sie popsuje to trzeba naprawic jak wszystko co sie eksploatuje...a gaz to do zapalniczek i kuchenek jest nie do samochodów i takie jest moje zdanie a jak kogos nie stac na paliwo to nie kosmiczne pojemnosci tylko nissana micre proponuje :tongue4: ale bardzo mnie ciekawi ten 1.8t mysle ze nastepny zakup w tym kierunku bedzie pozdrawiam i nie gniewac sie ze nie lubie gazu :gwizdanie:

z tym gazem troche glupoty piszesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jak w Pl będzie pod dostatkiem gazu łupkowego-wszyscy będą mieli konwersję... :gwizdanie: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam 2.0fsi i jestem zadowolony auto dobrze sie zbiera wiele nie pali a co do tych zaworów to moze i wada a który silnik ich dzis nie ma??? jak sie popsuje to trzeba naprawic jak wszystko co sie eksploatuje...a gaz to do zapalniczek i kuchenek jest nie do samochodów i takie jest moje zdanie a jak kogos nie stac na paliwo to nie kosmiczne pojemnosci tylko nissana micre proponuje :tongue4: ale bardzo mnie ciekawi ten 1.8t mysle ze nastepny zakup w tym kierunku bedzie pozdrawiam i nie gniewac sie ze nie lubie gazu :gwizdanie:

Ale wymyśliłeś. Gdzie na forum przeczytał i teraz pisze. To, że ktoś zakłada gaz nie znaczy że nie ma na wahe. Ale nie będę się wypowiadał na ten temat bo czegoś innego autor tematu chciał się dowiedzieć.

A fakt o turbinke trzeba dbać :D A i ona się odwdzięczy piękną mocą :) Także polecam jeszcze raz 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki za opinie jak wam cos przyjdzie nowego do glowy jakas ciekawa mysl to dajcie znac .pozdr !!!

opini masz tutaj az nadto

ogolna sentencja jest taka:

chcesz miec mula bierz 2.0

chcesz jezdzic bierz 1.8T i najlepiej w Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przez 3 lata mialem A6 z 1.8T, wiadomo jak do takiego auta to troche malo. Natomiast jesli chodzi o sam silnik to zrobilem nim blisko 50 tysi i nawet maski nie musialem otwierac :) Zaraz po zakupie wymienilem rozrzad, plyny, swiece i kable, a pozniej to juz tylko olej regularnie. Przy zakupie bylo 160 tysi a ja przekroczylem 200 tys. i naprawde zadnych klopotow, a jak sie go trzyma na obrotach to calkiem fajnie cieka :naughty: no i wiadomo ma spory potencjal na dalsze modyfikacje bo z wolnossakiem to caly czas pod gorke jesli chodzi o takie zabawy.

tak wiec ja goraco polecam :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też z swojej strony mogę polecić 1.8T Miałem ten sam problem przy wyborze silnika do B5. Zastanawiałem się między wolnossącym 1.8 albo 2.4. W końcu padł wybór i jest 1.8T AJL czyli 180km. Powiem szczerze że nie żałuję ani trochę. Silnik ciągnie auto od samego dołu pięknie więc nie trzeba go wysoko kręcić i spalanie też jest :good: Poza tym w 1.8T można dużo modzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...