chesterman Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Czesc, Problem mam z zidentyfikowaniem usterki. Patrzylem na szukajce ale nie moge znalezc przypadku zgodnego z moim. Gdy zjezdzam z ronda albo skrecam na skrzyzowaniu, a przy tym dodajac gazu to tak terkocze, puka z tylu. Nie mam pojecia od czego to moze byc ? Raz mialem "poprawiany" wydech przez tlumikarza i faktycznie byl spokoj, czy to mozliwe ze znow (po 5 miesiacach) pojawily sie tam luzy? Jesli nie to od czego innego to moze byc?
tomaszstn Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Sprawdź tuleje tylnej belki, może być to
chesterman Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 Czy mozna je jakos sprawdzic przez np. uniesienie tylu i zobaczenia czy sa luzy jakies ruszajac kolem do srodka / od srodka ?
OSA Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 tuleje tylnich wahaczy górnych miałem to samo, stuka przegub ponieważ kolo przesuwa Ci się tył-przód powodując wychylanie się półosi , po wymianie cisza- niestety tylko orginał i koszt w granicach 500 pln na obie strony (6szt)
Kukis Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 z tyłu bardzo nie ma co terkotać podczas przyspieszania, sprawdź wydech
tomaszstn Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 tuleje tylnich wahaczy górnych miałem to samo, stuka przegub ponieważ kolo przesuwa Ci się tył-przód powodując wychylanie się półosi , po wymianie cisza- niestety tylko orginał i koszt w granicach 500 pln na obie strony (6szt) Kolega nie ma Quattro[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 23:52_________________________________________________Jak już masz bardzo wybite to nawet nie musisz podnosić auta, wystarczy że położysz nogę na górną część opony w tylnym kole i po zaparciu się dobrze spróbuj pobujać tyłem. Jak masz drugą osobę to nie ręką dotknie do tulei, wtedy czuć ewidentnie że puka. Jeśli nie są aż tak bardzo wybite to na kanał i łyżką sprawdź, wkładając pomiędzy belkę a tuleję. Szarpniesz i będziesz widział czy się tam coś rusza, puka a może guma mocno sparciała. Da sie to bez problemu organoleptycznie sprawdzić .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się