Rdzewek_RdK Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 do transportera wkładają 2.0 na dwóch turbinach :gwizdanie: o ile się nie mylę generuje to 180 konie.. momentu nie pamiętam Kwestia czasu aż w osobowych VW pojawi się to 2.0 BiTDI
kazikboy Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 dokladnie amarok i t5 stawiaja na moment obrotowy przezco spalanie nie wzrasta z waga auta i ladnie sie kreci zapewne stare 2.5tdi r5 maja 102 koniki tylko gdzie ta sama jednostka audi miala majmniej 115koni zreszta R5 silniki sa dobre i powracaja do nich
pawel1380 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Cos tak przeczuwam ze ten silnik bedzie awaryjny jak fiks..obym sie mylił... Znajomy ma X5 4.0d i non stop problem z turbinami..co chwile serwis bo auto nowe a wchodzi w tryb awaryjny..
turdzi Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 nie ma to jak wydac 3 paczki i raz w tygodniu byc w serwisie
Rosemeyer Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Znajomy ma X5 4.0d i non stop problem z turbinami..co chwile serwis bo auto nowe a wchodzi w tryb awaryjny.. a poczciwy 4.2TDI nie dosc ze starszy to ma wieksza moc, wiekszy moment, lepsze osiagi i zadnych problemow
Gość mmcv Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 4.0D to jest 3.0 na twinturbo...Ty masz 1.2 l wiecej pojemnosci. Rozne opinie o tych silnikach slyszalem (35d) ale generalnie sobie ludzie chwala jak to jezdzi. Moze taki egzemplarz... Choc sa i tacy co z kazda pier**la do ASO leca - ale wsumie ... jak jest gwara to czemu nie - po cos te konusy tam siedza kumpel ma 2.0CR i tez juz pare razy mial tryb awaryjny i auto nie jechalo wiec reguly nie ma ...Jeden jezdzi i wszystko ok drugiemu sie bedzie auto pieprzyc... niby maszyny to skladaja ale pojdzie jakas wadliwa partia (z nieznanych przyczyn) i beda problemy z samochodem . NIE MA REGULY ! Do niedawna bylo jeszcze ...jak bezawaryjny to tylko japonski , teraz to nie wiem czy bym sie odwazyl kupic japonczyka p.s. Pomijamy fakt ze w Naszym kraju jest tylko moze 1-2 ASO ktore ogarniaja 3.0twinturbo... , mozliwe ze np problem z turbem objawia sie jakimis overboostami , komp to wychwytuje i wrzuca awaryjny.
Rosemeyer Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 4.0D to jest 3.0 na twinturbo...Ty masz 1.2 l wiecej pojemnosci. Serio? Wiem i dlatego pisze o poczciwym 4.2 bo jak się okazuje mniej i nowocześniej nie zawsze znaczy lepiej.
Gość mmcv Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 4.0D to jest 3.0 na twinturbo...Ty masz 1.2 l wiecej pojemnosci. Serio? Wiem i dlatego pisze o poczciwym 4.2 bo jak się okazuje mniej i nowocześniej nie zawsze znaczy lepiej. no to chyba kazdy wie ... ale nie chcialbym silnika 6.0 zeby wyciagnac z niego 350koni (Muscle Car) . Wiadomo ze jak mala pojemnosc i duza moc = serwis i problemy + krotsza zywotnosc
T-żółw Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 słychac brum brum, pracuje jak "acht zylinder benzin" wg testujących
kazikboy Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Duńskie nagłośnienie a gdzie BOSE ;( ale ogólnie ładna sztuczka
jedrekx Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 marzenie... chciałbym mieć takiego klekota pod maską
Thom4s Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Ale świetnie zestrojony wydech. Naprawdę brzmi jak nie diesel. Szkoda, że nie będzie dostępny z S-tronic. Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS.
Flyer Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS. no prosze Cie... jakie 500PS
pawel1380 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Ale świetnie zestrojony wydech. Naprawdę brzmi jak nie diesel. Szkoda, że nie będzie dostępny z S-tronic. Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS. A z czym?Tylko manual?
Thom4s Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 A z czym?Tylko manual? Tylko z 8-biegowym Tipem. Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS. no prosze Cie... jakie 500PS Fly poczytaj sobie o compound turbocharging. W benzynie z takim układem 500PS to nie problem, praktycznie bez laga.
pawel1380 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 kurde ciekawe czemu..przez moment obrotowy?
Thom4s Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 kurde ciekawe czemu..przez moment obrotowy? Zapewne. Choć myślę, że S-tronic jak by wzmocnili też dałby radę, ale podobnie jak BMW mają umowę z ZF...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się