Oskaro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Jak w temacie. Potrzebuje unieruchomic swoj samochod. Zabranie kluczykow odpada, wyjecie aku tez. Ktory bezpiecznik w B6 trzeba wyjac aby to zrobic ? Najlepiej tak zeby przy probie odpalanie nic innego sie nie popsulo a zeby nie zaskoczyl. Wiem ze sa jakies bezpieczniki silnia pod ECU ale trudno sie tam dostac. Probowalem zdjac poktywe ale nie moge odkrecic jednej srubki - jest chyba pod wycieraczka. Czy mozna zalatwic to jakims bezpiecznikiem wyjetym z puszki wewnatrz samochodu przy kierownicy ? Najlepiej prosze o wytlumaczenie jak laikowi. Jesli nie to prosze o informacje jak dobrac sie do puszki z ECU i czy mozna wyciagnac cos tam aby nic sie nie uszkodzilo. Moze odlaczyc ECU ? Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam wszystkich Oskar Scaliłem oba wątki [spedyt]
lukaszr Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Nie rób tego w ten sposób. Wyobraź sobie sytuację gdy coś się dzieje i samochód trzeba szybko wyciągnąć z miejsca gdzie jest transportowany. Co będzie jeżeli ktoś będzie chciał to zrobić, a auto nie odpala ??? Nie robi się tego ze względów bezpieczeństwa. Tak samo w serwisie jak zostawiasz auto - przechodzisz zabezpieczeniami w tryb serwisowy żeby nie było żadnych blokad i w lepszych serwisach jest zasada, że jeżeli auto stoi w strzeżonej hali, to szyba jest otwarta i kluczyki są w stacyjce - jak coś się dzieje, to wtedy wyprowadza się jak najszybciej ludzi i auta. Możesz spisać licznik km przy nadawaniu i tylko tyle, bo blokowania auta to bym nie robił.
Oskaro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Ja jednak chce to zrobic wiec bede wdzieczy za porade
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 no to musisz sie dostac do skrzyneczki o ktorej pisales. innej rady nie ma. mozesz zabrac ECU
Oskaro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 A jak odlacze ECU to nic sie nie stanie ? Bede mogl potem go bez problemow podlaczyc ? I jak otworzyc ta skrzynke - bo odkrecilem 4 sruby i nadal nie chce zejsc[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 17:23 _________________________________________________Jak w temacie. Co sie stanie jak odlacze ECU. Rozumiem ze trzeba to zrobic przy odlaczonym akumulatorze ? A co jesli komputer bylby odlaczony a ktos podpial by akumulator i sprobowal go uruchomic ? Z gory dzieki za pomoc
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 nic. najwyzej wyskoczy pare bledow ktore skasujesz. zabierz tez akumulator
Oskaro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 A gdybym wyciagnal bezpieczniki ktore sa wewnatrz samochodu - u mnie chyba trzy opisane jako "engine timing" ? Czy to wystarczy. I od czego to sa bezpieczniki ??
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 reprezentujesz spiskowa teorie transportu twojego pojazdu. wiec pojde twoim torem myslenia. ktos sobie te bezpieczniki uzupelni i bedzie palic gumy w wagonie [br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 19:45 _________________________________________________hmm. juz lepiej rozepnij stacyjke. jak tak bardzo chcesz a nie chcesz bawic sie w kombinacje z ECU.
Oskaro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Szczerze mowiac wolalbym uzyskac odpowiedz na moje pytanie a nie wyjasniac przyczyn jego zadawania. Wiec jesli nie masz nic konkretnego do powiedzenia na ten temat to najlepiej nic nie pisz. Dzieki Kolego trochę kultury, Musashi chce Ci pomóc!!! Jestem tego samego zdania że bezpieczniki ze skrzynki to każdy może uzupełnić! [spedyt][br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 19:49 _________________________________________________A co bylo pomocnego w pierwszej czesci wiadomosci ? Dopiero zmodyfikowana druga czesc moglaby w innym wypadku byc pomocna Czy nie mozna normalnie pomoc czlowiekowi ?? Jak czegos nie wiem to nie pisze - bo tylko wprowadzam niepotrzebny zamet. Wiec dla wyjasnienia - nie interesuje mnie to ze ktos moze sobie wlozyc bezpieczniki - chce sie dowiedziec ktore odpowiadaja za zaplon
czaki22 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 najprościej to odłączyc czujnik jakiś np, położenia wału,
Oskaro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 A jak to zrobic. Przepraszam moze za oczywiste pytania ale nie mam zielonego pojecia jak to zrobic najprościej to odłączyc czujnik jakiś np, położenia wału, [br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 19:59 _________________________________________________A jakbym wyjal bezpiecznik od pompy paliwa ? Czy przy probie odpalenia cos sie stanie ?
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 nie komentuje i udam ze nie czytalem tego co pisales. rozwalisz uklad wtryskowy. jest "smarowany" paliwem bez czujnika polozenia walu silnik wejdzie w tryb awaryjny i tez zaskoczy. trzebaby odlaczyc rowniez halla.
Oskaro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 ale nadal nie wiem jak to zrobic ? Nie mam pojecia gdzie jest ten czujnik a poza tym nie wiem co to jest halla ? Chyba pozostane przy odlaczeniu ECU jak uda mi sie zdjac wycieraczki zeby odkrecic obudowe Dzieki za wszystkie podpowiedzi - widac ze nie ma latwego rozwiazania. Zauwazylem jednak ze za skrzynka bezpiecznikow w srodku samochodu sa 3 duze bezpieczniki w glebi - moze ktorys z nich ??
Gość spedyt Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Nie mam pojecia gdzie jest ten czujnik a poza tym nie wiem co to jest halla ? Zleć rozbiórkę w warsztacie przed wysyłką, jedyne wyjście.
Oskaro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Nie wierze ze nie ma prostego rozwiazania Moze ktos ma jakies latwe rozwiazanie - dla niego wielki "RESPECT"
szogun0 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Dorób kluczyk bez immobilizera . Tani i zostawiasz w stacyjce, a nie uruchomisz auta.
poziek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Wyjmij dwie cewki zapłonowe odłącz sonde lambda wyjmij potencjomentr gazu : każde wciśnięcie pedału dalej niż 1/4 wywoł tryb awaryjny tyle moich wymyślań
Doman13 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 A nie prościej podjechać do fachowca od alarmów i zamontować odcięcie prądu? za całe 120 zł nie dotkniesz w odpowiednim miejscu to nie odpali. Proste i praktyczne
lukaszr Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 A nie prościej podjechać do fachowca od alarmów i zamontować odcięcie prądu? za całe 120 zł nie dotkniesz w odpowiednim miejscu to nie odpali. Odcięcie prądu ??? A co to takiego, bo znam się nieźle na zabezpieczeniach i o takim czymś nie słyszałem. Dotkniesz ??? czego ??? (nadmienię, iż wiem co to za urządzenie, ale obawiam się, że Ty chyba nie za bardzo wiesz o czym piszesz) :th:
jacekm Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 lukaszr chyba lewą nogą dzisiaj wstałeś Nie wszyscy muszą znać fachową terminologię ale myśle że mozna sie domyslić o co chodziło Doman13 Chyba,że się mylę to mnie poprawcie. Osobiscie sądzę, że takie zabezpieczenie,zreszta jak kazde, ma jakiś sens Założenie czegoś takiego http://www.allegro.pl/item301783647_blokada_zaplonu_multiblok_orginalna_amt_.html jest proste i wystarczy instrukcja dołaczona do tego. Koszt wyjdzie duzo mniejszy niz 120 pln Odcinać też nie musi "zapłonu" a np rozrusznik Cos takiego może być jeszcze ciekawym rozwiązaniem : http://www.allegro.pl/item299346877_bezobslugowa_identyfikacja_uzytkownika_pojazdu_.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się