Rdzewek_RdK 0 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 do transportera wkładają 2.0 na dwóch turbinach :gwizdanie: o ile się nie mylę generuje to 180 konie.. momentu nie pamiętam Kwestia czasu aż w osobowych VW pojawi się to 2.0 BiTDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikboy 0 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 dokladnie amarok i t5 stawiaja na moment obrotowy przezco spalanie nie wzrasta z waga auta i ladnie sie kreci zapewne stare 2.5tdi r5 maja 102 koniki tylko gdzie ta sama jednostka audi miala majmniej 115koni zreszta R5 silniki sa dobre i powracaja do nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Cos tak przeczuwam ze ten silnik bedzie awaryjny jak fiks..obym sie mylił... Znajomy ma X5 4.0d i non stop problem z turbinami..co chwile serwis bo auto nowe a wchodzi w tryb awaryjny.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 nie ma to jak wydac 3 paczki i raz w tygodniu byc w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Znajomy ma X5 4.0d i non stop problem z turbinami..co chwile serwis bo auto nowe a wchodzi w tryb awaryjny.. a poczciwy 4.2TDI nie dosc ze starszy to ma wieksza moc, wiekszy moment, lepsze osiagi i zadnych problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 4.0D to jest 3.0 na twinturbo...Ty masz 1.2 l wiecej pojemnosci. Rozne opinie o tych silnikach slyszalem (35d) ale generalnie sobie ludzie chwala jak to jezdzi. Moze taki egzemplarz... Choc sa i tacy co z kazda pier**la do ASO leca - ale wsumie ... jak jest gwara to czemu nie - po cos te konusy tam siedza kumpel ma 2.0CR i tez juz pare razy mial tryb awaryjny i auto nie jechalo wiec reguly nie ma ...Jeden jezdzi i wszystko ok drugiemu sie bedzie auto pieprzyc... niby maszyny to skladaja ale pojdzie jakas wadliwa partia (z nieznanych przyczyn) i beda problemy z samochodem . NIE MA REGULY ! Do niedawna bylo jeszcze ...jak bezawaryjny to tylko japonski , teraz to nie wiem czy bym sie odwazyl kupic japonczyka p.s. Pomijamy fakt ze w Naszym kraju jest tylko moze 1-2 ASO ktore ogarniaja 3.0twinturbo... , mozliwe ze np problem z turbem objawia sie jakimis overboostami , komp to wychwytuje i wrzuca awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 4.0D to jest 3.0 na twinturbo...Ty masz 1.2 l wiecej pojemnosci. Serio? Wiem i dlatego pisze o poczciwym 4.2 bo jak się okazuje mniej i nowocześniej nie zawsze znaczy lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 4.0D to jest 3.0 na twinturbo...Ty masz 1.2 l wiecej pojemnosci. Serio? Wiem i dlatego pisze o poczciwym 4.2 bo jak się okazuje mniej i nowocześniej nie zawsze znaczy lepiej. no to chyba kazdy wie ... ale nie chcialbym silnika 6.0 zeby wyciagnac z niego 350koni (Muscle Car) . Wiadomo ze jak mala pojemnosc i duza moc = serwis i problemy + krotsza zywotnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeWawa 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Spalanie 6.4 Hahahha :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 słychac brum brum, pracuje jak "acht zylinder benzin" wg testujących Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 za***isty woz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikboy 0 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Duńskie nagłośnienie a gdzie BOSE ;( ale ogólnie ładna sztuczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 marzenie... chciałbym mieć takiego klekota pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Ale świetnie zestrojony wydech. Naprawdę brzmi jak nie diesel. Szkoda, że nie będzie dostępny z S-tronic. Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Silnik bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS. no prosze Cie... jakie 500PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Ale świetnie zestrojony wydech. Naprawdę brzmi jak nie diesel. Szkoda, że nie będzie dostępny z S-tronic. Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS. A z czym?Tylko manual? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 A z czym?Tylko manual? Tylko z 8-biegowym Tipem. Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS. no prosze Cie... jakie 500PS Fly poczytaj sobie o compound turbocharging. W benzynie z takim układem 500PS to nie problem, praktycznie bez laga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 kurde ciekawe czemu..przez moment obrotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 kurde ciekawe czemu..przez moment obrotowy? Zapewne. Choć myślę, że S-tronic jak by wzmocnili też dałby radę, ale podobnie jak BMW mają umowę z ZF... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się