jacek123 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jak pisałem wcześniej padła mi pompa wymieniłem. Przepłukałem układ założyłem pompę od angola i zalałem zielonym febi . Po przejechaniu ok 100 km wspomaganie zaczęło się zacinać a 300 km padła pompa. Założyłem następną pompę wspomaganie dalej się zacina i pojawił się wir w zbiorniczku wyrównawczym ,płynu nie ubywa ani się nie pieni. Czy może być to wina oleju? Bo nie wiem gdzie jest problem.
tomek198724 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 to nie jest wina oleju ja jezdze na tym samym oleju i jest git podejrzewam ze to moze byc wina pompy
jacek123 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 wylałem FEBIEGO zalałem innym olejem wspomaganie chodzi idealnie.Przedtem jak na pierwszej i na tej pompie jak był Febi wspomaganie się zacinało.Jednak olej miał wpływ.A co do pompy pracuje cichutko
89pawel89 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 ja z kolei takze nigdy nie mialem problemow z plyben FEBI. Smigalo juz na nim moje 4 auta i wszystko bylo ok
mlodyy Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 kolego a jaki płyn zalałeś ??? ta sama gęstość itp , dosyć często pada przewód od wspomagania on ma jakiś tam zawór w sobie i jak sie zacina to sie dzieje to samo co opisałeś
jacek123 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 Teraz zalałem Orlenem ATf 2 czerwonym i jest wszystko ok rozmawiałem z wieloma użytkownikami audi i większość z nich ma czerwony olej i nie wiedzą co to wspomaganie w tych autach również nie wiedzą że do Audi wlewa się zielony olej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się