sylwesterharnas Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Przypomniało mi się że mam nie podpięte sondy lambda do sterownika gazu. Pytałem gaziarza czemu ich nie podpiął to powiedział że nie muszą bo one są dla ecu samochodu. W schemacie są połączone ze Stag4. Czy faktycznie nie trzeba ich podpinać?
itor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Przypomniało mi się że mam nie podpięte sondy lambda do sterownika gazu. Pytałem gaziarza czemu ich nie podpiął to powiedział że nie muszą bo one są dla ecu samochodu. W schemacie są połączone ze Stag4. Czy faktycznie nie trzeba ich podpinać? nie trzeba i nie nalezy
predki74 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Sądy służą do regulacji dokładnej gazu .
itor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Sądy służą do regulacji dokładnej gazu . a w rzeczywistosci ich podpiecie do staga zakloca prace sondy, ponadto w ALT nie ma sensu podlaczanie bo pierwsza to szerokopasmowa i fige na jej wskazaniach ustawisz a druga wprowadza korekte do pierwszej wiec tez figa z makiem
sylwesterharnas Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Posiadaczy alt 2.0 proszę o podanie średnicy dysz, bo jak się zapytam gaziarza to chcę mieć sprawdzone źródła. w instrukcji stag4 plus pisze że do silnika o mocy 131 KM średnice powinny wynosić ok 2.5mm Daleko masz do Krakowa? Do Krakowa 30km
itor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Posiadaczy alt 2.0 proszę o podanie średnicy dysz, bo jak się zapytam gaziarza to chcę mieć sprawdzone źródła. w instrukcji stag4 plus pisze że do silnika o mocy 131 KM średnice powinny wynosić ok 2.5mm Daleko masz do Krakowa? Do Krakowa 30km to jak gosc wymieni ci reduktor to odezwij sie na PW dam ci namiar na gosci ktory ci to ogarnie, troche zaplacisz pewnie ze 2 stowki ale zrobi ci na cacy i bedziesz mial swiety spokoj
sylwesterharnas Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Jutro się odezwę co dalej z tym "wałem" zrobię, jak tylko odwiedzę gaziarzy. Na razie dzięki chłopaki za pomoc. [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2011, 22:23_________________________________________________Witam kolegów, po odwiedzinach u gazowników poprawa instalacji, oraz wymiana reduktora przewidziana na piątek. Reduktor na który się zdecydowałem to jednak AT-09 Artic firmy Tomasetto http://nagaz24.pl/reduktor-tomasetto-artic-at09-zintegrowany,s,1616,p,pl.html Reszta zostaje Pozdrawiam.
itor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Jutro się odezwę co dalej z tym "wałem" zrobię, jak tylko odwiedzę gaziarzy. Na razie dzięki chłopaki za pomoc. [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2011, 22:23_________________________________________________Witam kolegów, po odwiedzinach u gazowników poprawa instalacji, oraz wymiana reduktora przewidziana na piątek. Reduktor na który się zdecydowałem to jednak AT-09 Artic firmy Tomasetto http://nagaz24.pl/reduktor-tomasetto-artic-at09-zintegrowany,s,1616,p,pl.html Reszta zostaje Pozdrawiam. no trudno...
predki74 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 tylko przejściówkę trzeba z fi 6 na fi 8
uris Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Reduktor do wywalenia ,czujnik temperatury LPG do poprawki ( powinien być jak najbliżej wtryskiwaczy ) wtryskiwacze oblecą ( spokojnie dadzą radę ) , Mapsensor powinien być pionowo. edit Za wysoki mnożnik ! masz za małe dysze ! Ciśnienie kolektora 120 nie wiem czy dobrze widzę ale tu chyba jest coś bardzo nie tak . Pokaż jeszcze zakładkę ustawienia
sylwesterharnas Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 tu są mapy moje a alaska ma fi gazu 6 że ARTIC AT09 ma fi 8 uris jak się nie mylę to piszesz o mapie "prędki74", ja swoich jeszcze nie wklejałem bo nie mam interfejsu, ale wczoraj zamówiłem, i jak mi jutro przyjdzie to coś podeślę, poza tym jutro wymieniają mi reduktor na AT-09 Artic firmy Tomasetto http://nagaz24.pl/reduktor-tomasetto-artic-at09-zintegrowany,s,1616,p,pl.html i poprawiają instalację, więc zobaczę jak zrobią mi nowe mapy. Problemy pewnie będą, dlatego zamówiłem interfejs.
predki74 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Heheheh dałem tylko przykład jak mają być może pokryte ale kolego uris proszę o wypowiedz dalszą na temat mojej mapy właśnie szukam kogoś kto mi sprawdzi mam jeszcze pliki osc
sylwesterharnas Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 Reduktor do wywalenia ,czujnik temperatury LPG do poprawki ( powinien być jak najbliżej wtryskiwaczy ) wtryskiwacze oblecą ( spokojnie dadzą radę ) , Mapsensor powinien być pionowo. edit Za wysoki mnożnik ! masz za małe dysze ! Ciśnienie kolektora 120 nie wiem czy dobrze widzę ale tu chyba jest coś bardzo nie tak . Pokaż jeszcze zakładkę ustawienia Pisząc "Mapsensor powinien być pionowo." co miałeś na myśli? (wtryskiwacze) kurcze nie wiem dopiero uczę się tematu.
predki74 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 To masz miedzy zbiorniczkiem na płyn chłodniczy i płynem do spryskiwaczy
sylwesterharnas Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 Teraz rozumiem, zadbam żeby to poprawili, a jak nie to sam poprawię. (dla mnie to jest czujnik ciśnienia)
Slawek84 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 to, że mapsensor jest "leżący" wpływa w jakiś sposób na jego prace?
uris Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Heheheh dałem tylko przykład jak mają być może pokryte ale kolego uris proszę o wypowiedz dalszą na temat mojej mapy właśnie szukam kogoś kto mi sprawdzi mam jeszcze pliki osc Jak dla mnie to mnożnik trochę za wysoko, ciśnienie w dół na reduktorze albo większe dysze ,mnożnik z tego co pamiętam ma widełki od 1.0 do 1.6 tak podaje instrukcja optymalnie jest coś koło 1.2 , zastanawia mnie to ciśnienie kolektora ssącego jest jakieś kosmiczne . Auto ci jeździ dobrze ? nie masz żadnych problemów ? to, że mapsensor jest "leżący" wpływa w jakiś sposób na jego prace? Pewnie są różnice w odczycie ciśnienia ( z tego co sprawdziłem nie są jakieś wielkie wartości ) to samo wtryskiwacze dlaczego pionowo ( bo się tłoczek równomiernie wyciera ) . @sylwesterharnas czeka cię sporo pracy ,twój instalator na pewno ci nie pomoże waląc takie byki w instalacji ,jestem ciekawy jak wygląda mapa i inne ustawienia . Uważam że większość instalatorów powinna dawać w komplecie interfejs bo ich ustawienia ograniczają się do Autokalibracji ,wiecie jak jest :>
predki74 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Problemów żadnych nie ma pali jeździ tylko lać zbiera się normalnie nie ma różnicy .Szukam kogoś kto mi sprawdzi ustawienia gazu z mapy i pliku osc
juby_p Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 kurna chyba oślepłem gdzie wy widzicie to wysokie ciśnienie w kolektorze ja na screanie jest gaz 1,2 i map 0,33 ?? co do mapy to połowa tych punktów mnożnika jest nie potrzebna i wprowadza tylko zamieszanie poza tym ostatni punkt załamujący linie powinien być na końcu mapy a nie jest wiec nie ruszał bym ani ciśnienia ani dysz tylko usunął nadmiar punktów i ustawił tak mnożnik żeby przypominał prawidłowy mnożnik a nie piłę. Ja bym spróbował tak na zielono poskreślałem punkty, klikasz na nich i wciskasz delete i na końcu dodałem jeden zielony dodajesz klikając dwa razy lub zaznacz ostatni i przesuń go strzałką w bok. Dla bezpieczeństwa możesz zapisać sobie obecne ustawienia i do nich wrócić. Kolegom się pewnie nie podobało ze mnożnik jest dość wysoko na początku ale czas wtrysku gazu jest akurat na te wtryski i ja bym się tu trzymał końca mapy tam mnożnik musi być 1 niemożne być większy. Jak będziesz robił mapę to sprawdź koniec przeciągając do odcinki. Sąde też bym podpoił żeby było widać jak pracuje silnik no chyba ze odczytasz jej wskazania vagiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się