wrclaguna Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Moglem miec 208 KM aale za bardzo by dymił . Turbawke zalozylem od 170 KM i cooler ciutke wiekszy od 3.0 TDI . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Moglem miec 208 KM aale za bardzo by dymił . Turbawke zalozylem od 170 KM i cooler ciutke wiekszy od 3.0 TDI . dobra czyli wersja 170 ma jeszcze inne wtryskiwacze ? czy rozni ja tylko Turbo i mapa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 przy zmianie intercoolera co jest potrzebne? oprócz samego coolera rzecz jasna Grzesiu gratuluję wyniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 193ps to bardzo ladnie bez dymienia pdf znaczysie wyciety czyli nie blokuje spalin a to podstawa to auto troche odetchnie i dalo sie bez wiekszych problemow obejsc to programowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Moglem miec 208 KM aale za bardzo by dymił . Turbawke zalozylem od 170 KM i cooler ciutke wiekszy od 3.0 TDI . dobra czyli wersja 170 ma jeszcze inne wtryskiwacze ? czy rozni ja tylko Turbo i mapa ? Wtyski sa u mnie super a od 170 KM to poprostu nie wiem sprawdze po symbolach w ETCE przy zmianie intercoolera co jest potrzebne? oprócz samego coolera rzecz jasna Grzesiu gratuluję wyniku Tak wejscia do coolera sa wiekszej srednicy i trzeba kupic przejsciowki silikonowe ( Samco ) jakbys kiedys potrzebowal co i ajk to ci napisz spis tych pierdolek 193ps to bardzo ladnie bez dymienia pdf znaczysie wyciety czyli nie blokuje spalin a to podstawa to auto troche odetchnie i dalo sie bez wiekszych problemow obejsc to programowo? Zapewne wszyscy by chceli zebym mial z 210 KM albo i wiecej Tak DPF poszedl OUT . Teraz bedzie spokoj z zoltymi kontrolkami Turbinke fajnie slychac cos takiego jak swiszczaca BRD . Zadnych problemow nie bylo z usunieciem programowo DPF-a Chwile pojezdze i potestuje autko . W razie czego do KRAKA mam niedaleko jakby cos sie dzialo . Na poczatku plany mialem inne , to znaczy jechac do PATROXA albo do ROGALA . ECU Projekt ( 450 km ) za daleko ....a MRMOTORS terminy odlegle Ale z DPFem sie popieprzylo i musialem jechac gdzies blizej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimaczek89rz Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 no wlasnie myslalem ze miales do rogala sie wybrac albo do patroxa tak bynajmniej wyczytalem ale to fakt jak sie popapralo z tym pdf badziewiem nie bylo wyjscia trzeba bylo robic na szybko a masz przelot czy puche zostawiles? czy moze cos pseudo katopodobnego wladowales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inimix Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 fura pełen ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Za turbinka zostala tylko : Sonda i czujnik temp. a dalej poszla rura do laczenia z plecionka . p.s Nie ma zadnej juz puchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 i malina )) bedzie chlodniej za silnikiem )) bo to badziewie niepojete ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 przy zmianie intercoolera co jest potrzebne? oprócz samego coolera rzecz jasna Grzesiu gratuluję wyniku Tak wejscia do coolera sa wiekszej srednicy i trzeba kupic przejsciowki silikonowe ( Samco ) jakbys kiedys potrzebowal co i ajk to ci napisz spis tych pierdolek bo właśnie IC od 3.0 tdi zaczął mi od pewnego czasu chodzić po głowie.. na pewno będę się odzywał jeśli się zdecyduję a planuję na wiosnę albo w lecie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Witam, Gratuluje wyniku ... i swietnego samochodu Do zobaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Wynik bardzo spoko , i auto na prawde musi juz fajnie jezdzic , zastanawia mnie tylko fakt ze niktory tunerzy robia zwykle niedlubane 143 KM na 185KM i ponad 400 NM co troche stawia mi pod znakiem zapytania sens pakowania turbiny od wesji 170KM dla zysku 10KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 graty ! wykminiliście coś z tym sterowaniem subem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Wynik bardzo spoko , i auto na prawde musi juz fajnie jezdzic , zastanawia mnie tylko fakt ze niktory tunerzy robia zwykle niedlubane 143 KM na 185KM i ponad 400 NM co troche stawia mi pod znakiem zapytania sens pakowania turbiny od wesji 170KM dla zysku 10KM. ale nie bez dymienia ciezko takie doladowanie osiagnac na standardowej turbawie i kopci co w takim aucie nie wyglada za fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 graty kresek wrc, mierzyliście temperaurę na tym coolerze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 ale nie bez dymienia ciezko takie doladowanie osiagnac na standardowej turbawie i kopci co w takim aucie nie wyglada za fajnie czy ja wiem auta oktorych myslemialy DPF wiec nie mogly kopcic, chyba nawet Rogal robi i przedstawial jedno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grom Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Wrc gratuluje wyniku jazda autem z tym silnikiem, po programie to inna bajka.. radze uważać na sprzęgło, bo łatwo je przysmażyć.. mi sie juz czasem lekko na 4 slizgnie Wynik bardzo spoko , i auto na prawde musi juz fajnie jezdzic , zastanawia mnie tylko fakt ze niktory tunerzy robia zwykle niedlubane 143 KM na 185KM i ponad 400 NM co troche stawia mi pod znakiem zapytania sens pakowania turbiny od wesji 170KM dla zysku 10KM. ja mam seryjne graty od 143 i dpf a po programie jest 189km@ 420nm wg tunera turbinka caha powoduje że auto lepiej jedzie górą ale czy to prawda nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 ale ma na pewno gorszy dol , chetnie bym was zobaczyl z rolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 graty ! wykminiliście coś z tym sterowaniem subem ?? Alv jutro pędze do ASO rano, zobaczymy czy odblokują to sterowanie Subem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się