fejsu Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 Wielkie dzięki koledzy za wszelkie rady:)dojechałem do domu bez większych problemów:)w skrócie wyglądało to tak:problem pojawił się jadąc do niemiec ponad 100km.przed granicą wywaliło mi płyn i kontrolka się zaświeciła i tak co 100-120km.dojechałem do celu męcząc ok.800km.ale temp.trzymał cały czas 90st.(jechałem śr.120km/h)a wracając byłem pozytywnie zaskoczony bo kontrolka odezwała się po 460km.(dolałem wody)i po kolejnych 460km.bez kontrolki sam się zatrzymałem i dolałem choć jeszcze była woda i na tych 2 dolewkach się skończyło a trasa miała 1244km.jechałem 100-110km/h w porywach chwilami 120 gdy wyprzedzałem(2000-2400obr/min)climatronic pokazywał cały czas 90st.nie wiem czy jazda wpłynęła na wolniejsze wywalanie wody bo jechałem podobnie w sumie jak do niemiec czy użyty 2 dni przed wyjazdem w niemczech preparat do uszczelniania układu chłodniczego (firmy "liquy moly" bodajże,kupiony przez szefa dla wzmocnienia układu na wszelki wypadek chociaż nie wierzę by miał ten środek tak wpływ na to że nie po 100 a po ponad 400km.dopiero zbiorniczek opróżniało,tak czy siak z powrotu jestem bardzo zadowolony i na dniach pewnie dam autko do roboty-należy mu się nowa uszczelka z planowaniem głowicy za ten powrót;)jak zrobię to napisze czy już jest ok.i jaki był koszt w "moim"warsztacie.
SotoM Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 zle zrobiłes ze wrzuciełes ten środek do uszczelniania... ja kupiłem swoja larwe z takim guwnem w ukladzie potem darłem klaki z głowy aby układ doprowadzic do czystosci. skoro sie nalezyt mu uszczelka i planowanie to zrob kompletna głowice - planowanie , przetarcie zaworkow, wymiana prowadnic zaworów(wydechowe beda na 1000% latały na boki - A NI POWINNY) , uszczelniacze zaworowe no i hydrosztosy nowe zapodaj jesli sa oryginalne.bo moga cie sie zaczac problemy z podwieszaniem sie ich a tak bedziesz juz miał z głowy. nowe sruby do glowicy.
fejsu Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Opublikowano 16 Lipca 2011 No i zrobiłem autko,a mianowicie:wymiana uszczelki pod głowicą,uszczelniaczy zaworowych,uszczelek kolektorów,docieranie zaworów i planowanie głowicy,no i nowe śruby, prowadnic nie wymieniali bo stwierdzili że są w porządku :)wszystko pięknie działa,płynu nie wywala,nagrzewnicy nie słychać(nie bulgota)
snajper75 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 A ja dale swoją niunie morduje tak :gwizdanie: ale wszyscy mówią ze mam pękniecie w głowicy bo uszczelka by tyle nie wytrzymała ile Cie to wszystko kosztowało ?
rookie Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Nie przedłużaj może tego, bo jak ci płyn z olejem się wymiesza...
trezor4 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 kurde a mi zaczelo przeciekac z laczenia czujnika plynu chlodzacego , mozliwe ze przez walnieta uszczelke wydmuchalo cisnienie oring ?
SotoM Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 moze ale niekoniecznie. trzeba by było zweryfikowac stan oringu,czy twardy a przede wszystkim bedzie widac czy długo lezy po tym ze bedzie prawie kwadratowy nie po obwodzie tylko po jego grubosci. oringi takze zaczynaja przepuszczec...
trezor4 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 oleju nie przybywa , plynu nie ubywa , chyba sam szukam sobie problemow ale z czujnika troche kapie a wiec pewnie tylko oring sie zlozyl .
Musashi Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 oleju nie przybywa , plynu nie ubywa , chyba sam szukam sobie problemow ale z czujnika troche kapie a wiec pewnie tylko oring sie zlozyl . jezeli wymiana oringu nie pomoze, trzeba dodac podkladke pomiedzy czujnik a oring. jezeli nadal bedzie cieko znaczy ze pekniete gniazdo czujnika
fejsu Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 lepiej niech sobie każdy to zrobi,jak ma taki problem,nie ma to jak sprawne w 100% auto
snajper75 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Czujnik ABs nie dostawał sygnału i dlatego szarpało pedałem przy hamowaniu
Kowi87 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Mógł by ktoś napisać konkretne oznaczenia tych wszystkich potrzebych uszczelek. U mnie chyba też uszczelka pod głowicą robi bajzer w aucie dolewam płyn po każdej ostrzejszej jeżdzie myślałem ze to króciec, ale nie widać na nim śladów płynu. Ogrzewanie smierdzi i zdaje mi sie że nie działa jak powinno. Wąz jest twardawy przy rozgrzanym silniku jaki jest orientacyjnie koszt wymiany uszczelki
rookie Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Kompletna robota 1300 zł (ze szlifem, uszczelkami, uszczelniaczami i prowadnicami)
Kowi87 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Kompletna robota 1300 zł (ze szlifem, uszczelkami, uszczelniaczami i prowadnicami) no wiec trzeba termin ugadywać ;(
Grodek Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 A myślałem, że nie będę musiał zaglądać w ten temat Moje AFN zrobiło psikusa, wywala płyn tym zaworkiem..jestem świadom, że to uszczelka ale....wczoraj wysiadło ogrzewanie..mam manuala i nagle zaczeło zimnym powietrzem dmuchać..za blacie cały czas 3mało 90stopni i tem. nie skakała..to normalne, że nie grzeje ?
vauxhall95 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Mógł by ktoś napisać konkretne oznaczenia tych wszystkich potrzebych uszczelek. U mnie chyba też uszczelka pod głowicą robi bajzer w aucie dolewam płyn po każdej ostrzejszej jeżdzie myślałem ze to króciec, ale nie widać na nim śladów płynu. Ogrzewanie smierdzi i zdaje mi sie że nie działa jak powinno. Wąz jest twardawy przy rozgrzanym silniku jaki jest orientacyjnie koszt wymiany uszczelki waz bedzie twardy na rozgrzanym silniku,tylko nie moze byc ze odkrecisz korek zakrecisz i po minucie nie da sie go zgiac.
Kowi87 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Mógł by ktoś napisać konkretne oznaczenia tych wszystkich potrzebych uszczelek. U mnie chyba też uszczelka pod głowicą robi bajzer w aucie dolewam płyn po każdej ostrzejszej jeżdzie myślałem ze to króciec, ale nie widać na nim śladów płynu. Ogrzewanie smierdzi i zdaje mi sie że nie działa jak powinno. Wąz jest twardawy przy rozgrzanym silniku jaki jest orientacyjnie koszt wymiany uszczelki waz bedzie twardy na rozgrzanym silniku,tylko nie moze byc ze odkrecisz korek zakrecisz i po minucie nie da sie go zgiac. oo to musze to sprawdzić
semi281 Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 A myślałem, że nie będę musiał zaglądać w ten temat Moje AFN zrobiło psikusa, wywala płyn tym zaworkiem..jestem świadom, że to uszczelka ale....wczoraj wysiadło ogrzewanie..mam manuala i nagle zaczeło zimnym powietrzem dmuchać..za blacie cały czas 3mało 90stopni i tem. nie skakała..to normalne, że nie grzeje ? Normalne, spaliny zapowietrzają nagrzewnicę i słychac tylko bulgotanie pod kokpitem. Miałem te same objawy, wymiana uszczelki rozwiązałe wszelkie problemy.
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 A ten cały bulgot to kiedy słychać?? przy odpaleniu, podczas jazdy czy kiedy bo przyzanm szczerze że ja nic nie słysze takiego, ogrzewanie dobrze grzeje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się