Reggi Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Przymierzam się do zrobienia wydechu w swoim aucie. Silnik 1.8 T - wersja z dwoma wydechami końcowymi. |Pytanie jakie średnice powinny mieć rury ? Mój mistrz i wszechobecny guru tuningu 1.8 T - Poziek, twierdzi iż wydech ma być 2,5 cala od turbo i 2,25 na rozwidleniu do dwóch końcowych. Qri ma 3 cale od turbo przechodzące w 2,75 i po 2 cale w części rozwidlającej się do dwóch tłumików końcowych. W związku z tym iż mam przezajebistą trudność ze znalezieniem średnic 2,5 i 2,25 trafiła mi się oferta na rury 2,75 - i tu pytanie. Wydech zrobiony z tej jednej średnicy od turbo do końcowych nie będzie przesadą?
Norbunio Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Dobry temat, ja robię przymiarkę do 2,5" do samego końca ewentualnie 2.25" w zależności jaka będzie dostepność. Co tak na prawdę daje zmiana wielkości układu? Pewnie więcej dźwieku? Środkowy w standardzie jaką ma średnice ?
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 2.5'' bedzie git, 2,75'' jeszcze bardziej jakiej grubosci sa te rurki ? przy 2mm bedzie już cięzki
kkrawat Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ja mam na wyjściu z turbo 2,75" do plecionki a potem 2,5" do końca. Środkowy przelot dorabiany na wymiar a końcowy z S4 żeby wszystko grało średnicami i jest OK.
Reggi Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tylko Ty masz jeden wydech..a ja mam od środkowego rozwidlenie na dwa
kkrawat Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wyjście od turbiny masz 2,75" i tak bym to zrobił a potem u ciebie bym dał 2,25" na podwójny wydech. Rozwidlenie masz zaraz za plecionką?? Jak tak to długi DP do plecionki 2.75 a potem juz 2,25.
Remik-A4 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wyjście od turbiny masz 2,75" i tak bym to zrobił a potem u ciebie bym dał 2,25" na podwójny wydech. Moim zdaniem rowniez taka opcja bedzie nie obejdzie sie bez 2.25"
Reggi Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Wyjście od turbiny masz 2,75" i tak bym to zrobił a potem u ciebie bym dał 2,25" na podwójny wydech. Rozwidlenie masz zaraz za plecionką?? Jak tak to długi DP do plecionki 2.75 a potem juz 2,25. Już kupiłem 2,5 na test pipa. 2.75 fajnie..tylko chyba nie ma potrzeby pchać takiej rynny pod K03. U mnie rozwidlenie jest zaraz przed środkowym czyli na wysokości połowy tylnych drzwi. Jest "Y" wpadają dwie rurki do środkowego i wypadają dwie. Jeśli już coś będę kminił w przyszłości to 2.5 i 2.25 na podwójnym. 2.75 to już kawał rynny
Stolkien Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Raga a będziesz zmieniał puszki srodkową i końcowe czy na oryginalesach pospawasz?
Reggi Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 Aktualnie mam tylko test pipe 2.5 cala. W przyszłości planuje cały wydech 2.5->2.25 na dwóch końcowych przelotach. Po wywaleniu kata obroty wpadły w falowanie. Odpinanie kompa i aku nie pomogło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się