Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] VAG a lejacy wtrysk?


Musashi

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanko teoretyczne kilka tygodni temu sprawadzalem dawki na jegu jalowym, mialy wartosci na poziomie 0,3-0,4 mg/H. wczoraj sobie podlaczylem vag-a... wtrysk na 4rtym cylindrze ma dawke 0,9mg/H taka roznica przy 1000 km? nadmienie ze aktualny przebieg to 125.ooo km.

pytanie 1. jaka jest norma nielejacego wtrysku? labels z VAG podaje norme -2,8 - +2,8 mg/H

2. co w wypadku gdy dawka poza normą jest powyzej zera, a co gdy ponizej zera? ( zapchany?)

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wartosci rownei dobrze moga znaczyc spadek sprezania w cylindrach.

A te roznice to jakie Ci wyszly to ja tez kiedys tak mialem

Pewnei jakosc paliwa i to, czy loga robisz zaraz po jezdzie, czy np. jak chwile pochodzi na wolnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czy nei ma na to wplywu otwarcie zawora recyrkulacji spalin.

Ja bym sie nei przejmowal tym za bardzo.

Zrob to jeszcze raz mzoe bedzie inaczej.

Jak co to jakis dodatek do paliwka mozna zastosowac.

motul nawet chyba cos takiego ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, no juz myslalem juz o tym. co by cos do paliwa dodac. ale musze do tego dojrzec. do oleju motula dojrzewalem troche teraz dojrzewam do tego dodatka :mysli::kox:

czytalem ze w AVF i AWX-ach elementy wspolracujace pompek, sa wykonane a materialow o twardosci porownywalnej z diamentem. i tylko wybitnie gowniane paliwo jest w stanie im zaszkodzic.

przegladam jeszcze logi. i jednak cosik nie bangla kat synchronizacji jest pomiedzy 3,3 a 3,8 :mysli: czyzby ASO Audi w DE walneło bobla przy wymianie rozrzadu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przegladam jeszcze logi. i jednak cosik nie bangla kat synchronizacji jest pomiedzy 3,3 a 3,8 :mysli: czyzby ASO Audi w DE walneło bobla przy wymianie rozrzadu?

co o dawki to jak narazie olal bym sprawe ... nie ma sie czym martwic ...

a o do rozrzadu to bym go poprawil / ewentualnie sprawdzil napinacz .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie tez jest róznie :)

jak kupiłem to miałem 0,2 - 0,3 - potem na 3 miałem 1,1 a na 4 miałem 0,9

nie pamietam gdzi ebyły plusy czy minusy

ale jakos za specjaknie sie nie przejłałem mam przejechane 250 tys /km

ale zorbiłem taki myk

zalałem, STP koncentrat czarna butelka

potem za zaleceniami mechanika i róznymi opiniami wypróbowałem

MIXOL tylko nie żaned syntetyk tylko zwykły mixol jak do motorynki

i teraz tak wlałem po 250 ml na zbiornik paliwa

wyjezdziłem 4 zbiorniki i

1 cyl. 2 cyl. 3 cyl. 4 cyl.

0,2 0,2 0,7 0,6

wiec troche pomogło

rózne opinie słyszałem na temat mixolu ale hmm u mnie pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sadzicie o badaniu kondycji paska rozrzadu i napinacza na podstawie oceny kata synchronizacji. wydaje mi sie ze w miare zuzycia sie paska (co jest szczegolnie ogromne w PD-kach) wartosc ta z czasem sie zmienia - wlasnie sie opoznia.

mozna domniemac ze kazdy wymieniajacy pasek zgodnie z zasadami czyli na blokady ( a nie na rysowane znaczki) ustawia wartosc "0". gdybysmy sprawdzali wartosci kata synchronizacji po wymianie rozrzadu i pozniej je monitorowali, moglibysmy okreslic przyblizone wartosci zmian wraz z przbiegiem :mysli:

Wydaje mi się, że po kącie synchronizacji to bardziej możesz poznać zużycie napinacza paska rozrządu gdyż pod obciążeniem wartości będą coraz mocniej się rozbiegać.

Przestaw to u siebie i będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli samo zuzycie paska nie ma wpywu na zmiany tego kata?

w minimalnym stopniu ... wekszy wplyw ma napinacz i jego zuzycie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w minimalnym stopniu ... wekszy wplyw ma napinacz i jego zuzycie ...

Dokładnie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba bedzie trzeba zrobic porzadek w garazu :wallbash::D :gwizdanie: i zakupic blokady do rozrzadu :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też sie wczoraj w szkole jak to jest z tą grupą 13 na vagu

dzisiaj stałem w korku i wyszło mi

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3

-2 to +2 -2 to +2 -2 to +2

mg/R mg/R mg/R

-0.02 -0.14 -0.12

przejechałem kilometr dalej i

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3

-2 to +2 -2 to +2 -2 to +2

mg/R mg/R mg/R

0.00 -0.33 -0.42

heh, 90 stopni było

nie wiem od czego to zalezy :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba sie temu przyjrzec. moze duza wartosc ale w normie, nie jest wyrokiem wymiany pompki :mysli:

a gdzie masz 4rty cylinder ? :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1z-ty mają 3 cylindry :wink4:

na vagu nie pokazuje mi wartości z 4 cylindra, tylko z tych trzech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zrobilłem ponownie logi dawek. te wartosci sie zmieniaja. warunki pomiaru identyczne

najgorsz dla cyl 4. poprzednio - 0,92 teraz 0,87,

cyl 3 poprzednio - 0,42 teraz 0,07

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

Czytam fora i włos mi się jeży ile rzeczy musze jescze zrobić.....a miało być tak códownie....z przesiadki z FORDA :wallbash:

Tym razem...wykryłem różnicę w :

SILNIK, BLOK 013 (temp 90,7 oC)

Group A: '013

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2

STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R

0.01 -0.21 -0.21 -0.19 0.64

0.44 -0.21 -0.21 -0.19 0.64

0.88 -0.21 -0.19 -0.19 0.64

1.32 -0.21 -0.21 -0.19 0.64

1.76 -0.21 -0.21 -0.19 0.64

2.20 -0.21 -0.19 -0.19 0.64

2.64 -0.21 -0.19 -0.21 0.64

3.08 -0.21 -0.19 -0.21 0.64

3.52 -0.21 -0.21 -0.19 0.64

3.96 -0.21 -0.21 -0.19 0.64

4.40 -0.24 -0.21 -0.21 0.64

4.84 -0.24 -0.19 -0.21 0.64

5.28 -0.24 -0.21 -0.21 0.64

5.72 -0.24 -0.19 -0.19 0.64

6.16 -0.24 -0.21 -0.19 0.64

Dodam, że silnik leko drży na wolnych obrotach...układ zailający suchutki....nigdzie nie cieknie...a...sztanga stoi (choć 195 km/h jeszcze bryka)

Pytania:

1) Dla czego na 4 wtryskiwaczu jest taka różnica?

Wiem, że może być to wina komprsji (ale staram się o tym nie myśleć ...horrror by był przy 200 tyś km ) :shocked:

2) Czy można coś temu poradzić? :kox:

POZDRAWIA

SZYCHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przejmuj sie tymi dawkami. jak widziales u mnie skacze jak glupie. ja gdy sie ociepli zdejme pokrywe zaworow i bede poprawiac konektorki zaworow sterujacych PD. rozmawialem w tej sprawie z roznymi diagnostami AUDI w polsce i niemczech i kazdy mowil to samo, takie wartosci pojawiaja sie w autach z przebiegami rzedu 10000-20000km. :mysli: ogolnie dopoki pali w normie, ma moc, itp, nie ma sie czym przejmowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....luz

Myślę sobie ....czy nie podjechąć do diesel`owca...może sparwdzić układ cały ZS i bardziej się przyjrzeć 4-tem wtryskiwaczowi.....

trochę mnie uspokoiłeś ....dzieki..nie ma dnia bez odnalezienia czegoś "dziwnego" w nowo zakupionej "czwórece"

A propos...wtryskiwacze można wymienić pojedynczo czy trzeba cały koplet?

Dzieks

Szycha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...