Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema wszystkim :hi: no to jutro testujemy kolejne bmw :decayed:

---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

panowie umie ktoś wykasować serwis po wymianie oleju ???

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
siema wszystkim :hi: no to jutro testujemy kolejne bmw :decayed:

---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

panowie umie ktoś wykasować serwis po wymianie oleju ???

JA!! :decayed:

jutro to zrobimy, ok?

Opublikowano
siema wszystkim :hi: no to jutro testujemy kolejne bmw :decayed:

---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

panowie umie ktoś wykasować serwis po wymianie oleju ???

JA!! :decayed:

jutro to zrobimy, ok?

wielkie dzieki Gabriel jak zwykle ratujesz mi du... :decayed:

Opublikowano
to Wam coś wrzuce i zacznie sie gadanie hehehe

Jakiś czas temu widziałem odwrotną sytuację w innym teście ;-)

Na tym drugim filmie wytłumaczono dlaczego :-)

Podstawową zaletą X-drive jest nie równy rozkład pomiędzy osie na dzień dobry choć nie wiem czy we wszystkich modelach. Quattro z rozdziałem 50/50 niestety jest bardziej podsterowne. Gdyby tak jeszcze mieć torsena na tylnej osi :kox: albo napęd z RS5...

Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50?

w kazdej B7 (oczywiscie z quattro) poza RS4.

I B6, B5, C5, C6 i wiele wiele innych :wink:

Myślałem że mówiłeś o modelach obecnie produkowanych jak Q5 :wink:

Opublikowano

nie mam co rezać od dłuższego czasu to dzisiaj wyrezałem sobie przestrzeń bagażową w dostawczaku :)

jxloatne9ywt.jpg

8lpvy7xihxyk.jpg

Opublikowano

widze ze Ci sie nudzi :)

Opublikowano
Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50?

Na YT :grin:

W drugiej części filmiku avancik :decayed:

boseron napisz chłopakom w wolnej chwili dokładnie jak było z tą X3 bo Ci spokoju nie dadzą :kox:

tutaj chyba byl naped syncro

Opublikowano
Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50?

Na YT :grin:

W drugiej części filmiku avancik :decayed:

boseron napisz chłopakom w wolnej chwili dokładnie jak było z tą X3 bo Ci spokoju nie dadzą :kox:

tutaj chyba byl naped syncro

chyba nie !

---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:24 ----------

widze ze Ci sie nudzi :)

no dwa miechy bez auta już...

Opublikowano

nie wiem czemu mam takie wrazenie ze jest zmienny rozklad pracy kol

Opublikowano

Straszny wóz i przystepna cena... :slina::slina:

Oferta - Audi A8 - Audi A8 Long 4,2 Quattro Disel 336 KM Czarny Pełna Faktura Vat. Auto sprzedaje Kancelaria prawna Kupione w salonie w Niemc

---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ----------

japierdole

MRCTUNING Rolling Road Day December 2010 on Vimeo

Opublikowano

Widziałem kiedyś filmik z tej stajni tylko tam same wjezdzaly RS4 B7 RS5, R8 które nie trzymały serii. A tutaj :kox:

Opublikowano

MRC Tuning, to jeden z najlepszych tunerow audi :wink:

Opublikowano
nie wiem czemu mam takie wrazenie ze jest zmienny rozklad pracy kol

Wrażenie masz dobre :decayed: 50/50 to jest standardowy rozkład kiedy nie ma poślizgu, jeśli jest to torsen mnoży moment podawany na koło ślizgające się razy 4 i podaje na przeciwną stroną dyfra stąd w terenówkach średnio by się nadawał bo wystarczy stracić całkiem opór pod jednym kołem (w powietrzu) żeby nie ruszyć się z miejsca. Natomiast do normalnego użytkowania (np śnieg) to gdyby mieć 3 torseny (niestety takiego auta nie ma) to powinno być nie do zatrzymania :naughty:

Syncro z kolei to po prostu Haldex, natomiast najstarsze generacje miały stały napęd na 4 bez przekładni ślimakowej stąd była możliwość zablokowania ręcznego

---------- Post dopisany at 06:27 ---------- Poprzedni post napisany at 06:22 ----------

Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50?

w kazdej B7 (oczywiscie z quattro) poza RS4.

I B6, B5, C5, C6 i wiele wiele innych :wink:

Myślałem że mówiłeś o modelach obecnie produkowanych jak Q5 :wink:

Tych z nie równym rozkładem mających torsena jest mniejszość. O ile dobrze się orientuję to A6, A4, A8 nadal mają 50/50

Opublikowano
MRC Tuning, to jeden z najlepszych tunerow audi :wink:

zbratali się ostatnio z naszym Sportmile

---------- Post dopisany at 08:16 ---------- Poprzedni post napisany at 08:05 ----------

Straszny wóz i przystepna cena... :slina::slina:

Oferta - Audi A8 - Audi A8 Long 4,2 Quattro Disel 336 KM Czarny Pełna Faktura Vat. Auto sprzedaje Kancelaria prawna Kupione w salonie w Niemc

---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ----------

japierdole

MRCTUNING Rolling Road Day December 2010 on Vimeo

b5 rules :)

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

bry:decayed:

Opublikowano
:hi:

to ojciec z synem

Opublikowano

bogato :wink: u nas się zabijają a oni się bawią :naughty: kiedy jedziemy :whistling:

Opublikowano
MRC Tuning, to jeden z najlepszych tunerow audi :wink:

zbratali się ostatnio z naszym Sportmile

---------- Post dopisany at 08:16 ---------- Poprzedni post napisany at 08:05 ----------

Straszny wóz i przystepna cena... :slina::slina:

Oferta - Audi A8 - Audi A8 Long 4,2 Quattro Disel 336 KM Czarny Pełna Faktura Vat. Auto sprzedaje Kancelaria prawna Kupione w salonie w Niemc

---------- Post dopisany at 01:00 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ----------

japierdole

MRCTUNING Rolling Road Day December 2010 on Vimeo

b5 rules :)

i4

Szach i mat

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
nie wiem czemu mam takie wrazenie ze jest zmienny rozklad pracy kol

Wrażenie masz dobre :decayed: 50/50 to jest standardowy rozkład kiedy nie ma poślizgu, jeśli jest to torsen mnoży moment podawany na koło ślizgające się razy 4 i podaje na przeciwną stroną dyfra stąd w terenówkach średnio by się nadawał bo wystarczy stracić całkiem opór pod jednym kołem (w powietrzu) żeby nie ruszyć się z miejsca. Natomiast do normalnego użytkowania (np śnieg) to gdyby mieć 3 torseny (niestety takiego auta nie ma) to powinno być nie do zatrzymania :naughty:

Syncro z kolei to po prostu Haldex, natomiast najstarsze generacje miały stały napęd na 4 bez przekładni ślimakowej stąd była możliwość zablokowania ręcznego

---------- Post dopisany at 06:27 ---------- Poprzedni post napisany at 06:22 ----------

Tylko gdzie teraz znajdziesz quattro z rozdziałem 50/50?

w kazdej B7 (oczywiscie z quattro) poza RS4.

I B6, B5, C5, C6 i wiele wiele innych :wink:

Myślałem że mówiłeś o modelach obecnie produkowanych jak Q5 :wink:

Tych z nie równym rozkładem mających torsena jest mniejszość. O ile dobrze się orientuję to A6, A4, A8 nadal mają 50/50

od 2007 roku we wszystkich modelach z silnikiem ulozonym wzdluznie montowany jest (chyba byl bo juz jest cos nowego) torsen typ C gdzie domyslny rozklad jest 40:60

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...