Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

Turdzi dalej jesteś bardzo zadowolony z silnika? Rozważam swap na przyszły rok i się zastanawiam nad taką właśnie benzynką :decayed: chciałem 2.7 bit ale podatek w Irlandii to chore pieniądze niestety :kwasny:

ale jak Ty chcesz wrzucic silnik z B8? nie pytaj turdziego, bo jedyna opcja jaka masz to 2.0T z B7 :) a te sa sprawdzone, bezawaryjne praktycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, u mnie 105 k nakrecone i jest caly czas :good:

tylko sie cieszyc :thumbup1: ja tez mam w planie robic min. 100K moze i wiecej , tylko w NO samochody strasznie zaczynaja tracic na wartosci po przekroczeniu 100 k wiec zobaczymy jaka bedzie sytuacja.

spoko - ja tez mam juz swoj plan

mniej wiecej wiem co bedzie dalej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko - ja tez mam juz swoj plan

mniej wiecej wiem co bedzie dalej :wink:

Az takich planow to nie mam , wiem jedynie ze jestem z tego auta mega zadowolony wiec przez najblizsze 4-5 lat nawet nie mysle o zmianie , jezli juz to dokupie jakis Fun Car - cos w stylu Imprezy GT/STI czy RA , lub EVO5/6 albo jakies 911 z przelomu lat 70/80 a wtedy pewnie B8 zostanie na jeszcze dluzej.Ja nie mam parcia zeby miec co rok/dwa najnowszy model ,jezdze tak dlugo jak dlugo mi auto sprawia frajde no chyba ze mi cos wybitnie nie lezy ( tak ja bylo to z pierwszym B7 ) no ale nie zawsze sie ma to co sie lubi.

---------- Post dopisany 02-07-2012 at 15:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2012 at 16:52 ----------

byla chwila to cyknalem troche nowych fotek.

Jak widac kolejna zmiana wydechu :facepalm:, tym razem zostal tylko sprtowy katalizator , reszta seria , koncowki czary matt a'la AKRAPOVIC

img7326jv.jpg

img7325.jpgimg7333ug.jpgimg7327oj.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed: mozna to ja sobie wymylilem nowa wizje :wink: , jakos mie zaczal draznic ten wyglada a'la S4 , takie show but no go wiec poszedlem teraz w sleepera

:grin:

Do tego gadalem troche z Michalem i wyszlo na to ze wydech w B8 tfsi kompletnie nic nie daje bo juz seria ma 2.5 cala i dwa srodkowe tlumiki sa przelotowe.Cala moc uwalniana jest katalizatorem a raczej jego brakiem.

I to sie chyba zgadza bo auto seria , mam tylko katalizator i filtr aFe PRO DRY S a wczraj robilem pare prob z rolki ze znajomym ktory ma dokladnie takie samo auto i bylo ciekawie.

Ma tam tylko zapodany Stage 2 REVO.Nie wiem co to jest ware ( licze ze Witek utrze mu nosa :wink: ) ale bylem zaskoczony , a tym bardziej kolega bo roznica byla dosc mala.Z dwojki do konca trzeciego biegu odjazdzal z dwie dlugosci , z trojki tak samo , z testu na elastycznosc na 4 biegu roznica byla spora wiec musi miec duzo wiecej Nm.

Ale tak czy siak albo ten jego program jest kijowy albo ja mam dobrze panad 211KM w tej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he he no niby tak ale wyszlo tak w sumie przez przypadek , zalatwialem katalizator dla takiego jednego , a on mnie potem ztym katakizatorem zostawil , a ja w miedzyczasie odkrylem ze MG zrobilo sobie swoja flansze do katalizatora co uniemozliwia powrot do seryjnego katalizatora w razie problemow z przegladem , wiec wsadzilem ten co mi zostal i na razie tak zostanie.4 wydechy beda jak przekrocze 300 KM bo ta to troche obciach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi nie ma czegoś takiego jak obciach- jest tylko look albo go nie ma :grin::grin::grin:

masz los z tym wydechem.

ile jeszcze nie możesz dłubać bo gwarancja nie daje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 lata , zrobilem prawie 30 tys. nic sie nie dzieje wiec i tak na Swieta bede robil program.Bardzo sie ciesze ze nie robielm na Wielkanoc w pospiechu , jak mi znajomy opowiedzial jakie kwiatki wychodza przy bebeszniu ECU i zdejmowaniu zabezpieczenia to sie wogle zastanawiam czy drugiego ECU nie kupic tak na wszelki wypadek :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 lata , zrobilem prawie 30 tys. nic sie nie dzieje wiec i tak na Swieta bede robil program.Bardzo sie ciesze ze nie robielm na Wielkanoc w pospiechu , jak mi znajomy opowiedzial jakie kwiatki wychodza przy bebeszniu ECU i zdejmowaniu zabezpieczenia to sie wogle zastanawiam czy drugiego ECU nie kupic tak na wszelki wypadek :facepalm:

a przypadkiem zmiana ecu to juz nie grubsza sprawa w B8? tak jak kazdego bardziej zaawansowanego modulu elektr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak bo ECU moze zakodowac tylko ASO jak wszystko w B8 ale jak sie cos stanie to bylo by na miejscu.

Idealnie bylo by miec dwa i tylko podmieniac na serwis ale pytanie czy zakodowanie nowego ECU nie spowoduje ze stare juz nie bedzie dzialac.MOze Laguna bedzie wiedzial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest Ochrona Komponentu i nie wiadomo czy bedzie wszystko prawidłowo działac :wink:

Kiedyś z ciekawosci pytałem w ASO to oczywiście nikt nic wie i nie zmieniali ECU silnika :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co ty ale ja myslalem kupic nowke w ASO do mojego auta na podstawie VINU a nie uzywke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co ty ale ja myslalem kupic nowke w ASO do mojego auta na podstawie VINU a nie uzywke.

A sprawdzales cene? ;)

Poza tym bedzie pewnie tak jak przy szafie i kluczykach i nowy dostanie nowy kod i wtedy stary nie bedzie pasowal.

Jak dopasujesz stary to nie bedzie pasowal nowy i tak w kolko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...