Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 mam pytanko teoretyczne kilka tygodni temu sprawadzalem dawki na jegu jalowym, mialy wartosci na poziomie 0,3-0,4 mg/H. wczoraj sobie podlaczylem vag-a... wtrysk na 4rtym cylindrze ma dawke 0,9mg/H taka roznica przy 1000 km? nadmienie ze aktualny przebieg to 125.ooo km. pytanie 1. jaka jest norma nielejacego wtrysku? labels z VAG podaje norme -2,8 - +2,8 mg/H 2. co w wypadku gdy dawka poza normą jest powyzej zera, a co gdy ponizej zera? ( zapchany?)
Pikuś Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Te wartosci rownei dobrze moga znaczyc spadek sprezania w cylindrach. A te roznice to jakie Ci wyszly to ja tez kiedys tak mialem Pewnei jakosc paliwa i to, czy loga robisz zaraz po jezdzie, czy np. jak chwile pochodzi na wolnych.
Pikuś Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Ciekawe, czy nei ma na to wplywu otwarcie zawora recyrkulacji spalin. Ja bym sie nei przejmowal tym za bardzo. Zrob to jeszcze raz mzoe bedzie inaczej. Jak co to jakis dodatek do paliwka mozna zastosowac. motul nawet chyba cos takiego ma.
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2008 hmm, no juz myslalem juz o tym. co by cos do paliwa dodac. ale musze do tego dojrzec. do oleju motula dojrzewalem troche teraz dojrzewam do tego dodatka czytalem ze w AVF i AWX-ach elementy wspolracujace pompek, sa wykonane a materialow o twardosci porownywalnej z diamentem. i tylko wybitnie gowniane paliwo jest w stanie im zaszkodzic. przegladam jeszcze logi. i jednak cosik nie bangla kat synchronizacji jest pomiedzy 3,3 a 3,8 czyzby ASO Audi w DE walneło bobla przy wymianie rozrzadu?
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 przegladam jeszcze logi. i jednak cosik nie bangla kat synchronizacji jest pomiedzy 3,3 a 3,8 czyzby ASO Audi w DE walneło bobla przy wymianie rozrzadu? co o dawki to jak narazie olal bym sprawe ... nie ma sie czym martwic ... a o do rozrzadu to bym go poprawil / ewentualnie sprawdzil napinacz .....
pre_pl Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 ja w 013 dość różne wartości widziałem... przy jakiej temperaturze silnika zrobiony pomiar ?
boberek Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 no u mnie tez jest róznie jak kupiłem to miałem 0,2 - 0,3 - potem na 3 miałem 1,1 a na 4 miałem 0,9 nie pamietam gdzi ebyły plusy czy minusy ale jakos za specjaknie sie nie przejłałem mam przejechane 250 tys /km ale zorbiłem taki myk zalałem, STP koncentrat czarna butelka potem za zaleceniami mechanika i róznymi opiniami wypróbowałem MIXOL tylko nie żaned syntetyk tylko zwykły mixol jak do motorynki i teraz tak wlałem po 250 ml na zbiornik paliwa wyjezdziłem 4 zbiorniki i 1 cyl. 2 cyl. 3 cyl. 4 cyl. 0,2 0,2 0,7 0,6 wiec troche pomogło rózne opinie słyszałem na temat mixolu ale hmm u mnie pomogło
lukaszr Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 co sadzicie o badaniu kondycji paska rozrzadu i napinacza na podstawie oceny kata synchronizacji. wydaje mi sie ze w miare zuzycia sie paska (co jest szczegolnie ogromne w PD-kach) wartosc ta z czasem sie zmienia - wlasnie sie opoznia. mozna domniemac ze kazdy wymieniajacy pasek zgodnie z zasadami czyli na blokady ( a nie na rysowane znaczki) ustawia wartosc "0". gdybysmy sprawdzali wartosci kata synchronizacji po wymianie rozrzadu i pozniej je monitorowali, moglibysmy okreslic przyblizone wartosci zmian wraz z przbiegiem Wydaje mi się, że po kącie synchronizacji to bardziej możesz poznać zużycie napinacza paska rozrządu gdyż pod obciążeniem wartości będą coraz mocniej się rozbiegać. Przestaw to u siebie i będzie dobrze.
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 czyli samo zuzycie paska nie ma wpywu na zmiany tego kata?
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 czyli samo zuzycie paska nie ma wpywu na zmiany tego kata? w minimalnym stopniu ... wekszy wplyw ma napinacz i jego zuzycie ...
lukaszr Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 w minimalnym stopniu ... wekszy wplyw ma napinacz i jego zuzycie ... Dokładnie tak.
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 chyba bedzie trzeba zrobic porzadek w garazu :gwizdanie: i zakupic blokady do rozrzadu
sokolnh Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 też sie wczoraj w szkole jak to jest z tą grupą 13 na vagu dzisiaj stałem w korku i wyszło mi Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 mg/R mg/R mg/R -0.02 -0.14 -0.12 przejechałem kilometr dalej i Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 mg/R mg/R mg/R 0.00 -0.33 -0.42 heh, 90 stopni było nie wiem od czego to zalezy
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 trzeba sie temu przyjrzec. moze duza wartosc ale w normie, nie jest wyrokiem wymiany pompki a gdzie masz 4rty cylinder ?
sokolnh Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 1z-ty mają 3 cylindry na vagu nie pokazuje mi wartości z 4 cylindra, tylko z tych trzech
pre_pl Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 to są różnice pozostałych do wzorca, stąd pokazuje tylko 3
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2008 dzisiaj zrobilłem ponownie logi dawek. te wartosci sie zmieniaja. warunki pomiaru identyczne najgorsz dla cyl 4. poprzednio - 0,92 teraz 0,87, cyl 3 poprzednio - 0,42 teraz 0,07
SZYCHA Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam Panowie, Czytam fora i włos mi się jeży ile rzeczy musze jescze zrobić.....a miało być tak códownie....z przesiadki z FORDA Tym razem...wykryłem różnicę w : SILNIK, BLOK 013 (temp 90,7 oC) Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R 0.01 -0.21 -0.21 -0.19 0.64 0.44 -0.21 -0.21 -0.19 0.64 0.88 -0.21 -0.19 -0.19 0.64 1.32 -0.21 -0.21 -0.19 0.64 1.76 -0.21 -0.21 -0.19 0.64 2.20 -0.21 -0.19 -0.19 0.64 2.64 -0.21 -0.19 -0.21 0.64 3.08 -0.21 -0.19 -0.21 0.64 3.52 -0.21 -0.21 -0.19 0.64 3.96 -0.21 -0.21 -0.19 0.64 4.40 -0.24 -0.21 -0.21 0.64 4.84 -0.24 -0.19 -0.21 0.64 5.28 -0.24 -0.21 -0.21 0.64 5.72 -0.24 -0.19 -0.19 0.64 6.16 -0.24 -0.21 -0.19 0.64 Dodam, że silnik leko drży na wolnych obrotach...układ zailający suchutki....nigdzie nie cieknie...a...sztanga stoi (choć 195 km/h jeszcze bryka) Pytania: 1) Dla czego na 4 wtryskiwaczu jest taka różnica? Wiem, że może być to wina komprsji (ale staram się o tym nie myśleć ...horrror by był przy 200 tyś km ) 2) Czy można coś temu poradzić? POZDRAWIA SZYCHA
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Opublikowano 23 Lutego 2008 nie przejmuj sie tymi dawkami. jak widziales u mnie skacze jak glupie. ja gdy sie ociepli zdejme pokrywe zaworow i bede poprawiac konektorki zaworow sterujacych PD. rozmawialem w tej sprawie z roznymi diagnostami AUDI w polsce i niemczech i kazdy mowil to samo, takie wartosci pojawiaja sie w autach z przebiegami rzedu 10000-20000km. ogolnie dopoki pali w normie, ma moc, itp, nie ma sie czym przejmowac.
SZYCHA Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 ....luz Myślę sobie ....czy nie podjechąć do diesel`owca...może sparwdzić układ cały ZS i bardziej się przyjrzeć 4-tem wtryskiwaczowi..... trochę mnie uspokoiłeś ....dzieki..nie ma dnia bez odnalezienia czegoś "dziwnego" w nowo zakupionej "czwórece" A propos...wtryskiwacze można wymienić pojedynczo czy trzeba cały koplet? Dzieks Szycha
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się