MARCIN607 62 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Grzesiu będziesz miał i Ty tydzień wakacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojoo 1 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Grzesiek, dlaczego ja u siebie nie mogę włączyć gauge test i lap timera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Dzis kolejny MOD Układ kontroli ciśnienia w oponach (RKA czyli TPMS ) z czujnikiem liczby obrotów koła AUDI A4 8K0 ma dwa rodzaje systemow Kontroli Cisnienia w oponach : - ciśnienia w oponach z czujnikiem ciśnienia - ciśnienia w oponach z czujnikiem liczby obrotów koła Nas interesuje ten drugi Aby system zadzialal musimy sprawdzic jaki posiadamy kod ABS Robimy to w w kodach wyposazenia podręczniku obsługi technicznej lub w bagażniku tam gdzie koło zapasowe po lewej stronie . Czyli w ABS jesli posiadmy kod : 1AT - mozemy uruchomic TPMS 1AS - no niestety nie mozemy Podaje to na moim przykladzie w ktorym ato wyposazone jest w MMI 2G Odpalmy VCDS wchodzimy [07 - Head Control] [Adaptacja - 10] -> Channel 01 dodajemy 16 do istniejącej wartości . Klikamy TEST i zapisujemy SAVE Wchodzimy teraz w ABS [Access Security - 16] Wpisujemy kod zabezpieczający 61378 i klikamy Ok . Przechodzimy do kodowania. [Coding - 07] klikamy w Long Helper Coding Ustawiamy Byte 1 Bit 3 od 0 do 1 lub Tire Pressure Monitorig active Po zakończeniu kodowania klikamy EXIT w lewym górnym rogu ekranu i wciskamy Do it ! Teraz przechodzimy do [17 - Instruments] [Coding - 07] -> Long Helper Kodowanie -> Byte 4 Bit 0 - Zmiana 0 - 1 lub wybieramy Tire Pressure Monitoring (TPMS) Po zakończeniu kodowania klikamy EXIT w lewym górnym rogu ekranu i wciskamy Do it ! Teraz robimy restart MMI wciskajac trzy przyciski jednoczenie . Powinno pojawic sie nam na ekranie MMI TYRE PRESSURE MONITRING Teraz trzeba przejść do menu w MMI i potwierdzić ciśnienia w oponach. Wczesniej sprawdzmy czy ciśnienie jest prawidłowe w naszych oponach Lepiej sprawdzić zanim potwierdzimy na panelu MMI. Wybieramy Store now A nastepnie potwierdzamy Confirm W przypadku spadku ciśnienia w oponie, zmienia się liczba obrotów danego koła. Zmieniona liczba obrotów koła jest rejestrowana przez czujnik liczby obrotów. Kierowca jest informowany o zmienionym ciśnieniu w oponie przez zestaw wskaźników tablicy przyrządów ( zolta kontrolka ). Po około 10 minutach jazdy, jest już możliwe do wykrycie awarii (spadku ciśnienia). Około 60 minut jazdy (powolny spadek ciśnienia). Ktos chcial jeszcze kodowanie do LAP TIMERA [17 - Instruments] [Coding - 07] -> Long Helper Kodowanie -> Bajt 1 Bit 3 zmiany od 0 do 1 Lub Zaznacz pole "Lap timer aktywnych" jeśli jest dostępna. Powodzenia panowie Dzięki Mam 1AT :> Ciekawe czy zadziała.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Kuurrr*** ale yebany narzucił tempo Grzechu wyluzuj, bo niedługo, aby Cię dogonić będe musiał kupić za bardzo wyposażone auto (...i nie będzie już co robić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Co do kontroli powietrza w kolach w E9x jest to standard i dziala tak jak tu pokazales - sprzezone z ABSem - licznik obrotu kol - sprawdza sie doskonale . Juz raz mialem lekko schodzace powietrze z kola i czujnik to pieknie wykryl . Zeszlo z 2.2 do 1.6 atm , nie wiem po jakim czasie to wykryl ale podejrzewam ze troszke musi wiecej uplynac - bo on sobei srednia liczy z po ilus tam obrotach. Zmiany typu 0.2 atm beda wyczuwalne BARDZOOOO pozno. No i nie pokazuje ktore kolo sprawdzic - tylko zeby poprostu sprawdzic. Dziwne ze w Audi trzeba to aktywowac ... nawet w A5 A co z czujnikiem cisnienia w oponie ? - Ta 1sza opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Grzesiek, dlaczego ja u siebie nie mogę włączyć gauge test i lap timera ? Pewnie masz golasa i stad problemy jaki masz Modul Kierownicy nie wszystkie da sie zakodowac Kuurrr*** ale yebany narzucił tempo Grzechu wyluzuj, bo niedługo, aby Cię dogonić będe musiał kupić za bardzo wyposażone auto (...i nie będzie już co robić ) Bartku tempo normalne do polowy lipca chce zrobic rzeczy ktore sobie zaplanowalem . tzn. - skonczenie parctronica wraz z wyswietleniem na MMI (przod ) - pakiet oswietlenie ( wszystko w LED ) - tylny zderzak od S LINE na dwa wydechy ( zderzak jest w podkladzie i pewnie za 2 dni bedzie prysniety ) - wydech z 3.0 TDI - Lusterko Fotochrom pod czujnik deszczu ,swiatla - Homelink - Kierownica S LINE trzyramienna - Tempomat z funkcja ACC Dziwne ze w Audi trzeba to aktywowac ... nawet w A5 A co z czujnikiem cisnienia w oponie ? - Ta 1sza opcja Tak to juz jest w tym AUDI trzeba pewne rzeczy aktywowac ,dokladac itd . Jezeli chodzi o pierwsza opcje z czujnikami to trzeba zamontowac czujniki kontroli cisnienia opon , sterownik , antena a to juz sie wiaze ze sporymi kosztami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Jezeli chodzi o pierwsza opcje z czujnikami to trzeba zamontowac czujniki kontroli cisnienia opon , sterownik , antena a to juz sie wiaze ze sporymi kosztami Gra niewarta swieczki , ten "ABS'owy" sprwadzi sie w 100% . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam, Na czym polega opcja glosników z przodu i z tylu, jesli chodzi o parctronic? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam, Na czym polega opcja glosników z przodu i z tylu, jesli chodzi o parctronic? pozdrawiam Normalna rzecz regulujesz sobie pokretlem w MMI czestotliwosc i glosnosc glosniczkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 rozumiem, myslalem, ze chodzi o sciszanie radia podczas wlaczania biegu wstecznego. Pytam, bo cos ta procedura nie chce u mnie zadzialac - myslalem, ze jest jeszcze w innym kanale dostepna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Jaki masz parctronic 4 czy 8 kanalowy ? Wchodzac do MMI w funkcje CAR powinienes miec Audi Parking System Przy 4 kanalowym parctronicu nie masz opcji Display Po zalozeniu przedniego parctronica i po przekodowaniu na 8 kanalowy wyswietli sie ta opcja . Powinien sie pojawic obrazek samochodu Chcac to uaktywic w chodzisz w grupe 07 Control Head Adaptacje 10 kanal 01 i dodajesz wartosc 4 Na razie nic nie moge zrobic kompem bo go nie mam dopiero przyszly tydzien Sam rozkminialem parctronic bo nigdzie nie moglem znalezc info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 chyba sie nie rozumiemy. wytlumacze inaczej:) w module 07 Control Head, Adaptacja, kanal 11 i dodajemy do istniejacej wartosci liczbe 8. po tym powinno sie nam sciszac radio, gdy wlaczamy bieg wsteczny, tak abysmy mogli slyszec sygnaly z parctronic'a pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 w module 07 Control Head, Adaptacja, kanal 11 i dodajemy do istniejacej wartosci liczbe 8. po tym powinno sie nam sciszac radio, gdy wlaczamy bieg wsteczny, tak abysmy mogli slyszec sygnaly z parctronic'a Aha.... spoko jak tylko bede mial swojego kompa to sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 w porzadku, prosze o info, czy dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojoo 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Grzesiek, dlaczego ja u siebie nie mogę włączyć gauge test i lap timera ? Pewnie masz golasa i stad problemy jaki masz Modul Kierownicy nie wszystkie da sie zakodowac to to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Nie ta grupa Pierwsze zrob wskazniki Wejdz w [17 - Instruments] [Coding - 07] -> [Long Coding Helper] -> Byte 1 Bit -> 0 Change 0 to 1 Or Check the box for "Gauge Test/Needle Sweep active" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojoo 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Nie ta grupa Pierwsze zrob wskazniki Wejdz w [17 - Instruments] [Coding - 07] -> [Long Coding Helper] -> Byte 1 Bit -> 0 Change 0 to 1 Or Check the box for "Gauge Test/Needle Sweep active" robie wszystko wg twojej instrukcji ale niestety nie chce mi sie zapisac :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Wchodzisz w Coding 07 pozniej klikasz na Long Coding Helper klikasz na Byte 1 Bit -> 0 zmieniasz 0 na 1 albo robisz fajke , pozniej klikasz na EXIT I wtedy Do it ! Masz takie podpowiedzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojoo 1 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 tak, i BIT 1 oraz 2 mam zaznaczone natomiast jak zaznaczam 0 i 3 lub same 0 nastepnie Exit i Do It pojawia sie informacja ze zatwierdzono i niestety nie zapisuje sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 A spruboj teraz wejsc w Security Access 16 wpiszesz kod ktory ci sie wyswietli i powtorz ta procedure kodowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się