Bogus22 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 witam wszystkich mam taki problem kupiłem jakies 3 lata temu a4 19 tdi 901z i poprzedni własciciel poinformował mnie ze jest podniesiona moc wszystko było fajnie ale teraz mocy jak by ubyło olej gdzies znika i moje pytanie od czeko powinienem zaczac (wymiana turbo ,wtryski ,pompa )lub gdzie sie z tym zgłosoc najlepiej mieszkam w okolicach warszawy
grippen Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 1. popraw temat 2. Zrób logi bo to postawa aby można coś powiedzieć
szyku Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 ^^ temat popraw ... z tego co wiem i jak mnie życie doświadczyło to w 1z turbo "wydaje" się wieczne ..w ogóle silnik nie do zajechania ...... wpierw wypadało by obejrzeć węże od turbo , czasem cisnienie lubi sobie umykać .. braki oleju .. znaczy ile na ile ?
IDUAL Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Kolego sprawdz jak ma sie sprawa z dolotem powietrza robiłem koledze logi ostatnio w AHU bo cył całkowity brak mocy i okazało sie że silnik zaciąga dużo mniej powietrza niż powinien i wyszło że kat całkowicie sie przypchał a mechanicy już pompe z wtryskami chcieli mu wymieniac. Po wywaleniu kata autko chodzi ja nowe. Tak że zrób komplet logów a koledzy na forum napewno zdiagnozuą przyczynę zanim mechanik ci pół silnika wymieni.
a4bydgoszcz Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 ja mialem w golfie silnik ahu i tez doszlo do strasznej utraty mocy wogole nie chcial sie wkrecac na obroty a jak to robil to strasznie ospale podlaczylem go pod kompa i wyszlo ze przeplywka walnieta
Bogus22 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 ok tylko olej jest a interkulerze i jest znaczny luz na wirniku od strony dolotu ale mam drugie turbo tylko czy jesli jest moc podniesiona to czy po wymianie turbiny nic sie nie zmieni ( moc nie spadnie) auto ma przejchane 340tys km a moze i wiecej
spanky Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 ok tylko olej jest a interkulerze i jest znaczny luz na wirniku od strony dolotu ale mam drugie turbo tylko czy jesli jest moc podniesiona to czy po wymianie turbiny nic sie nie zmieni ( moc nie spadnie) auto ma przejchane 340tys km a moze i wiecej zacznij od zrobienia logow dynamicznych bo tak bedziesz bladzil ...
jarko Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 A kopci jak wcześniej na czarno przy dodawaniu gazu :?:
Bogus22 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 koledzy mam juz turbo wyjete tylko teraz potrzeby mi jest schemat z etka jak wyczyscic turbo itd wiem ze były takie zdjecia na forum z gory dzieki
spanky Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 koledzy mam juz turbo wyjete tylko teraz potrzeby mi jest schemat z etka jak wyczyscic turbo itd wiem ze były takie zdjecia na forum z gory dzieki w turbosprezarce w AHU nie ma co czyscic ...
szyku Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 koledzy mam juz turbo wyjete tylko teraz potrzeby mi jest schemat z etka jak wyczyscic turbo itd wiem ze były takie zdjecia na forum z gory dzieki w turbosprezarce w AHU nie ma co czyscic ... tak jak kolega napisał , nie ma co czyścić ponieważ położenie łopatek jest stałe (inaczej mówiąc to turbo nie ma zmiennej geometrii łopatek ) ":)
Bogus22 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 a jakis nastawnik słyszałem o czyms takim i to przed turbo co jest tem kolektor nie czysci sie go?
fusse Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 z takim zapleczem wiedzy daleko nie zajdziesz. stracisz czas i pieniadze i tak oddasz do mechanika.
Bogus22 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 myslałem ze forum jest po to by jakies wstazówki uzyskac ale nie wszyscy tak sadza chyba
yahoovip Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Koledzy dobrze Ci podpowiadają... Zapnij Vaga i zrób logi. Po tej czynności będzie już dużo wiadomo. Być może przyczyną Twojego problemu jest jakaś mała "głupotka". Osobiście w międzyczasie obejrzałbym dokładnie dolot. Może są jakieś dziurki lub przetarcia na gumowych złączkach. Co do ubytku oleju... Silnik szczelny? Spojrzyj na miskę. Może uszczelniacze już zużyte z racji przebiegu dość sporego. Ale najpierw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się