Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do transportera wkładają 2.0 na dwóch turbinach :gwizdanie: o ile się nie mylę generuje to 180 konie.. momentu nie pamiętam

Kwestia czasu aż w osobowych VW pojawi się to 2.0 BiTDI

Opublikowano

dokladnie amarok i t5 stawiaja na moment obrotowy przezco spalanie nie wzrasta z waga auta i ladnie sie kreci zapewne ;)

stare 2.5tdi r5 maja 102 koniki tylko gdzie ta sama jednostka audi miala majmniej 115koni zreszta R5 silniki sa dobre i powracaja do nich :naughty:

Opublikowano

Cos tak przeczuwam ze ten silnik bedzie awaryjny jak fiks..obym sie mylił...

Znajomy ma X5 4.0d i non stop problem z turbinami..co chwile serwis bo auto nowe a wchodzi w tryb awaryjny..

Opublikowano

nie ma to jak wydac 3 paczki i raz w tygodniu byc w serwisie :rolleyes:

Opublikowano

Znajomy ma X5 4.0d i non stop problem z turbinami..co chwile serwis bo auto nowe a wchodzi w tryb awaryjny..

a poczciwy 4.2TDI nie dosc ze starszy to ma wieksza moc, wiekszy moment, lepsze osiagi i zadnych problemow :naughty:

Opublikowano

4.0D to jest 3.0 na twinturbo...Ty masz 1.2 l wiecej pojemnosci. Rozne opinie o tych silnikach slyszalem (35d) ale generalnie sobie ludzie chwala jak to jezdzi. Moze taki egzemplarz... Choc sa i tacy co z kazda pier**la do ASO leca :wink4: - ale wsumie ... jak jest gwara to czemu nie - po cos te konusy tam siedza :decayed:

kumpel ma 2.0CR i tez juz pare razy mial tryb awaryjny i auto nie jechalo wiec reguly nie ma ...Jeden jezdzi i wszystko ok drugiemu sie bedzie auto pieprzyc... niby maszyny to skladaja ale pojdzie jakas wadliwa partia (z nieznanych przyczyn) i beda problemy z samochodem .

NIE MA REGULY ! Do niedawna bylo jeszcze ...jak bezawaryjny to tylko japonski , teraz to nie wiem czy bym sie odwazyl kupic japonczyka :wink4:

p.s. Pomijamy fakt ze w Naszym kraju jest tylko moze 1-2 ASO ktore ogarniaja 3.0twinturbo... , mozliwe ze np problem z turbem objawia sie jakimis overboostami , komp to wychwytuje i wrzuca awaryjny.

Opublikowano

4.0D to jest 3.0 na twinturbo...Ty masz 1.2 l wiecej pojemnosci.

Serio? :cool1:

Wiem i dlatego pisze o poczciwym 4.2 bo jak się okazuje mniej i nowocześniej nie zawsze znaczy lepiej.

Opublikowano

4.0D to jest 3.0 na twinturbo...Ty masz 1.2 l wiecej pojemnosci.

Serio? :cool1:

Wiem i dlatego pisze o poczciwym 4.2 bo jak się okazuje mniej i nowocześniej nie zawsze znaczy lepiej.

:decayed: no to chyba kazdy wie ... ale nie chcialbym silnika 6.0 zeby wyciagnac z niego 350koni (Muscle Car) :tongue4: .

Wiadomo ze jak mala pojemnosc i duza moc = serwis i problemy + krotsza zywotnosc

Opublikowano

Spalanie 6.4 Hahahha :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

słychac brum brum, pracuje jak "acht zylinder benzin" wg testujących :wink4:

Opublikowano

Duńskie nagłośnienie :shocked: a gdzie BOSE ;(

ale ogólnie ładna sztuczka :naughty:

Opublikowano

marzenie... chciałbym mieć takiego klekota pod maską :slina:

Opublikowano

Ale świetnie zestrojony wydech. Naprawdę brzmi jak nie diesel. :blink: Szkoda, że nie będzie dostępny z S-tronic.

Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS.

Opublikowano

Silnik bajka :)

Opublikowano

Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS.

no prosze Cie... jakie 500PS :tongue4:

Opublikowano

Ale świetnie zestrojony wydech. Naprawdę brzmi jak nie diesel. :blink: Szkoda, że nie będzie dostępny z S-tronic.

Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS.

A z czym?Tylko manual?

Opublikowano

A z czym?Tylko manual?

Tylko z 8-biegowym Tipem.

Teraz niech zrobią podobny system turbo (małe+duże) do benzyniaka, to z 3.0 byłoby z 500PS.

no prosze Cie... jakie 500PS :tongue4:

Fly poczytaj sobie o compound turbocharging. W benzynie z takim układem 500PS to nie problem, praktycznie bez laga.

Opublikowano

kurde ciekawe czemu..przez moment obrotowy?

Zapewne. Choć myślę, że S-tronic jak by wzmocnili też dałby radę, ale podobnie jak BMW mają umowę z ZF...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...