AUDI-ziomal Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Witam mam problem z moim AUDI 1,9 TDI 116 KM przebieg 133 TKM,jak jest silnik zimny idzie ja pszczółka jak sie zagrzeje zaczyna tak dziwnie basowo chodzić i tak dziwnie tykać.Sprawdziłem juz regulatory olejowe,walek rozrządu, wszystkie węzy powietrza, wymienilem takze jeden wtrysk PD bo juz chodzil bardzo duzo w + i wszystko OK,NIEMA ZADNYCH BLEDOW SILNIKA a basuje dalej proszę o jakieś rady co może to być bo juz niewiem gdzie patrzec zgory dziękuje za pomoc.
darecki_123 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Najczęściej w tym silniku - popychacze hydrauliczne, na pierwszy rzut oka mogą wyglądać na dobre.
AUDI-ziomal Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2011 witam ale bylem u mechanika i stwierdzil ze som ok chyba ze wogole niepomierzyl,co myslisz otym
fyky Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 ten typ tak ma, ja to przerabiałem, zmieniłem popychacze i to niewiele pomogło, moim zdaniem basuje poczatkowa część wydechu - tam gdzie jest dpf. Teraz ten bas to mi sie nawet podoba
AUDI-ziomal Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2011 no i co dalej ci to tak basuje,nieszukales dalej przyczyny co to moze byc
Maxito Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 generalnie to mam to samo ja wymieliłem szklanki, troche ciszej ale to jeszcze nie to, potem się dowiedziałem że to nie wina szklanek tylko felernej partii wałków rozrządu więc powinienem wymienić i wałek ale to koszt ponad 2 klocki wię odpuściłem, a to bardzo łatwo sprawdzić tylko musisz się do szklanek dostać (powinna być porysowana )i wtedy zobaczysz czy też masz taki ciulaty wałek przedostatnia krzywka podpowiem
AndreCh Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Kolego to moze byc wiele rzeczy . Ja mam AVF i wymienilem juz sporo rzeczy i to na oryginaly i dalej walcze . Ale z doswiadczenia na wlasnej skorze wiem ze zanim nie bedziesz pewien co to jest na 101% to lepiej nic nie wymieniaj i tak jezdzij bo tak jak ja dostaniesz swira . Ja wymienilem dwumas ze sprzeglem egr n18 puche filtra powietrza poduchy silnika i skrzyni laczke elastyczna na tlumiku zawieszenie tlumikow szklanki walek rozrzadu z panewkami odme intercooler i sam juz nawet nie pamietam Wiec jak widzisz to nie jest takie chop z tym basowaniem i buczeniem wiec sie dobrze zastanow To moze byc tez glowica przedmuch Turbo jakas obracajaca sie masa Doslownie wiele rzeczy wiec znajdz dobrego mechanika i zaczynaj diagnoze od logow rozrzadu przez wszystkie pomiary itd itd ... Dobrze Ci radze kolego wiem bo sam ztym walcze i wpakowalem juz fortune bez rezultatu a auto jak basowalo tak i basuje ... Wszystkie logi w moim przypadku OK Brak bledow i auto dobrze chodzi .
bomba220 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ja u siebie mam podobny przypadek silnik na wolnych obrotach buczy tzn. jakby dudniło z okolicy filtra powietrza. Sprawdzałem wizualnie wałek rozrządu i szklanki niby ok. Samochód ma przejechane 216 tys. km. Co ciekawe. Po zmianie oleju na Motul Specyfic przez jakiś okres około 8 tys km była cisza. Ani razu nie słyszałem tego odgłosu, ale ostatnio znowu zaczął dudnić. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy?
Damian866 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Witam Posiadam takie same objawy co koledzy silnik BRB czy ktoś się uporał z tym problemem???
danu44 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Calkiem podobny temat... http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b7-bpw-buczenie-silniku-181498/
POPO Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 proponuje zainwestować w dobry sprzęt grający:decayed:
bomba220 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Panowie u mnie problem z dudnieniem rozwiązany. Dudnienie spowodowane było wypadnięciem tzw. broków (temat poruszany na forum). Po ponownym zaślepieniu praca silnika ucichła, dudnienie nie występuje i oczywiście samochód lepiej się zbiera:)
piotrekvka Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 należy właśnie zwrócić uwagę na broki i zaleca się zawsze wymianę kompletu szklanki i wałek wymiana tylko jednej częsci na długo nie pomoże
Damian866 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam Posiadam takie same objawy co koledzy silnik BRB czy ktoś się uporał z tym problemem??? potwierdzam problemem dudnienia i głośnej pracy było wypadnięcie broka z ośki dżwigienek
kierdawp Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Panowie pomóżcie gdzie mogę dostać tego jednego broka - pewnie któryś wcześniejszy mechanior wywalił jak zobaczył pod pokrywą taki kołeczek. Od strony pompy wakum nie mam broka i nigdzie nie widać, pozostałe 3 są na miejscu.
Rabbi Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Panowie pomóżcie gdzie mogę dostać tego jednego broka - pewnie któryś wcześniejszy mechanior wywalił jak zobaczył pod pokrywą taki kołeczek. Od strony pompy wakum nie mam broka i nigdzie nie widać, pozostałe 3 są na miejscu. niech macher dotoczy pod wymiar i tyle,bo samego broku nie kupisz
kierdawp Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Powiedzcie mi teraz, mam używkę tych dźwigienek z włożonymi brokami, teraz powiedzcie mi jak mam te broki wyjąć??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się