Krzysiek29 A4 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Krzysiek, dowiedz się jaką szerokość ma felga( zapewne 7cali) i najlepiej zobacz sobie jak to będzie wyglądać z opona 225/45 na tyrestretch.com. Dzięki kolego 7,5 cala mam a na tej stronce mam same ubezpieczenia
Marcin_K Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 dzięki za spota miłe spotkanie, trochę dziwnie jak na pierwszy raz no i mój dupowóz w seri znacznie odbiegający od reszty
Lucazzz Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Krzysiek, sorki kolego, literowka się wkradła... Tyrestretch.com - Because Size Matters!
Lopezzz Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 dzięki za spota miłe spotkanie, trochę dziwnie jak na pierwszy raz no i mój dupowóz w seri znacznie odbiegający od reszty Kiedyś trzeba zacząć i każdy kiedyś miał czystą serię zanim się zaraził tą chorobą...
Marcin_K Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Tak jak wyżej napisał profesor FANTOMAS na 100% termostat.Kiedyś tak samo miałem w A4 że jak jechałem na trasie albo dłuższą chwilę to spadała temperatura do 80-75 stopni i wskazówka paliwa w oczach spadała i trzeba było tekturą zasłonić by trzymał temperaturę albo po prostu chwile postać w miejscu:decayed: Pamiętaj tylko ori termostat w ASO a nie jakieś zamienniki bo są groszowe różnice w cenie w tym przypadku. Kurcze nie mogłem podjechać na soptkanie byłem w pracy, z tego co piszecie wynika że to czujnik, temperatura nie podnosi sie na wolnych obrotach dobija do 60-70 spada do 50 i do 60-70 znów dobija no nic sprobuje sie podpiac pod kompa w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna po podpięciu do kompa wyszły błędy w silniku: 17664 sensor g62 - coolant temperature sensor, open or short to plus; i na desce 01039 cool and temp. sensor G2 open or short to plus - czyli jednak nie termostat, muszę czujnik kopić i wymienić, dzięki za podpięcie kompa na spocie koledze z BMW ' jest sens bawić się w sprawdzanie wtyczki, czyszczenie styków (niektórzy tak zalecaja ), czy odrazu kupić i wymieniac??
nex Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 jest sens bawić się w sprawdzanie wtyczki, czyszczenie styków (niektórzy tak zalecaja ), czy odrazu kupić i wymieniac?? to zależy, czy jako biedny raz chcesz poczuć się bogatym czy nim jesteś
nex Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 To tekst fantiego PABLO, zdupcaj
fantowski Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 nex... zdupcaj dziadu miernik się kurzy na półce.. miałeś odebrać
boseron Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Kolega z bmw to chyba Pablo hehe
KERCZI Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Pablo jest od butów BMW Wysłane z mojego urQuattro
FANTOMAS Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Tu nie ma kolegów z BMW To są osoby które zbłądziły Tak samo jak posiadacze krysiek i innych ogórów
Wąski Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Ktoś pytał jak by się komuś nudziło w piątek i sobotę to zapraszamy http://www.automobilklub.krakow.pl/attachments/186_LISTA%20ZG%C5%81OSZE%C5%83.pdf#page=1&zoom=auto,0,842
jakubekk Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Tak jak wyżej napisał profesor FANTOMAS na 100% termostat.Kiedyś tak samo miałem w A4 że jak jechałem na trasie albo dłuższą chwilę to spadała temperatura do 80-75 stopni i wskazówka paliwa w oczach spadała i trzeba było tekturą zasłonić by trzymał temperaturę albo po prostu chwile postać w miejscu:decayed: Pamiętaj tylko ori termostat w ASO a nie jakieś zamienniki bo są groszowe różnice w cenie w tym przypadku. Kurcze nie mogłem podjechać na soptkanie byłem w pracy, z tego co piszecie wynika że to czujnik, temperatura nie podnosi sie na wolnych obrotach dobija do 60-70 spada do 50 i do 60-70 znów dobija no nic sprobuje sie podpiac pod kompa w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna po podpięciu do kompa wyszły błędy w silniku: 17664 sensor g62 - coolant temperature sensor, open or short to plus; i na desce 01039 cool and temp. sensor G2 open or short to plus - czyli jednak nie termostat, muszę czujnik kopić i wymienić, dzięki za podpięcie kompa na spocie koledze z BMW ' jest sens bawić się w sprawdzanie wtyczki, czyszczenie styków (niektórzy tak zalecaja ), czy odrazu kupić i wymieniac?? ostatnio miałem dokładnie taki sam błąd. Zmieniłem czujnik sam i wszystko wróciło do normy. Oryginał ok 54zł zamiennik 28zł
gruszka Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Ktoś pytał jak by się komuś nudziło w piątek i niedzielę to zapraszamy http://www.automobilklub.krakow.pl/attachments/186_LISTA%20ZG%C5%81OSZE%C5%83.pdf#page=1&zoom=auto,0,842 Pt nd ? Sent from my Rs4 ---------- Post dopisany at 06:59 ---------- Poprzedni post napisany at 06:54 ---------- Kocham to Wiosna
nex Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 nex... zdupcaj dziadu miernik się kurzy na półce.. miałeś odebrać odbiorę, kiedyś potrzebowałem pilnie, ale już sobie poradziłem. Jak uzbieram na umycie auta to podjadę.
boseron Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Bry mój Kucharzu Wyborny widze że Wąski wziął na pokład Fante miłej zabawy
PABLO Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 nsa4 dzięki za odwiedziny i gratuluję powrotu do A4 ---------- Post dopisany at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ---------- Nowe Audi TT przyłapane podczas testów - pierwsze zdjęcia szpiegowskie | CarTests.pl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się