boseron Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) . Edytowane 27 Października 2015 przez boseron
boseron Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) . Edytowane 27 Października 2015 przez boseron
-RamzeS- Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Buziaków z tego nie będzie [emoji1]
Radekst Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 wreszcie sie krakowskie rozruszaly nie chce ktos komus czegos jeszcze wygarnac? dzien szczerosci dzisiaj
edraven Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 @boseron, @transit Paniusie...
-RamzeS- Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 wreszcie sie krakowskie rozruszaly nie chce ktos komus czegos jeszcze wygarnac? dzien szczerosci dzisiaj Pytał cię ktoś o coś ?
Radekst Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 wreszcie sie krakowskie rozruszaly nie chce ktos komus czegos jeszcze wygarnac? dzien szczerosci dzisiaj Pytał cię ktoś o coś ? nienawidze Cie
bodowp Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (nasze pociągi są równie dobre tylko nieco wolniejsze). Nie są wolniejsze... tylko nie opłaca się robić homologacji na wyższe prędkości bo: -nie ma infrastruktury kolejowej tak rozbudowanej aby te prędkości osiągać -większość magistrali teraz projektuje się do 160km/h ze względu na profil trasy (dodam, że EP-09 ma dopuszczenia do 160km/h) -obecnie w Polsce stosuje się sieć trakcyjną YC150-2CS150 i YC120-2CS150, która dostosowana jest do prędkości eksploatacyjnej 200km/h a maksymalna teoretyczna prędkość konstrukcyjna tej sieci to 250km/h. -Pendolino to nie wymysł rządu tylko PKP Intercity przy współpracy z innymi spółkami kolejowymi celem szybkiego spożytkowania pieniędzy unijnych. PKP PLK czyli Polskie Linie Kolejowe bardzo chętnie bierze pieniądze z unii na modernizację i rozwój kolei ale mają problem z terminowością rozliczania tych funduszy. (Zaplanowane modernizacje, które miały być skończone w 2014r. dalej bujają się w fazie projektu) Przy ocenianiu Polskich Kolei należy pamiętać, że przy modernizacji i dostosowywaniu szlaków do dużych prędkości w grę wchodzi nieraz modernizacja całej infrastruktury energetycznej, a tuta problemy robią już inne spółki niezwiązane z PKP
lennox Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (nasze pociągi są równie dobre tylko nieco wolniejsze). Nie są wolniejsze... tylko nie opłaca się robić homologacji na wyższe prędkości bo: -nie ma infrastruktury kolejowej tak rozbudowanej aby te prędkości osiągać -większość magistrali teraz projektuje się do 160km/h ze względu na profil trasy (dodam, że EP-09 ma dopuszczenia do 160km/h) -obecnie w Polsce stosuje się sieć trakcyjną YC150-2CS150 i YC120-2CS150, która dostosowana jest do prędkości eksploatacyjnej 200km/h a maksymalna teoretyczna prędkość konstrukcyjna tej sieci to 250km/h. -Pendolino to nie wymysł rządu tylko PKP Intercity przy współpracy z innymi spółkami kolejowymi celem szybkiego spożytkowania pieniędzy unijnych. PKP PLK czyli Polskie Linie Kolejowe bardzo chętnie bierze pieniądze z unii na modernizację i rozwój kolei ale mają problem z terminowością rozliczania tych funduszy. (Zaplanowane modernizacje, które miały być skończone w 2014r. dalej bujają się w fazie projektu) Przy ocenianiu Polskich Kolei należy pamiętać, że przy modernizacji i dostosowywaniu szlaków do dużych prędkości w grę wchodzi nieraz modernizacja całej infrastruktury energetycznej, a tuta problemy robią już inne spółki niezwiązane z PKP Aha
bodowp Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (nasze pociągi są równie dobre tylko nieco wolniejsze). Nie są wolniejsze... tylko nie opłaca się robić homologacji na wyższe prędkości bo: -nie ma infrastruktury kolejowej tak rozbudowanej aby te prędkości osiągać -większość magistrali teraz projektuje się do 160km/h ze względu na profil trasy (dodam, że EP-09 ma dopuszczenia do 160km/h) -obecnie w Polsce stosuje się sieć trakcyjną YC150-2CS150 i YC120-2CS150, która dostosowana jest do prędkości eksploatacyjnej 200km/h a maksymalna teoretyczna prędkość konstrukcyjna tej sieci to 250km/h. -Pendolino to nie wymysł rządu tylko PKP Intercity przy współpracy z innymi spółkami kolejowymi celem szybkiego spożytkowania pieniędzy unijnych. PKP PLK czyli Polskie Linie Kolejowe bardzo chętnie bierze pieniądze z unii na modernizację i rozwój kolei ale mają problem z terminowością rozliczania tych funduszy. (Zaplanowane modernizacje, które miały być skończone w 2014r. dalej bujają się w fazie projektu) Przy ocenianiu Polskich Kolei należy pamiętać, że przy modernizacji i dostosowywaniu szlaków do dużych prędkości w grę wchodzi nieraz modernizacja całej infrastruktury energetycznej, a tuta problemy robią już inne spółki niezwiązane z PKP Aha wiem wiem... Chciałem tylko wyprowadzić kolegę z błędu bądź uzupełnić pewną niewiedze
_Gabriel_ Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 ktory kolega takich podstaw nie zna?
fantowski Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (nasze pociągi są równie dobre tylko nieco wolniejsze). Nie są wolniejsze... tylko nie opłaca się robić homologacji na wyższe prędkości bo: -nie ma infrastruktury kolejowej tak rozbudowanej aby te prędkości osiągać -większość magistrali teraz projektuje się do 160km/h ze względu na profil trasy (dodam, że EP-09 ma dopuszczenia do 160km/h) -obecnie w Polsce stosuje się sieć trakcyjną YC150-2CS150 i YC120-2CS150, która dostosowana jest do prędkości eksploatacyjnej 200km/h a maksymalna teoretyczna prędkość konstrukcyjna tej sieci to 250km/h. -Pendolino to nie wymysł rządu tylko PKP Intercity przy współpracy z innymi spółkami kolejowymi celem szybkiego spożytkowania pieniędzy unijnych. PKP PLK czyli Polskie Linie Kolejowe bardzo chętnie bierze pieniądze z unii na modernizację i rozwój kolei ale mają problem z terminowością rozliczania tych funduszy. (Zaplanowane modernizacje, które miały być skończone w 2014r. dalej bujają się w fazie projektu) Przy ocenianiu Polskich Kolei należy pamiętać, że przy modernizacji i dostosowywaniu szlaków do dużych prędkości w grę wchodzi nieraz modernizacja całej infrastruktury energetycznej, a tuta problemy robią już inne spółki niezwiązane z PKP Aha wiem wiem... Chciałem tylko wyprowadzić kolegę z błędu bądź uzupełnić pewną niewiedze
Radekst Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Panowie, nie ma kto do sprzedania takiej kiery? http://allegro.pl/kierownica-audi-a3-s3-tt-i5731398011.html bez poduchy i drugie pytanie - mamy kogos kto by podlaczyl RNS E w B5? Edytowane 27 Października 2015 przez Radekst
boseron Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Cuber zdrowie wiesz Kogo.....
Arturoo Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Panowie, nie ma kto do sprzedania takiej kiery? http://allegro.pl/kierownica-audi-a3-s3-tt-i5731398011.html bez poduchy i drugie pytanie - mamy kogos kto by podlaczyl RNS E w B5? Masz wiązkę-przejściówkę ?
FANTOMAS Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Co??? a co to za impreza była
KERCZI Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Jakbyś nie siedział na zapleczu z Gosia to bys wiedział co to za impreza )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się