GregorX Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Wracam do tematu, bo trochę czasu minęło, a problem ciągle otwarty. Mianowice dorwałem używaną (niby 117 tys.) GT1749V, wsadziłem, bo byłem ciekaw czy w moim przypadku to turbo jest przyczyną tego, że przepływka słabo mierzy, zrobiłem 2 logi i mi się już odechciało Logi dynamicznie: Log (0 - 010) Log (1 - 008)
przemik Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Zrob 011, 010, 008 i 003. Rozbierałes sprezarke przed zalozeniem ?
GregorX Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 Może jutro nabiorę sił , żeby zrobić logi. Oczywiście, że czyściłem VNT. Robione dziś rano na zimnym silniku: Log (0 - 011) Log (1 - 008) ---------- Post dopisany 08-09-2012 at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany 07-09-2012 at 20:39 ---------- Jak się silnik zagrzał to zrobiłem jeszcze: Log (0 - 003) Log (0 - 011) ---------- Post dopisany 10-09-2012 at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2012 at 13:12 ---------- Czy na podstawie tych logów można ocenić stan nowo założonej sprężarki?
spanky Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Może jutro nabiorę sił , żeby zrobić logi. Oczywiście, że czyściłem VNT.Robione dziś rano na zimnym silniku: Log (0 - 011) Log (1 - 008) ---------- Post dopisany 08-09-2012 at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany 07-09-2012 at 20:39 ---------- Jak się silnik zagrzał to zrobiłem jeszcze: Log (0 - 003) Log (0 - 011) ---------- Post dopisany 10-09-2012 at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2012 at 13:12 ---------- Czy na podstawie tych logów można ocenić stan nowo założonej sprężarki? kiepsko wstaje na nizszych obrotach , ale widac ze to bardziej problem z paliwem niz sprezarka ...
GregorX Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 a ja dalej eksperymentuje i szukam, dzisiaj w wolnej chwili, wymieniłem węże podciśnienia i zamieniłem N75 z N18, żeby zobaczyć co się będzie działo Log (0 - 003) Log (1 - 011) Log (2 - 010) Log (3 - 008) jedyny minus to, że N75, który teraz jest jako N18 "skrzeczy" przy każdym puszczeniu gazu EGR mam zaślepiony, wężyki od gruszki EGR zaślepione śrubą i wężyk od N18 do gruszki też zaślepiony śrubką. Ciekawy jest log grupy 003 gdzie MAF(actual) osiąga 850mg przy 1900 i spada, potem znowu 850 przy 2260 i spada, 845 przy 2730 i spadek, 850 przy 2940 spadek.. wcześniej tego nie było
ciahciah Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 wygląda że jest lepiej ale jak byś zrobił logi od 1000obr do 4000obr było by wydać co ważne a tak to można sobie pogdybać cały układ sterowania egr wywal jak go nie chcesz jak zaworek skrzeczy to zepsuje się nie długo, możesz rozebrać i wyczyścić, pomiary w 003 stabilne
GregorX Opublikowano 18 Września 2012 Autor Opublikowano 18 Września 2012 Jak wywalić cały układ sterowania egr? trzeba coś dodatkowo zaślepiać?
ciahciah Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 z grodzi ma wychodzić tylko podciśnienie na sterowanie turbo
GregorX Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 Tak tez jest zrobione, już zawór "nie jęczy":wink: ---------- Post dopisany 21-09-2012 at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2012 at 19:22 ---------- Słuchajcie czy dawka paliwa nie jest za duża? dla AFN standardowo powinna mieścić się w przedziale 4-5, dobrze mówię? u mnie jest 2.6-2.8. Generalnie autko lubi sobie "puścić dymka" i to z rana jak i przy przyspieszaniu. Jak wygląda u mnie sprawa z korekcjami, jest OK? Statycznie: Log (1 - 001) Log (2 - 013) W trybie BS: Log (0 - 000)
marcin_franz Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Kolego w logu 13 nie masz odczytu z 4 cylindra, może coś z wtryskiwaczem nie tak...
GregorX Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 Kolego w logu 13 nie masz odczytu z 4 cylindra, może coś z wtryskiwaczem nie tak... u Ciebie jest odczyt z 4, bo masz nowszy sterownik, chyba, ale mogę się mylić.. ---------- Post dopisany 25-09-2012 at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 22:50 ---------- Ale miazga, zrobiłem logi z odpiętym wydechem za turbo i dalej to samo, nic się nie zmieniło. Log (0 - 008) Log (1 - 010) Log (2 - 011) Log (3 - 003) ---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ---------- Po "workaround" logi wyglądają tak: Log (2 - 008) Log (3 - 010) Log (1 - 003) Log (0 - 008) Myślę, że po ponad roku temat jest do zamknięcia:grin:
GregorX Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 Zrobiłem dokładnie to samo co kolega dante z tego wątku: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b5-afn-pro-ba-analizy-log-dynamicznych-199224/index2.html jemu też na zimnym dobrze mierzyła, a gdy tylko się silnik nagrzał to d... Wywierciłem otwór po przeciwnej stronie wlotu powietrza w przepływomierzu, najpierw wiertłem fi1,5, dało to trochę lepszy efekt, ale w dalszym razie "cieło" dawkę. Poprawiłem wiertłem fi4, bo takie miałem i mierzy tak jak na logach. Mogłem zrobić to wcześniej, ale trochę się czaiłem, bo nowa przepływka i już widziałem jak coś sp.. i kolejny wydatek, ale udało się i teraz mniej dymu za mną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się