fly07 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Właściwie kierownica była skręcona w prawo od kiedy mam auto - na 100% nie bite. W końcu postanowiłem "wyprostować" sprawę, tj.kierę :>. Sprawdziłem zbieżność - OK. Sprawdzenia na drodze też. Założone nowe opony i po 1000 km nie ma oznak cięcia opon, czyli wszystko jest jak trzeba tyle, że kierownica skręcona ok. 5 stopni w prawo. Czy w takim przypadku można przestawić tylko kierownicę na wieloklinie o te kilka ząbków? Czy w ogóle jest jakieś ograniczenie kątowe takiego przekręcania kierownicy ze względu na jakieś czujniki czy nie ma to znaczenia i można kierownicę przekręcić nawet o 180 st., wykonać adaptację i będzie OK?
hornet Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 nie można jej poprawić przy ustawianiu zbieżności ?
hornet Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 No ale piszę, że zbieżność OK. zbieżność jest ok ale może warto ustawić jeszcze raz i niech poprawią przy ustawianiu.
hornet Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Ja w pierwszej kolejności to bym sprawdził.... ile zbieżność może kosztować ? 100zł ? Podjedź niech zobaczą może przy ustawianiu ktoś źle ustawił kierownicę.
fly07 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 Dwa dni temu byłem na sprawdzeniu zbieżności, nic nie robili bo było dobrze.
dziadek Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Dwa dni temu byłem na sprawdzeniu zbieżności, nic nie robili bo było dobrze. jak już mieli założony sprzęt to mogli przy okazji skorygować ci ustawienie kierownicy bo co to za problem poluzować z każdej ze stron nakrętkę i pokręcić...no chyba że sprawdzali na takiej najazdowej maszynie to ja bym takiej nie ufał bo to za dokładne nie jest...
Wodzu.tg Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Dokładnie- na płycie pomiar jest dośc orientacyjny. U Ciebie przydałoby się od nowa ustawić zbieżność zaczynając od właściwego spozycjonowania kierownicy (chyba, że się przyzwyczaisz to takiego ustawienia jak masz teraz).
augustA4 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Dokładnie- na płycie pomiar jest dośc orientacyjny. U Ciebie przydałoby się od nowa ustawić zbieżność zaczynając od właściwego spozycjonowania kierownicy (chyba, że się przyzwyczaisz to takiego ustawienia jak masz teraz). Tak jak kolega pisze. Ustawiesz kierownice prosto, blokujesz i dopiero później ustalasz zbieżność. Dobry sprzęt i przedewszystkim mechanik który zna sie na rzeczy i będziesz miał prosa kiere.
hornet Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Śmigaj jak najszybciej i dawaj znać co i jak. Dalej nie ma co dywagować.
Ponior Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Ja tez byłem na zbieżności audi, kiera równiutko zablokowana, sam sprawdzałem. Ustawiona zbieżnośc idealnie (sprzęt naprawde za gruba kase do ustawiania). A po wyjeździe na ulice musze trzymać kierke w lewo delikatnie. Dzień potem pojechałem ojca galaxy, i tak samo, kierka zablokowana idealnie i po ustawieniu zbieżności na trasie juz idealnie nie jest. Nie wiem w czym problem. Koleś (znajomy) wszystko robi dobrze, bo sam ustawiam kierke idealnie i widze na kompie jakie ma wartości. Lewa i prawa strona jest identycznie.Wszystko na zielono Ręce opadają.
majkel_majki Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Ja tez byłem na zbieżności audi, kiera równiutko zablokowana, sam sprawdzałem. Ustawiona zbieżnośc idealnie (sprzęt naprawde za gruba kase do ustawiania). A po wyjeździe na ulice musze trzymać kierke w lewo delikatnie. Dzień potem pojechałem ojca galaxy, i tak samo, kierka zablokowana idealnie i po ustawieniu zbieżności na trasie juz idealnie nie jest. Nie wiem w czym problem. Koleś (znajomy) wszystko robi dobrze, bo sam ustawiam kierke idealnie i widze na kompie jakie ma wartości. Lewa i prawa strona jest identycznie.Wszystko na zielono Ręce opadają. Spróbuj zamienić opony stronami albo tył na przód jeżeli są kierunkowe, jeżeli pomoże winne są opony.
pastaldo Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Ja tez byłem na zbieżności audi, kiera równiutko zablokowana, sam sprawdzałem. Ustawiona zbieżnośc idealnie (sprzęt naprawde za gruba kase do ustawiania). A po wyjeździe na ulice musze trzymać kierke w lewo delikatnie. Dzień potem pojechałem ojca galaxy, i tak samo, kierka zablokowana idealnie i po ustawieniu zbieżności na trasie juz idealnie nie jest. Nie wiem w czym problem. Koleś (znajomy) wszystko robi dobrze, bo sam ustawiam kierke idealnie i widze na kompie jakie ma wartości. Lewa i prawa strona jest identycznie.Wszystko na zielono Ręce opadają. Spróbuj zamienić opony stronami albo tył na przód jeżeli są kierunkowe, jeżeli pomoże winne są opony. ale przecierz nie jest mowa o ściąganiu tylko krzywej kierownicy. Autorowi jesli jest pewny że zbierzność jest ok to proponował bym odkręcić kierownice i przestawić na ząbkach. Filozofii w tym niema a 100zł wyda na grilla z rodzinką
Ponior Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Spróbuj zamienić opony stronami albo tył na przód jeżeli są kierunkowe, jeżeli pomoże winne są opony. ok u siebie zobacze, ale u ojca jest juz tak na drugich oponach Ja u siebie przestawiłem o jeden ząbek kierke i jest prawie idealnie. , także opony chyba odpadają. Może ten komputer pomiarowy ma pewną tolerancje, bo kierka jest tylko delikatnie przestawiona, ale mi to przeszkadza niestety.
fly07 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 Ja tez byłem na zbieżności audi, kiera równiutko zablokowana, sam sprawdzałem. Ustawiona zbieżnośc idealnie (sprzęt naprawde za gruba kase do ustawiania). A po wyjeździe na ulice musze trzymać kierke w lewo delikatnie. Dzień potem pojechałem ojca galaxy, i tak samo, kierka zablokowana idealnie i po ustawieniu zbieżności na trasie juz idealnie nie jest. Nie wiem w czym problem. Koleś (znajomy) wszystko robi dobrze, bo sam ustawiam kierke idealnie i widze na kompie jakie ma wartości. Lewa i prawa strona jest identycznie.Wszystko na zielono Ręce opadają. Spróbuj zamienić opony stronami albo tył na przód jeżeli są kierunkowe, jeżeli pomoże winne są opony. Zbieżność jest ustawiona dobrze, jedzie prosto, tylko kiera krzywo - tak więc mogę przestawić kierą o te 5 st. czy nie.A jak się ma sprawa z automatycznym wyłączniem kierunków po takim zabiegu?
pastaldo Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Ja tez byłem na zbieżności audi, kiera równiutko zablokowana, sam sprawdzałem. Ustawiona zbieżnośc idealnie (sprzęt naprawde za gruba kase do ustawiania). A po wyjeździe na ulice musze trzymać kierke w lewo delikatnie. Dzień potem pojechałem ojca galaxy, i tak samo, kierka zablokowana idealnie i po ustawieniu zbieżności na trasie juz idealnie nie jest. Nie wiem w czym problem. Koleś (znajomy) wszystko robi dobrze, bo sam ustawiam kierke idealnie i widze na kompie jakie ma wartości. Lewa i prawa strona jest identycznie.Wszystko na zielono Ręce opadają. Spróbuj zamienić opony stronami albo tył na przód jeżeli są kierunkowe, jeżeli pomoże winne są opony. Zbieżność jest ustawiona dobrze, jedzie prosto, tylko kiera krzywo - tak więc mogę przestawić kierą o te 5 st. czy nie.A jak się ma sprawa z automatycznym wyłączniem kierunków po takim zabiegu? kierunki nic do tego nie mają. Możesz przestawic kierownice i będzie ok.
augustA4 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Spróbuj zamienić opony stronami albo tył na przód jeżeli są kierunkowe, jeżeli pomoże winne są opony. ok u siebie zobacze, ale u ojca jest juz tak na drugich oponach Ja u siebie przestawiłem o jeden ząbek kierke i jest prawie idealnie. , także opony chyba odpadają. Może ten komputer pomiarowy ma pewną tolerancje, bo kierka jest tylko delikatnie przestawiona, ale mi to przeszkadza niestety. jak ustawial ci zbierznosc to zablokowal kiere w pozycji do jazdy na wprost ??
Ponior Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Spróbuj zamienić opony stronami albo tył na przód jeżeli są kierunkowe, jeżeli pomoże winne są opony. ok u siebie zobacze, ale u ojca jest juz tak na drugich oponach Ja u siebie przestawiłem o jeden ząbek kierke i jest prawie idealnie. , także opony chyba odpadają. Może ten komputer pomiarowy ma pewną tolerancje, bo kierka jest tylko delikatnie przestawiona, ale mi to przeszkadza niestety. jak ustawial ci zbierznosc to zablokowal kiere w pozycji do jazdy na wprost ?? Tak nawet raz na końcu siedziałem w środku i trzymałem równiutko kierke, tak jak chce i nic. Oczywiście zrobiliśmy równo u ojca ale za n-tym razem.
ryszard1961 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Jeśli jesteś pewny że zbieżność jest ok to śmiało przestawiaj kierę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się