-RamzeS- Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 siema wszystkim no to jutro testujemy kolejne bmw ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- panowie umie ktoś wykasować serwis po wymianie oleju ???
_Gabriel_ Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 siema wszystkim no to jutro testujemy kolejne bmw ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- panowie umie ktoś wykasować serwis po wymianie oleju ??? JA!! jutro to zrobimy, ok?
-RamzeS- Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 siema wszystkim no to jutro testujemy kolejne bmw ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- panowie umie ktoś wykasować serwis po wymianie oleju ??? JA!! jutro to zrobimy, ok? wielkie dzieki Gabriel jak zwykle ratujesz mi du...
pawel1380 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 to Wam coś wrzuce i zacznie sie gadanie hehehe Jakiś czas temu widziałem odwrotną sytuację w innym teście ;-) Na tym drugim filmie wytłumaczono dlaczego :-) Podstawową zaletą X-drive jest nie równy rozkład pomiędzy osie na dzień dobry choć nie wiem czy we wszystkich modelach. Quattro z rozdziałem 50/50 niestety jest bardziej podsterowne. Gdyby tak jeszcze mieć torsena na tylnej osi albo napęd z RS5... Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50? w kazdej B7 (oczywiscie z quattro) poza RS4. I B6, B5, C5, C6 i wiele wiele innych Myślałem że mówiłeś o modelach obecnie produkowanych jak Q5
KERCZI Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 nie mam co rezać od dłuższego czasu to dzisiaj wyrezałem sobie przestrzeń bagażową w dostawczaku
michail55 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50? Na YT W drugiej części filmiku avancik boseron napisz chłopakom w wolnej chwili dokładnie jak było z tą X3 bo Ci spokoju nie dadzą tutaj chyba byl naped syncro
KERCZI Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50? Na YT W drugiej części filmiku avancik boseron napisz chłopakom w wolnej chwili dokładnie jak było z tą X3 bo Ci spokoju nie dadzą tutaj chyba byl naped syncro chyba nie ! ---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:24 ---------- widze ze Ci sie nudzi no dwa miechy bez auta już...
michail55 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 nie wiem czemu mam takie wrazenie ze jest zmienny rozklad pracy kol
KERCZI Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Straszny wóz i przystepna cena... :slina: Oferta - Audi A8 - Audi A8 Long 4,2 Quattro Disel 336 KM Czarny Pełna Faktura Vat. Auto sprzedaje Kancelaria prawna Kupione w salonie w Niemc ---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ---------- japierdole MRCTUNING Rolling Road Day December 2010 on Vimeo
PABLO Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Widziałem kiedyś filmik z tej stajni tylko tam same wjezdzaly RS4 B7 RS5, R8 które nie trzymały serii. A tutaj
_Gabriel_ Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 MRC Tuning, to jeden z najlepszych tunerow audi
ruks Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 nie wiem czemu mam takie wrazenie ze jest zmienny rozklad pracy kol Wrażenie masz dobre 50/50 to jest standardowy rozkład kiedy nie ma poślizgu, jeśli jest to torsen mnoży moment podawany na koło ślizgające się razy 4 i podaje na przeciwną stroną dyfra stąd w terenówkach średnio by się nadawał bo wystarczy stracić całkiem opór pod jednym kołem (w powietrzu) żeby nie ruszyć się z miejsca. Natomiast do normalnego użytkowania (np śnieg) to gdyby mieć 3 torseny (niestety takiego auta nie ma) to powinno być nie do zatrzymania Syncro z kolei to po prostu Haldex, natomiast najstarsze generacje miały stały napęd na 4 bez przekładni ślimakowej stąd była możliwość zablokowania ręcznego ---------- Post dopisany at 06:27 ---------- Poprzedni post napisany at 06:22 ---------- Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50? w kazdej B7 (oczywiscie z quattro) poza RS4. I B6, B5, C5, C6 i wiele wiele innych Myślałem że mówiłeś o modelach obecnie produkowanych jak Q5 Tych z nie równym rozkładem mających torsena jest mniejszość. O ile dobrze się orientuję to A6, A4, A8 nadal mają 50/50
gruszka Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 MRC Tuning, to jeden z najlepszych tunerow audi zbratali się ostatnio z naszym Sportmile ---------- Post dopisany at 08:16 ---------- Poprzedni post napisany at 08:05 ---------- Straszny wóz i przystepna cena... :slina:Oferta - Audi A8 - Audi A8 Long 4,2 Quattro Disel 336 KM Czarny Pełna Faktura Vat. Auto sprzedaje Kancelaria prawna Kupione w salonie w Niemc ---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ---------- japierdole MRCTUNING Rolling Road Day December 2010 on Vimeo b5 rules
Wąski Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 bogato u nas się zabijają a oni się bawią kiedy jedziemy
KERCZI Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 MRC Tuning, to jeden z najlepszych tunerow audi zbratali się ostatnio z naszym Sportmile ---------- Post dopisany at 08:16 ---------- Poprzedni post napisany at 08:05 ---------- Straszny wóz i przystepna cena... :slina:Oferta - Audi A8 - Audi A8 Long 4,2 Quattro Disel 336 KM Czarny Pełna Faktura Vat. Auto sprzedaje Kancelaria prawna Kupione w salonie w Niemc ---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ---------- japierdole MRCTUNING Rolling Road Day December 2010 on Vimeo b5 rules i4 Szach i mat Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
Yoghurt Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 nie wiem czemu mam takie wrazenie ze jest zmienny rozklad pracy kol Wrażenie masz dobre 50/50 to jest standardowy rozkład kiedy nie ma poślizgu, jeśli jest to torsen mnoży moment podawany na koło ślizgające się razy 4 i podaje na przeciwną stroną dyfra stąd w terenówkach średnio by się nadawał bo wystarczy stracić całkiem opór pod jednym kołem (w powietrzu) żeby nie ruszyć się z miejsca. Natomiast do normalnego użytkowania (np śnieg) to gdyby mieć 3 torseny (niestety takiego auta nie ma) to powinno być nie do zatrzymania Syncro z kolei to po prostu Haldex, natomiast najstarsze generacje miały stały napęd na 4 bez przekładni ślimakowej stąd była możliwość zablokowania ręcznego ---------- Post dopisany at 06:27 ---------- Poprzedni post napisany at 06:22 ---------- Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50? w kazdej B7 (oczywiscie z quattro) poza RS4. I B6, B5, C5, C6 i wiele wiele innych Myślałem że mówiłeś o modelach obecnie produkowanych jak Q5 Tych z nie równym rozkładem mających torsena jest mniejszość. O ile dobrze się orientuję to A6, A4, A8 nadal mają 50/50 od 2007 roku we wszystkich modelach z silnikiem ulozonym wzdluznie montowany jest (chyba byl bo juz jest cos nowego) torsen typ C gdzie domyslny rozklad jest 40:60
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się