mario-S4 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Wszystko zaczeło się od filmu... Transporter 2 to wtedy zakochałem się na poważnie w AUDI. Marzyłem o pięknym czarnym A8. Z czasem nieistotne stało się czy to A8, A6 czy A4... marzenia były coraz bliższe realizacji. Wspólnie z narzeczoną po kilku miesiącach odkładania podjęliśmy decyzje "nadszedł czas". Tak to był najwyższy czas. Po długich lekturach w internecie padła decyzja... A4!!! Po długich i dokładnych poszukiwaniach znaleźliśmy!!! Pod samym nosem w rodzinnym mieście znaleźliśmy tą jedyną... Od samego początku byliśmy pewni, ona mówiła "czekam zabierzcie mnie do domciu" i tak się stało już wróciła z nami, brudna, smutna, trochę zapomniana A4. Właściciel zakupił sobie A6 1.8T i przepiękną A4 cisnął w kąt... Po oględzinach w jednym z pobliskich serwisów AUDI stan techniczny okazał się wprost rewelacyjny!!! Wszystko było w jak najlepszym porządku... Z czasem posłuszeństwa odmówił przepływomierz i to wszystko co jak na razie jej dolegało. A to nasza granatowa perełka: Co do modyfikacji, mam pomysł aby nie robić jej w stylu "niebieskie diodki" czy w stylu dla mnie zupełnie idiotycznym JAPAN TUNING (bo co ma kuźwa niemiecka limuzyna wspólnego z japońskim tuningiem ) Chciałbym ją wizualnie zrobić na styl A8 takiego rasowego... Możliwe że będzie zmiana lakieru i parę dodatków w stylu A8. O wszystkich modyfikacjach będziemy informować na bieżąco. Myślałem o czym takim: Pozdrówki
Gość -makaveli- Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 ładna furka szkoda że nie jest kilka mięsięcy młodsza....byłaby po I lifcie
KL4K50N Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jak Ty chcesz z A4 zrobić A8 . Na razie ładna seria.
mario-S4 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 no faktycznie zle napisałem... tzn chciałbym ja zrobic w takim stylu jak te które dodałem na końcu... myślałem tez o jakiejś ingerencji w silnik ale narazie nie moge się pochwalić nadzwyczajną wiedzą w tym temacie...
moskal Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 myślałem tez o jakiejś ingerencji w silnik ale narazie nie moge się pochwalić nadzwyczajną wiedzą w tym temacie... jedyna ingerencja w silnik , która moze przynieść efekt jest jego wymiana na 1.8T ładna sztuka , oby służyła
mario-S4 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 wogóle mam pytanie bo jest to wersja przed I liftem i chyba powinna mieć inne klosze z tyłu itp. a z tego co rozmawiałem z poprzednim właścicielem on już taką kupił i nic przy niej nie zmieniał. natomiast jak dorabiałem kluczyk to gościu stwierdził ze rok produkcji może i jest 97 ale modelowo jest to 98 bo podobno te przed I liftem mialy inny kluczyk... wiec teraz juz sam niewiem czy ona jest przed czy po lifcie... słyszałem jeszcze ze może to byc wersja demonstracyjna na rok 98 ale wyprodukowana w 97...
pepik Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Były 2 lifty, pierwszy w końcu roku 97 a drugi od 99. Moje audi jest po pierwszym lifcie a jest z 97 modelowo 98. U Ciebie masz kierę z przed liftów ale lampy z tyłu to raczej po pierwszym lifcie mogę się mylić
mario-S4 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 z tego co wim to przed liftem lusterka i klamki nie były lakierowane, ja mam juz listwe ochronna na dole drzwi, i drzwi sa wyposarzone w przycisk do ryglowania drzwi którego przed liftem ponoć nie było, ale jest stara kiera i posiadam logo pod kierunkami... pytam bo niechodzi mi o respekt z powodu tego ze jest juz po lifcie tylko sam jestem ciekaw jak to własnie jest...
MATIUS Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 ja bym to określił mini Liftem tęż mam 1997r dokładnie czerwiec i wersja taka jak twoja... masz boczne poduszki?? Są inne lampy z tyłu,plus te nieszczęsne listwy dolne gumowe... dodatkowo jaśki w fotelach (Ja akurat mam je) przycisk do ryglowania dzwi koło klamki i uchwyty na Kubki w tunelu środkowym i kluczyk taki bez ząbków chyba to wszystko taka odświeżona a4 no i 1.8 ADR z zwykłym napinaczem łańcucha wałków rozrządu bo po lifcie jak już są nowe zegary inna kiera i te inne to był już elektroniczny który w przypadku awarii szarpie za kieszeń dość mocno
mario-S4 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 tak są boczne... czyli wszystko jasne :> widzę że mamy dokładnie tą samą wersje (3/4 liftu)
MATIUS Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 no dokładnie niech dobrze służy jak coś pisz wiem sporo na temat tego modelu z tym silnikiem mam w domu 2 a4 w 1.8ADR w 3/4 Liftach hehe
DiAMOND Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Trochę stoi jak koza zmień zawieszenie na gwintowane (regulujące) i będzie wyglądał kozacko
mario-S4 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 hehe to prawda powiem szczerze ze zawieszenie jest w doskonałym stanie (niunie kupilem dokładnie 2 miesiace temu) i kazdy kto ja widzi twierdzi ze jeszcze troszke i dogonie Grand Cherokee na wysokosc
Murdzi Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Moja też bardzo wysoko stoi, ale jeżeli jeździsz po ciężkich drogach, to nawet nie myśl o zmianie na niższe Ja u siebie mam 1BA i pewnie zostanie już takie. Robienie A4 w styl A8 jak najbardziej rozumiem, też podobają mi się próby dodania nieco szyku i elegancji do naszych Audiczek Powodzenia w modzeniu!
moskal Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 też podobają mi się próby dodania nieco szyku i elegancji do naszych Audiczek cokolwiek byś nie robił, to bez gleby szyku nie dodasz nawet odrobinki
Gość -makaveli- Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 widzę że mamy dokładnie tą samą wersje (3/4 liftu) jakby to był I polift to nie miałby znaczków "audi" pod bocznymi kierunkami.ja mam typowego I polifta i nie mam tych znaczków,kiera i gałka biegów też jest inna tutaj mamy do czynienia z typowym przedliftem,a lampy to mógł byle Kowalski zmienić , albo jakiś model przy którym zaczynami grzebać z I liftem (i może zaczynali od tylnych lamp)
moskal Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 albo jakiś model przy którym zaczynami grzebać z I liftem (i może zaczynali od tylnych lamp) a moze po prostu dostała strzał w dópe i ktoś zmienił lampy na poliftowe
pastaldo Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 nie prawda. U mnie końcówka 97r lampy 1lift, listwy drzwiowe dolne i jeszcze pare drobiazgów z pierwszego liftu a tez mam znaczki pod bocznymi kierunkami. Podejrzewam że musiało wychodzić troche takich przejściówek które nie koniecznie musiały dostać od razu całe body.
mario-S4 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 no co do dróg to wiadomo jak to jest, ale faktycznie dosc czesto zdarza mi sie jeździć po drogach które przypominają tor offroadowy a co do robienia ją w stylu A8 pewnie nikt z was niewpadł na pomysł zamontowania w desce nawi albo poprostu monitora taki jaki jest w A8.... bo tak jak wczesniej napisał jeden kolega nieda sie zrobic z A4 A8... ale można zastosować pare gadzetów które zostaną zaczerpnięte z A8....[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 11:14_________________________________________________koledzy i koleżanki mam pytanie... jako że jestem świeżak chciałbym się dowiedzieć czy jest taka strona www gdzie znajdę oryginalne części. tzn chodzi mi oto iż wpisuje numer katalogowy i dostaję na tacy cenę danej części. a przy okazji powiedzcie mi skąd brac numery katalogowe części??? gdyby ktoś mógł mnie oświecić byłbym bardzo wdzięczny...
pastaldo Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 numery części -> ETKA oryginalne cześci mówisz. Z tym będzie problem przynajmiej ja nie znam. Zawsze możesz pytac kolege TOM77 ma oryginalne czesci i dobre ceny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się