Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Witam Ponownie Koledzy.

Jak zwykle coś od was chcę:)

Potrzebuje jakis dobry i tani ale tez fachowy w dziedzienie TDI serwis w KRK.

Od zawsze mam problemy z zbyt duzym spalaniem 1Z'a (ok 8l trasa:P ) i niedoładowaniem turbiny;/ zamaiast 0.8 jest 0.6bara;/

Gdzie polecicie mi podjechac???

PS.

Jakis czas temu polecaliscie mi kontakt z GIENIEM, z myśla ze poda mi adres serwisu gdzie on uleczył swoje A4, lecze niesety kolega nic nie odpisuje na PM ani na GG;/

PS.

Ile moze koztowac taka diagnoza techniczna auta:P bo logi to sobie sam robie itp;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mk-Mateusz, podjedz na spota to Ci pokaze co i jak żeby było dobrze :naughty::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak sie składa ze za cholerę ciężko mi sie wybrać w niedziele;/ no ale cóż, na pewno kiedyś bede, jesli nie tym Audi to AFN'kiem moich marzeń;]

macie jakis pomysl z tym serwisiem? bo juz przelała sie miarka z moja cierpliwościa;D:D:D: a jescze poł roku planuje nią pojezdzić;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to o 1z mozemy juz cos podyskutowac, chociaz wole od AFN w góre :polew:

dobry 1z tez daje rade :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze miałem 1Z w profilu:)

mam logi:

http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/AudiA4/Logi/

statyczne

dynamicznie

BS

i dyn juz bez katalizatora.

Co sprawdziłem:

-wywaliłem kat

-ustawiłem kat wtrysku

-czyscilem przepływke

-zaslepiłem egr

-nowy termostat bo był walniety

-nowe wszyskie filtry

hmm...co jeszcze...???

PS.

Nie wiem czy nawet nie kupic http://www.allegro.pl/item311493526_zawor_turbosprezarki_turbiny_tdi_vw_audi_n75.html

może akurat uda się to tanim kosztem:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski masz z du.py, leją za dużo, przewody zwrotne suche ?

zaworek n75 sobie odpusc, mówie Ci

lmm tnie dawki ale przy niedoładowaniu to normalne

jak chcesz mam takie wtryski do 1z, zostały mi, sa w troche lepszej kondycji niż Twoje, mozemy podmienic i zobaczysz ile bedzie palił[br]Dopisany: 20 Luty 2008, 01:26 _________________________________________________zeby nie byc gołosłownym

takie miałem jakis czas temu cisnienie :

http://img88.imageshack.us/img88/7571/a6lv3.jpg czyli praktycznie jak u Ciebie, po ostanich operacjach

http://img127.imageshack.us/img127/4117/dyn011hu2.jpg

a mysle ze jak skoncze to wszystko wróci do normy :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mówie mu już z piąty raz co ma zrobic z doładowaniem to nie słucha :)

a wtryski ewidentnie leją i mogą byc powodem dużego spalania, które nęka naszego kolege

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...