Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pisk po wymianie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, niedawno czyli jakies 2 tygodnie temu wymieniałem rozrzad,i niepokoi mnie dobiegajace piszczenie z silnika nie wiem co to może byc , przed wymiana rozrzadu nic takiego nie było i nie wiem co mam robic może wy Panowie cos doradzicie Pozdrawiam

ps.dodam jeszcze że po przejechaniu jakis 800km ubyło mi bardzo duzo plynu chłodzoncego jego stan był duzo pod minimum tego tez nie rozumiem bo wczesniej przed wymiana bylo wszystko ok

Opublikowano

może pompa wody puszcza, wiskoza piszczy... a wogóle o prócz kompletneg rozrządu coś wymieniałeś?? Napinacz PK??pasek klimy, alternatora?

Opublikowano

pasek klimy byl wczesniej juz wymieniany , może napinacz juz siadł i dlatego takie odgłosy ,ale najbardziej zastanawiam sie jaka może byc przyczyna że ubyło mi tyle płynu chłodniczego

Opublikowano

co do pisków zacząłbymbym od pasków. Psiknij czymś na Pk czy pasek alternatora i zobacz a co do wody....nie ma żadnych plan pod autem??może być wiele przyczyn, źle dokręcona obejma, pompa wody leje, korek od zbiorniczka, pęlnięty zbiorniczek ...ja rownież dużoo dolewam ale u mnie już stwierdzone, że chłodnica się poci :( zresztą ze mnie taki znawca, że "hej", lepije aby inni bardziej kompetentni Panowie się wypowiedzieli.

Opublikowano

zrzuć pasek osprzętu, będzie prościej zidentyfikować pisk

Opublikowano

Ja też miałem popiskiwania miesiąc po wymianie pasków rozrządu i wieloklinowych,co ciekawe wina była w pasku wielorowkowym od napędu alternatora i pompy i czegoś tam jeszcze...a dokładniej nowy pasek miał kliny w kształcie VVVVV a w starym były kliny w kształcie \_/\_/\_/\_/\_/ no i tego przy wymianie niezauważyliśmy.Po ponownej wymianie na ten co trzeba piski całkowicie znikły.

Opublikowano

Posprawdzaj w jakim stanie masz koła, zwłaszcza te, po których paski idą zewnętrzną stroną. No i przede wszystkim sprawdź naciągi pasków, żeby nie były za luźne.

Opublikowano

sprawdz napinacz paska wieloklinowego, u mnie pękła sruba siedział jako tako ale nie osowo chodził, dopiero pisk ustał jak całkiem pekł napinacz i zwaliło oba paski i odpał napinacz

Opublikowano

Dolałeś płynu i dalej ubywa? Czy nie dolewałeś? Sam to robiłeś czy w warsztacie? Może jak Ci robili to im wyciekło trochę i wystarczy dolać?

Opublikowano

co do pisków zacząłbymbym od pasków. Psiknij czymś na Pk czy pasek alternatora

Proponował bym darować sobie takie rady :wallbash:

Pewnie coś częściowymieniacz spaprał, napinacz paska rozrządu też ma swoje położenie :wink4:

Ewentualnie coś na klinie popierdzielił.

Co do płynu to szukaj wycieku, albo białej chmury za autem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...