Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVK] Odlaczenie ECU - czym skutkuje ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Potrzebuje unieruchomic swoj samochod. Zabranie kluczykow odpada, wyjecie aku tez.

Ktory bezpiecznik w B6 trzeba wyjac aby to zrobic ? Najlepiej tak zeby przy probie odpalanie nic innego sie nie popsulo a zeby nie zaskoczyl. Wiem ze sa jakies bezpieczniki silnia pod ECU ale trudno sie tam dostac. Probowalem zdjac poktywe ale nie moge odkrecic jednej srubki - jest chyba pod wycieraczka. Czy mozna zalatwic to jakims bezpiecznikiem wyjetym z puszki wewnatrz samochodu przy kierownicy ? Najlepiej prosze o wytlumaczenie jak laikowi. Jesli nie to prosze o informacje jak dobrac sie do puszki z ECU i czy mozna wyciagnac cos tam aby nic sie nie uszkodzilo. Moze odlaczyc ECU ?

Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam wszystkich

Oskar

Scaliłem oba wątki

[spedyt]

Opublikowano

Nie rób tego w ten sposób.

Wyobraź sobie sytuację gdy coś się dzieje i samochód trzeba szybko wyciągnąć z miejsca gdzie jest transportowany. Co będzie jeżeli ktoś będzie chciał to zrobić, a auto nie odpala ??? Nie robi się tego ze względów bezpieczeństwa.

Tak samo w serwisie jak zostawiasz auto - przechodzisz zabezpieczeniami w tryb serwisowy żeby nie było żadnych blokad i w lepszych serwisach jest zasada, że jeżeli auto stoi w strzeżonej hali, to szyba jest otwarta i kluczyki są w stacyjce - jak coś się dzieje, to wtedy wyprowadza się jak najszybciej ludzi i auta.

Możesz spisać licznik km przy nadawaniu i tylko tyle, bo blokowania auta to bym nie robił.

Opublikowano

Ja jednak chce to zrobic wiec bede wdzieczy za porade

Opublikowano

no to musisz sie dostac do skrzyneczki o ktorej pisales. innej rady nie ma. mozesz zabrac ECU :decayed:

Opublikowano

A jak odlacze ECU to nic sie nie stanie ?

Bede mogl potem go bez problemow podlaczyc ?

I jak otworzyc ta skrzynke - bo odkrecilem 4 sruby i nadal nie chce zejsc[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 17:23 _________________________________________________Jak w temacie. Co sie stanie jak odlacze ECU. Rozumiem ze trzeba to zrobic przy odlaczonym akumulatorze ?

A co jesli komputer bylby odlaczony a ktos podpial by akumulator i sprobowal go uruchomic ?

Z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

nic. najwyzej wyskoczy pare bledow ktore skasujesz.

zabierz tez akumulator :tongue4:

Opublikowano

A gdybym wyciagnal bezpieczniki ktore sa wewnatrz samochodu - u mnie chyba trzy opisane jako "engine timing" ?

Czy to wystarczy. I od czego to sa bezpieczniki ??

Opublikowano

reprezentujesz spiskowa teorie transportu twojego pojazdu. wiec pojde twoim torem myslenia.

ktos sobie te bezpieczniki uzupelni i bedzie palic gumy w wagonie :tongue4:;) [br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 19:45 _________________________________________________hmm. juz lepiej rozepnij stacyjke. jak tak bardzo chcesz a nie chcesz bawic sie w kombinacje z ECU.

Opublikowano

Szczerze mowiac wolalbym uzyskac odpowiedz na moje pytanie a nie wyjasniac przyczyn jego zadawania. Wiec jesli nie masz nic konkretnego do powiedzenia na ten temat to najlepiej nic nie pisz. Dzieki

Kolego trochę kultury, Musashi chce Ci pomóc!!!

Jestem tego samego zdania że bezpieczniki ze skrzynki to każdy może uzupełnić!

[spedyt][br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 19:49 _________________________________________________A co bylo pomocnego w pierwszej czesci wiadomosci ? Dopiero zmodyfikowana druga czesc moglaby w innym wypadku byc pomocna

Czy nie mozna normalnie pomoc czlowiekowi ?? Jak czegos nie wiem to nie pisze - bo tylko wprowadzam niepotrzebny zamet.

Wiec dla wyjasnienia - nie interesuje mnie to ze ktos moze sobie wlozyc bezpieczniki - chce sie dowiedziec ktore odpowiadaja za zaplon

Opublikowano

najprościej to odłączyc czujnik jakiś np, położenia wału,

Opublikowano

A jak to zrobic. Przepraszam moze za oczywiste pytania ale nie mam zielonego pojecia jak to zrobic

najprościej to odłączyc czujnik jakiś np, położenia wału,

[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 19:59 _________________________________________________A jakbym wyjal bezpiecznik od pompy paliwa ? Czy przy probie odpalenia cos sie stanie ?
Opublikowano

nie komentuje i udam ze nie czytalem tego co pisales.

rozwalisz uklad wtryskowy. jest "smarowany" paliwem

bez czujnika polozenia walu silnik wejdzie w tryb awaryjny i tez zaskoczy. trzebaby odlaczyc rowniez halla.

Opublikowano

ale nadal nie wiem jak to zrobic ? Nie mam pojecia gdzie jest ten czujnik a poza tym nie wiem co to jest halla ?

Chyba pozostane przy odlaczeniu ECU jak uda mi sie zdjac wycieraczki zeby odkrecic obudowe

Dzieki za wszystkie podpowiedzi - widac ze nie ma latwego rozwiazania.

Zauwazylem jednak ze za skrzynka bezpiecznikow w srodku samochodu sa 3 duze bezpieczniki w glebi - moze ktorys z nich ??

Opublikowano

Nie mam pojecia gdzie jest ten czujnik a poza tym nie wiem co to jest halla ?

Zleć rozbiórkę w warsztacie przed wysyłką, jedyne wyjście.

Opublikowano

Nie wierze ze nie ma prostego rozwiazania :rant:

Moze ktos ma jakies latwe rozwiazanie - dla niego wielki "RESPECT" :notworthy:

Opublikowano

Dorób kluczyk bez immobilizera :decayed:. Tani i zostawiasz w stacyjce, a nie uruchomisz auta.

Opublikowano

Wyjmij dwie cewki zapłonowe

odłącz sonde lambda

wyjmij potencjomentr gazu : każde wciśnięcie pedału dalej niż 1/4 wywoł tryb awaryjny

tyle moich wymyślań

Opublikowano

A nie prościej podjechać do fachowca od alarmów i zamontować odcięcie prądu? za całe 120 zł

nie dotkniesz w odpowiednim miejscu to nie odpali.

Proste i praktyczne

Opublikowano

A nie prościej podjechać do fachowca od alarmów i zamontować odcięcie prądu? za całe 120 zł

nie dotkniesz w odpowiednim miejscu to nie odpali.

Odcięcie prądu ??? A co to takiego, bo znam się nieźle na zabezpieczeniach i o takim czymś nie słyszałem.

Dotkniesz ??? czego ??? (nadmienię, iż wiem co to za urządzenie, ale obawiam się, że Ty chyba nie za bardzo wiesz o czym piszesz) :th: :wink4:

Opublikowano

lukaszr chyba lewą nogą dzisiaj wstałeś :)

Nie wszyscy muszą znać fachową terminologię ale myśle że mozna sie domyslić o co chodziło Doman13

Chyba,że się mylę to mnie poprawcie.

Osobiscie sądzę, że takie zabezpieczenie,zreszta jak kazde, ma jakiś sens

Założenie czegoś takiego

http://www.allegro.pl/item301783647_blokada_zaplonu_multiblok_orginalna_amt_.html

jest proste i wystarczy instrukcja dołaczona do tego. Koszt wyjdzie duzo mniejszy niz 120 pln :)

Odcinać też nie musi "zapłonu" a np rozrusznik :)

Cos takiego może być jeszcze ciekawym rozwiązaniem :

http://www.allegro.pl/item299346877_bezobslugowa_identyfikacja_uzytkownika_pojazdu_.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...