wiktorsam Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Tylko czasem o jeden ząbek to za dużo . Ja mam delikatnie przesunięta, jak przestawiłem o ząbek to miałem już za***iście przesuniętą tyle że w drugą stronę
Gość karex Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 wiem ze podczas ustawiania zbieznosci ,napewno mozna kierownice do jakiegos stopnia wyprostować , ale tez nie dużo.
piotrsob1 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Ja tez byłem na zbieżności audi, kiera równiutko zablokowana, sam sprawdzałem. Ustawiona zbieżnośc idealnie (sprzęt naprawde za gruba kase do ustawiania). A po wyjeździe na ulice musze trzymać kierke w lewo delikatnie. Dzień potem pojechałem ojca galaxy, i tak samo, kierka zablokowana idealnie i po ustawieniu zbieżności na trasie juz idealnie nie jest. Nie wiem w czym problem. Koleś (znajomy) wszystko robi dobrze, bo sam ustawiam kierke idealnie i widze na kompie jakie ma wartości. Lewa i prawa strona jest identycznie.Wszystko na zielono Ręce opadają. po prostu mechanior nie wzioł poprawki na to że jezdnie przeważnie mają kilkustopniowy spad od lewej do prawej strony ( przynajmniej w części EU o ruchu prawostronnym ) i żeby autko jechało na wprost to trzeba leciutko skontrować w lewo :gwizdanie:
IDUAL Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 U kolegi jak nie mogli zdjąć kierownicy bo śruby od AIR bag żeby ją ustawić równo to przestawili ją na drążkach kierowniczych i wyprostowali. A są swoja drogą to mam firmowego roomstera i w zależności po jakiej drodze jade to raz mam kiere prosto a raz lekko w prawo. Poprostu delikatnie zawsze bedzie przekręcona podczas jazdy.
majkel_majki Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 żeby ją ustawić równo to przestawili ją na drążkach kierowniczych i wyprostowali. I to jest prawidłowa praktyka, przestawianie kierownicy to generalnie jest dłubanina jak się komuś nie chce dobrze zbieżności ustawić.
fly07 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 Sory, że tak późno... Założenie: samochód NIE BITY. Sytuacja: samochód jedzie prosto przy puszczonej kierownicy i skręconej minimalnie (3-5 st.), co powoduje u bystrego i dokładnego kierowcy dyskomfort, należy (ja tak zrobiłem) zdemontować poduszkę kierownicy, zaznaczyć zastane położenie kierownicy, ściągnąć ją a następnie zamontować z przesunięciem kątowym stosownie do wymagań (koła ustawione na wprost). Po takiej operacji czujnik ABS świeci na desce do momentu adaptacji i gaśnie. Myślę, że można tak zrobić, gdy w grę wchodzi tylko kilka stopni przesunięcia kierownicy. Temat można zamknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się