Wandej Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 W dniu 19.11.2017 o 11:45, Mateusz69 napisał: Witam Panie i Panowie, Pacjet A4 B7 TDI quattro. Po powrocie z wakacji nieszczęsna kałuża zrobiła swoje i były drgania przy hamowaniu. Pierwszy rzut poszedł tarcze Brembo klocki oryginalne kupione na allegro.pl po przejechaniu około 200km powstały piski z przedniego lewego koła podczas jazdy na postoju cisza i po wciśnięciu hamulca również ustępowało. Decyzja rozbieram i czyszcze raz jeszcze jarzma prowadnice smarowanie. Użyty został smar ceramiczny z Bernera. Po przejechaniu około 300km piski powróciły. Mechanik stwierdził że użyte tarcze brembo mogą być za twarde do klocków oryginalnych. Poszedł zestaw ATE tarcze + klocki ceramiczne ATE, po przejechaniu około 3000km piski nadal występowały (mechanik mówił że muszą się ułożyć ). Kolejny raz zostały rozebrane i przeczyszczone, dało to poprawę na około 200km. Piski znów powróciły. Zauważyłem że z samego rana jak wsiadam i jade przez około kilkudziesięciu km pisków nie ma dopiero jak zacznę hamować pedałem piski powracają. Mechanik stwierdził że użyte klocki ceramiczne mają inną powierzchnię i będa piski. Ręce mi opadały, wiec stwierdziłem że wymienię na klocki ATE zwykłe, no i nic to nie dało nadal są piski. PROSZĘ o pomoc czy ktoś się spotkał z takim problemem. Nie wiem czy szukać problemu w zacisku samym? piski dochodzą z przedniego lewego koł Tłoczek w zacisku chodzi bez najmniejszych problemów, wszystko lekko i sprawnie. powiem tak pracuje w ASO, moi mechanicy nie są z pierwszej łapanki i mają doświadczenie, natomiast nie mają pomysłów już na te piski cholerne. jedynie co mi jeszcze podsunęli pomysł to nacięcie klocków w poprzek bo może zbiera sie pył hamulcowy i to jest winą pisków bo nie ma odprowadzenia. Niestety ATE nie są nacięte, ale widziałem że niektórzy producenci nacinają. A jak nie to po prostu z piszczeniem jazda, ale to wku**** Czemu nie zainwestowałeś w 320mm? Wydałeś na te obydwa zestawy około 1k zł. Za te pieniądze miałbyś świeżutki zestaw 320mm zregenerowany i wymalowany w odpowiedni kolor.
Mateusz69 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 6 godzin temu, Wandej napisał: Czemu nie zainwestowałeś w 320mm? Wydałeś na te obydwa zestawy około 1k zł. Za te pieniądze miałbyś świeżutki zestaw 320mm zregenerowany i wymalowany w odpowiedni kolor. Do takiego słabego silnika w gnoju zakładać tak duże hamulce. Uwierz mi proszę nie wydałem tyle na to wszystko Mam dostęp do bardzo tanich nowych części.
Mateusz69 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 15 godzin temu, Dev napisał: obejrzyj sobie zaciski to będziesz wiedziec Nie wiem naprawdę OCB
Wandej Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 11 godzin temu, Mateusz69 napisał: Do takiego słabego silnika w gnoju zakładać tak duże hamulce. Uwierz mi proszę nie wydałem tyle na to wszystko Mam dostęp do bardzo tanich nowych części. Po zrobieniu swapa powiem Ci że warto nawet jakbyś miał 1.6 pod maską. jesli masz odpowiednie koła do tego to pozbądź się tego badziewia i włoż grubszy zestaw. Zaciski sa pewnie wypracowane
afroo. Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 13 godzin temu, Mateusz69 napisał: Do takiego słabego silnika w gnoju zakładać tak duże hamulce. A co ma moc silnika do możliwości wyhamowania pojazdu przed przeszkodą czy pieszym? Januszowe podejście.
wesz82 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 16 minut temu, afroo. napisał: A co ma moc silnika do możliwości wyhamowania pojazdu przed przeszkodą czy pieszym? Januszowe podejście. Dobrze gadasz. Ludzie wstawiaja nawiercane nacinane i podobne wynalazki a w dalszym ciagu jest to seryjny slaby hamulec. To co jest w takim b5 na tyle to zabija smiechem za taka kase jak sie placi za tej klasy auto. Nie ma co nygowac fizyka sie klania chodz dobry hebel kosztuje ale malo kto pamieta za sciera sie duuzzzzzo wolniej od takiego co trzeba go szukac w kole....
Mizur138 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ostatnio u siebie tez mam piszczenie podczas hamowania od strony kierowcy z tylnego kola. Tarcza 300mm Zimmerman Sport Klocki Ferodo Premier po wymianie tego nie bylo.
Marcin_K Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Nie oszukujmy się piszemy o autach 10-15 letnich - możliwym i dużym prawdopodobieństwem tych pisków mogą być zużyte zaciski jak pisz chłopaki wyżej. jeżeli zmiany na 320 - po pełnej regeneracji są korzystne i nie ma w nich problemu piszczenia hamulcu - mus w tym coś być
Mateusz69 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 5 godzin temu, Marcin_K napisał: Nie oszukujmy się piszemy o autach 10-15 letnich - możliwym i dużym prawdopodobieństwem tych pisków mogą być zużyte zaciski jak pisz chłopaki wyżej. jeżeli zmiany na 320 - po pełnej regeneracji są korzystne i nie ma w nich problemu piszczenia hamulcu - mus w tym coś być hmmm nie zgodzę się z Twoją opinią. Podmieniłem na nowy zacisk ATE pod 288mm i nic to nie dało nadal piski są... Więc zmiana na 312MM nic tu nie da chyba że wyrzucasz kasę Pozdro
Dev Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 2 godziny temu, Mateusz69 napisał: hmmm nie zgodzę się z Twoją opinią. Podmieniłem na nowy zacisk ATE pod 288mm i nic to nie dało nadal piski są... Więc zmiana na 312MM nic tu nie da chyba że wyrzucasz kasę Pozdro jarzmo stare czy też nowe ?
Mateusz69 Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 10 godzin temu, Dev napisał: jarzmo stare czy też nowe ? Wszystko nowe i nic nadal piski, już mam dość odpuściłem.
cysiek18 Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 54 minuty temu, Mateusz69 napisał: Wszystko nowe i nic nadal piski, już mam dość odpuściłem. U mnie też piszczało na 312. Może nie jakoś strasznie ale było to denerwujące. Zmieniłem na 320 z A6 C6, wymieniłem uszczelnienia, dawałem korpus zacisku i jarzmo do piaskowania i malowania proszkowego. Potem wszystko poskładałem, bez smarowania jarzma, prowadnic. Piastę wyczyściłem szczotka drucianą na lustro i piski zniknęły. Zero problemów.
Marcin_K Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 3 godziny temu, cysiek18 napisał: U mnie też piszczało na 312. Może nie jakoś strasznie ale było to denerwujące. Zmieniłem na 320 z A6 C6, wymieniłem uszczelnienia, dawałem korpus zacisku i jarzmo do piaskowania i malowania proszkowego. Potem wszystko poskładałem, bez smarowania jarzma, prowadnic. Piastę wyczyściłem szczotka drucianą na lustro i piski zniknęły. Zero problemów. o to mi chodziło pełna regeneracja powinna dać pozytywne efekty
Stg Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 (edytowane) ... Edytowane 9 Lipca 2018 przez Stg
Stg Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 (edytowane) (zdublowany post) Edytowane 12 Maja 2018 przez Stg Zdublowany post
Łukaszbl Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Witam, ja mam taki problem: koło lewy przod znacząco, prawy przod delikatnie.: pisk pulsacyjny przy niskiej i wyzszej prędkości ( 100km/h) po lekkim ruchu kierownicy w lewo znika( w prawo nie znika) czyszczenie nic nie pomogło. Prowadnice guma/metal chodzą ciężko ale płynnie. Tarcze oryginaly( jeszcze od nowości) „mięso” jest:-) z góry dzieki za sugestie.
Dev Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 23 godziny temu, Łukaszbl napisał: Witam, ja mam taki problem: koło lewy przod znacząco, prawy przod delikatnie.: pisk pulsacyjny przy niskiej i wyzszej prędkości ( 100km/h) po lekkim ruchu kierownicy w lewo znika( w prawo nie znika) czyszczenie nic nie pomogło. Prowadnice guma/metal chodzą ciężko ale płynnie. Tarcze oryginaly( jeszcze od nowości) „mięso” jest:-) z góry dzieki za sugestie. rozjechane zaciski
pksmlody Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) @Dev może pomożesz, coś podpowiesz. U mnie jest zestaw 320/288, wrzucone nowe tarcze Textar przód i tył, klocki przód DS Performance, tył Textar. Zaciski kompletnie regenerowane w www.zacisk.com . Po prostu piszczą przy hamowaniu ? I czasami, ale nie zawsze, przy spokojnym ruszaniu z miejsca słychać "buczenie" - mechanicy mówią że z zawiasem WSIO OK. Any ideas? ? Edytowane 2 Lipca 2018 przez pksmlody
Łukaszbl Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 16 godzin temu, Dev napisał: rozjechane zaciski Co do wymiany od najtańszych elementów? prowadniczki? jarzmo? gumy prowadzące o ile dostepne osobno?
Mateusz69 Opublikowano 3 Lipca 2018 Opublikowano 3 Lipca 2018 Witam, temat przeze mnie przerabiany czytaj moje posty wyżej, wymieniłem wszystko, sprawdziłem bicie piasty i się okazało że jest krzywa, WYMIENIŁEM i spokój cisza z piskami !!! Sprawdź bicie piasty, nie tarcz !!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się