juby_p Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 kolego kiedy czas wtrysku LPG jest równy czasowi wtrysku PB??? jak mnożnik jest równy 1 a gdzie mnożnik powinien być równy jedynce?? na końcu twojej mapy, dzięki temu niema zapętleń wtrysków. ISA to jest tylko korekcja po obrotach i żeby ja dobrze ustawić to najpierw zrób prawidłowo podstawowa mapę a potem ewentualnie korzystaj z ISA.
uris Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Już pisaliśmy o tym jak sonda jest na bogato to nie ma problemu , ISA2 to experyment teraz sugeruję się korektami PB . Wklej swoją mapkę jak jakąś posiadasz bo teori na necie to wiadomo jest pełno .
juby_p Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Nie wkleję bo jeżdżę dieslem, ale wiem co to jest LPG jak go się stroi i zakłada bo to robiłem i robię. Będę sprawdzał kolegi 1.8T mogę wkleić. Jeśli instrukcję Staga ściągnięta ze strony AC nazywasz teorią w necie jakich pełno to spoko.
sylwesterharnas Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Witajcie, w mojej instalacji zmieniły się dwie rzeczy. -Reduktor firmy ZAVOLI ZETA-N jest założony (miał być artik ale niema) -Czujnik ciśnienia LPG oraz czujnik temperatury LPG jest już między filtrem a wtryskami gazu. reszta została bez zmian. dostałem dziś interfejs, więc jak obiecałem mam screny ustawień i map PB i LPG z tego co zauważyłem to za wysoki mnożnik, pewnie zbyt mała średnica dysz, błąd wyskoczył po przegazówie, i przy następnym podłączeniu go nie było, do kolejnej przegazówy. Faktycznie trochę roboty mnie czeka. i czyżby mapa PB nie była do końca zrobiona?[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2011, 19:28_________________________________________________A tu są screny z pracy na LPG oraz podczas przełanczania z LPG na PB i odwrotnie
sylwesterharnas Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 a nie można kupić z większą średnicą? wykręciłem dziś jedną z nadzieją że coś na niej pisze. Bo do tej pory nie wiem jakie są?. wyglądało na coś około 2 - 2.2 mm ale nie jestem pewien.
itor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 a nie można kupić z większą średnicą? wykręciłem dziś jedną z nadzieją że coś na niej pisze. Bo do tej pory nie wiem jakie są?. wyglądało na coś około 2 - 2.2 mm ale nie jestem pewien. nie kupisz trzeba rozwiercac
sylwesterharnas Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Ciekawe jakie gwinty mają dysze do kuchenek gazowych, wybór jest duży w średnicach, i można by eksperymentować bez utraty gwarancji. Bo jak bym za bardzo rozwiercił oryginały to zostaje tylko wymiana dysz.
itor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Ciekawe jakie gwinty mają dysze do kuchenek gazowych, wybór jest duży w średnicach, i można by eksperymentować bez utraty gwarancji. Bo jak bym za bardzo rozwiercił oryginały to zostaje tylko wymiana dysz. kolego dysze do twoich wtryskow kosztuja max 4 zl za sztuke, nie dziaduj
sylwesterharnas Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 a nie można kupić z większą średnicą? wykręciłem dziś jedną z nadzieją że coś na niej pisze. Bo do tej pory nie wiem jakie są?. wyglądało na coś około 2 - 2.2 mm ale nie jestem pewien. nie kupisz trzeba rozwiercac skoro nie kupię, to myślę . ja nie dziaduję. podpowiedzcie gdzie kupić, muszę pewnie podjechać do innego gaziarza i zapytać o dysze, bo do moje to już chyba nie pojadę.
itor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 a nie można kupić z większą średnicą? wykręciłem dziś jedną z nadzieją że coś na niej pisze. Bo do tej pory nie wiem jakie są?. wyglądało na coś około 2 - 2.2 mm ale nie jestem pewien. nie kupisz trzeba rozwiercac skoro nie kupię, to myślę . ja nie dziaduję. podpowiedzcie gdzie kupić, muszę pewnie podjechać do innego gaziarza i zapytać o dysze, bo do moje to już chyba nie pojadę. ktores z tych 1.http://www.drypa.pl/produkt445_AKCESORIA_-_Dysze_gazu_-__-_Dysza_do_listwy_Omvl_Dream_XXI_1_5mm_st.typ.html 2.http://www.drypa.pl/produkt1584_AKCESORIA_-_Dysze_gazu_-__-_Dysza_do_Omvl_Dream_XXI_SL_1.5mm_n.typ.html
juby_p Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 rozwierć rozwierć, jak będzie za dużo to zalutujesz i rozwiercisz mniejszym wiertłem a jak będziesz jechał di gaziarza możesz kupić i wymienić. W ALT zdaje się ze jest jedna cewka na jeden cylinder - chodzi mi o ustawienie w programie bo masz jedna cewka 4 cylindry.
uris Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Próg przełączania teoretycznie powinien być 600 rmp Max obroty na LPG daj na 6000
sylwesterharnas Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2011 ok dysze rozwiercone na 2.3 (było jednak 2mm) oto foty. po autokalibracji obniżenie ciśnienia reduktora i kalibracja kolejna kalibracja efekt końcowy ciekawe jak bardzo się rozjadą mapy przez parę dni jazdy.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2011, 21:38_________________________________________________ 2.wtryski dziadostwo i do tego poziomo a nie pionowo ulozone Rozebrałem z ciekawości dziś te wtryski, i muszę napisać że tłoczki pracują w pionie (może z niewielką odchyłką) więc raczej dobrze. [br]Dopisany: 11 Czerwiec 2011, 21:56_________________________________________________Ciekawi mnie czy mapa PB przestawia się, tak jak mapa LPG (sama) czy jest zawsze taka, jaką się ustawiło po autokalibracji na drodze.? Jak myślicie?
Kabar Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Przestawia się, chyba że zaznaczysz "blokuj" w opcjach - czego nie polecam.
juby_p Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 2.wtryski dziadostwo i do tego poziomo a nie pionowo ulozone Rozebrałem z ciekawości dziś te wtryski, i muszę napisać że tłoczki pracują w pionie (może z niewielką odchyłką) więc raczej dobrze. No tak, gołym okiem było widać ze tłoczki prawie pionowo, ale to nie jest dobre położenie dla nich ponieważ powinny być pochylone w druga stronę tak żeby syf mógł spływać króćcami do wężyków. Teraz niema takiej możliwości. Myślę że właśnie o to chodziło koledze Itor.
sylwesterharnas Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 2.wtryski dziadostwo i do tego poziomo a nie pionowo ulozone Rozebrałem z ciekawości dziś te wtryski, i muszę napisać że tłoczki pracują w pionie (może z niewielką odchyłką) więc raczej dobrze. No tak, gołym okiem było widać ze tłoczki prawie pionowo, ale to nie jest dobre położenie dla nich ponieważ powinny być pochylone w druga stronę tak żeby syf mógł spływać króćcami do wężyków. Teraz niema takiej możliwości. Myślę że właśnie o to chodziło koledze Itor. Myślę że jak jest dobry filtr gazu, to syfu nie powinno być (chociaż pewnie różnie to jest) a co do wtryskiwaczy to myślę, że właśnie największym zagrożeniem jest wycieranie się tłoczków w wtryskiwaczach, i zacieranie się ich, czemu również towarzyszy wytrącanie się z nich syfu. i chyba oto chodziło Itorowi, resztą pewnie się niedługo się wypowie, to się przekonamy.
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 2.wtryski dziadostwo i do tego poziomo a nie pionowo ulozone Rozebrałem z ciekawości dziś te wtryski, i muszę napisać że tłoczki pracują w pionie (może z niewielką odchyłką) więc raczej dobrze. No tak, gołym okiem było widać ze tłoczki prawie pionowo, ale to nie jest dobre położenie dla nich ponieważ powinny być pochylone w druga stronę tak żeby syf mógł spływać króćcami do wężyków. Teraz niema takiej możliwości. Myślę że właśnie o to chodziło koledze Itor. Nie do konca. Powinny byc pionowo poniewaz wtedy pracuja na 100% swoich mozliwosci. Moga wtedy zaliczyc pelny skok bez dodatkowych oporow.
sylwesterharnas Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Odnośnie szybkości wtryskiwaczy, to od czego zależy ich szybkość patrząc na moje wtryskiwacze szybkość działania zależna jest od odpowiednio dobranej siły sprężyny, oraz odpowiedniej mocy cewki indukcyjnej. jeśli sprężyna jest za słaba, to po odłączeniu cewki tłoczek "długo" opada, przez co później zamyka zawór, jeśli cewka małej mocy, to dłużej musi "walczyć" ze sprężyną, i otwarcie zaworu opóźnia się. Tak mi się przynajmniej wydaje.
juby_p Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 zależy jeszcze od masy tłoczka im większa masa tym wolniejszy wtrysk - większa bezwładność i dla cewki i dla sprężyny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się