eltom Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Przy zakupie używanej klapy trzeba zaciągnąć ustami powietrze i sprawdzić czy membrana od klapy gaszącej dobrze trzyma. Ja tego nie zrobiłem i niestety kupiłem uszkodzoną klapę.
rafal_sz85 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Można też podpiąć sam wężyk podciśnienia ze swojego auta zapalić silnik zgasić i będziemy mieli jak na dłoni czy zamyka klapę czy nie..
Matczas Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 WItam, Chciałbym poruszyć temat ponieważ mam pały problem z Moją A4 B6 TDI 130KM. Otóż przy gaszeniu trzęsie silnikiem i wydobywa się sycząco- strzelający odgłos, nie wiem skąd ( moim zdaniem również podczas odpalania są za duże telepawki silnika).Tak jak pisaliście zająłem sie zaworem-gaszkiem , rozebrałem go sprawdziłem membranę -jest w porządku, ale gry zgasiłem samochód ręcznie poprzez ten zawór było zupełnie inaczej ( gaszenie troche dłuższe i dużo spokojniejsze). Martwi nie to nagłe gaszenie z trzęsieniem silnika wraz z wydobywanym się dźwiękiem. Może przyczyna leży całkiem gdzie indziej. Co może być przyczyną ponieważ nie wiem za co się zabrać? Pozdrawiam.
greg2505 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 po zgaszeniu silnika syczy klima ,po prawej stronie akku
jaceko Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Sprawdzić zawór n239 i sprzęgło alternatora odnośnie strzelania
Vipp Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Sprawdziłem u siebie w Audi bo też trzęsło przy gaszeniu, membrana cała lecz przy zaworku pęknięty był przewód, po wymianie dużo lepiej ale jeszcze trochę trzęsie lecz juz nie tak mocno. Przy egr widac że zamyka klapę tylko do połowy, recznie moge zamknąć ją całą bez zadnego problemu .
MilUl Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Witam, jak ściągnąć plastikowe ramie z tego bolca od klapy gaszacej ? Na srodku jest przeciecie, ale przy wyjmowaniu boje się, że to pęknie
greg2505 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Ja normalnie podważyłam śrubokrętem i zeszło, nic nie pęknie ,zdejmuj jak silnik ciepły to plastik bardziej elastyczny będzie
mark_adams Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Panowie, mam techniczne pytanie. Wciskam tą gruszkę ale silnik nie gaśnie, tylko chodzi nie równo. Rozumiem, ze powinno to całkowicie wygasić silnik? Przyczyna tego zjawiska może być uszkodzona membrana?
kamil-vag Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Jak wciskasz gruszkę i ramię przesuwa mechanizm klapy gaszącej, to albo masz syf w EGR i zostaje jakaś nieszczelność (niepełne domknięcie klapy), albo jest gdzieś nieszczelność za klapą gaszącą...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się