gadzet87 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Witam jestem od niedawna posiadaczem A4 B7 z silnikiem BPW i zauważyłem że podczas pracy jak odkręcę korek wlewu oleju albo wyciągnę bagnet wydobywa się biały dym czy to normalne w tych silnikach czy to może oznaka jakiejś poważniejszej awarii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 ale po co okręcać korek podczas pracy silnika? dzieje się coś z autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadzet87 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 niedawno padła mi turbina i niepotrzebnie przejechałem 1km i spaliło mi prawie cały olej i właśnie nie wiem czy od tamtego czasu coś się nie dzieje z silnikiem bo nie wiem czy wcześniej też tak kopciło. Chciałem się tylko dowiedzieć czy jest to normalne czy mogą to być objawy początku jakiejś awarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1961 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 na pewno nie jest to normalny objaw ale obserwuj i reaguj jak sie cos będzie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 panowie jak silnik pracuje i jest rozgrzany to chyba normalne jest to ze jak sie otkreci korek wlewu oleju lub bagnet sie wyciagnie to ulatnia sie dymek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogar 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Ten sposób sprawdzania do niczego nie prowadzi w autach zasilanych PD,a ponadto pompowtryski są smarowane ciśnieniowo olejem także nie polecam takich praktyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 w silnikach pd to normalne ze leci dymek spod korka takze luzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 No i trzeba jeszcze dodać ze nie wolno otwierać pracującego silnika na PD podczas pracy. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pukko 0 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 tak jak koledzy napisali, gdy fis zawoła o olej, zatrzymaj auto, wyłącz silnik i dolej oleju, dymek to norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 u mnie w PD nic sie nie wydobywa zaden dymek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 u mnie w PD nic sie nie wydobywa zaden dymek pewnie patrzyłeś na zimnym silniku, rozgrzej go dobrze to zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 u mnie w PD nic sie nie wydobywa zaden dymek pewnie patrzyłeś na zimnym silniku, rozgrzej go dobrze to zobaczysz :decayed Dokładnie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielo 1 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tak,zgadza się jak jest dobrze rozgrzany silnik to po odkręceniu korka wydobywa się dymek.Sam miałem taki przypadek.Wracałem do domu FIS pokazał min oil odrazu się zatrzymałem zgasiłem silnik po odkręceniu korka wydobywał się dymek przez chwilę.Dolałem 0,5litra oliwki do stanu i jest git.Normalka.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jochan41 0 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 a co to znaczy nie otwierac pracujacego silnika na pd podczas pracy?..moze ktos to wytlumaczyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 a ponadto pompowtryski są smarowane ciśnieniowo olejem a co ma wspolnego cisnienie oleju wytworzone przez pompe oleju z odkreceniem korka wlewu oleju...?? w którym miejscu pompowtrysk ma kanał olejowy...?? bo według mnie pompowtrysk jest samrowany olejem ale napedowym a cisnienie jest ale paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 po odkręceniu korka wlewu oleju zawsze będzie wyziew gazów ale przezroczystych, jeśli wyziew ma barwę białą to już nie jest OK. Miałem biały wyziew u siebie kiedy miałem przymkniętą klapę gaszącą i silnik był zdławiony z braku powietrza. Proponuję sprawdzić korekcje na cylindrach gdyż może to być wina wypracowanych oringów uszczelniających pompowtryskiwacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peAce 0 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 No i trzeba jeszcze dodać ze nie wolno otwierać pracującego silnika na PD podczas pracy. Pozdro ZC Ze tak się spytam, dlaczego nie wolno? Rozumiem, ze chodzim tu o maskę silnika. Moze mi ktos to wyjaśnić bo juz pare razy spotkałem się z takim stwierdzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 No i trzeba jeszcze dodać ze nie wolno otwierać pracującego silnika na PD podczas pracy. Pozdro ZC Ze tak się spytam, dlaczego nie wolno? Rozumiem, ze chodzim tu o maskę silnika. Moze mi ktos to wyjaśnić bo juz pare razy spotkałem się z takim stwierdzeniem. Czy ja cos napisałem o pracującym całym aucie czy o silniku. Chyba jasno okresliłem ze chodzi o silnik. A dlaczego bo pompki smarowane są pod duzym cisnieniem oleju i jak otwierasz mu korek to wtedy zaczyna chlapac i kazdy mysli ze silnik złom. A to taka cecha tych silników. I bardzo dobrze ze chlapie. To znaczy ze ma dobre smarowanie. Dlatego nie wolno otwierać silników na pompkach w czasie pracy. Bardzo tego nie lubią. No i będziesz pózniej musiał czyścić olej który wychlapie. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peAce 0 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 i wszystko jasne dzięki za wyjaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się