pawelwor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 W ostatnim czasie zauważyłem, że za mnąrobi się straszna chmura czarnego dymu i to przy dosyć niskich obrotach (~2000obr), aż wstyd ruszać spod świateł... ;( Myślałem, że to wina rozszczelnionego ic z alfy, więc wymieniłem na fmic z a4/a5 (63mm) + dolot (sprawdziłem, szczelny) i mam wrażenie, że to się jeszcze bardziej spotęgowało, chociaż zrobiłem też końcówki na prosto i dlatego może się wydawać więcej... Silnik AFN, tubro BRD, FB 216, pompa 11, EGR zaślepiony i wyłączony przy strojeniu, fmic, katalizator wybebeszony. Uprzedzam, że program chciałem bezdymny i tak było od października, ale zaczęło się ostatnio... Statyczne: 000: 001: 003: 004: 007: 013: Dynamiczne: 000 i 001: 003 i 004: 008 i 010: 011: BS: 000: 003 pominąłem, bo jest wyłączony, więc wynik ciągle taki jak w statycznym. 004: 011:
Sztomel Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 przy 2000 obrotów turbo nie osiąga zadanego ciśnienia doładowania. Pokaż log 011 zaraz po strojeniu tego zestawu w październiku (jeśli masz) to prównamy jak tam turbo szybko wstawało.
pawelwor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Od strojenia nie robiłem logów To może być przyczyną? A to nie dlatego, że to turbo z brd?
lukjar7 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Tomek, BRD tak wlasnie wstaje dziury szukaj w dolocie
pawelwor Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 (...)+ dolot (sprawdziłem, szczelny)
Sztomel Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 na temat turbo BRD są opinie, że szybkość ich wstawania jest uzależniona od konkretnego egzemplarza, dlatego właśnie liczyłem, że Paweł będzie miał log po strojeniu a wtedy porównanie wartości wskazałoby czy należy szukać drobnej nieszczelności na podciśnieniach. Z logu 003 nie wynika by była nieszczelność w dolocie.
pawelwor Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Czyli teraz najprościej znowu komplet wężyków ciśnieniowych do wymiany? Mimo braków błędów n75 mógł paść?
ciahciah Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Przepływka widać że mierzy skromnie, oczywiście to nie jest powodem dymienia ale może oznaczać że kolektor ssący jest do czyszczenia, jak go nigdy nie czyściłeś wypal go i załóż z nowa uszczelka a to dymienie jest jak jeździsz delikatnie i przy pierwszym porządnym depnięciu zrobi zasłonę dymną i potem już kolejna porządne depnięcie i jest ok bez dymu? - to by oznaczało że za dużo jeździsz delikatnie czy za każdym razem jak mocno depniesz? czy może przy delikatnym deptaniu dymi a przy ostrym nie?
pawelwor Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Kolektora nie ma po czym czyścić, bo od paru lat jeżdżę z zaślepionym EGR. Dymienie występuje jak przy każdych obrotach wcisnę więcej gazu, czyli pełny gaz m.in. Delikatnie baaardzo rzadko jeżdżę. Przepływkę wymieniałem jakiś rok temu, już by padła?
przemik Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Samochod po modyfikacji a Wy przeplywke oceniacie. Chyba z fusów, bo nie po tych logach co Paweł zamiescił. Nic nie kombinuj z przeplywomierzem.
ciahciah Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 przemik - przy doładowaniu 2500mbar przepływka ledwo 1000 przekracza ale skoro taki jesteś tego pewny to dobrze, okaże się za jakiś czas kto z fusów wróży, a gdzie twoja propozycje pomocy? no bo obecna twoja wypowiedz nic nie pomogła koledze, chyba chcesz koledze pomóc a nie jak zawsze cfaniakować swoją tajemnicza super wiedzą pawelwor - a odmę masz wywalona? obejrzyj świece żarowe i wtryski czy nic tamtędy nie puszcza kompresji
pawelwor Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Odma to w moim afn tylko przelotowa rurka, siateczek żadnych nie ma. Dzisiaj przy 14 stopniach i deszczowej pogodzie prawie nie zauważyłem dymienia. fmic jest, więc o co chodzi? Dymienie jest, ale ciut mniejsze. Mam jeszcze gdzieś starą przepływkę, zobaczę czy coś się zmieni.
przemik Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 przemik - przy doładowaniu 2500mbar przepływka ledwo 1000 przekracza ale skoro taki jesteś tego pewny to dobrze, okaże się za jakiś czas kto z fusów wróży, a gdzie twoja propozycje pomocy? no bo obecna twoja wypowiedz nic nie pomogła koledze, chyba chcesz koledze pomóc a nie jak zawsze cfaniakować swoją tajemnicza super wiedzą Faktycznie działanie AFNa to dla niektorych wiedza tajemna jak widze. Prosze bez wycieczek osobistych... masz cos do mnie zapraszam na PW Przepraszam za OT i dziekuje za uwage.
pawelwor Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Dzisiaj zauważyłem, że chyba zaczął mi więcej palić, fis pokazuje średnie w okolicach 10l Wtryski padły? Niecały rok temu kupiłem od cowboya [br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 17:00_________________________________________________Z kolei dnia dzisiejszego słyszalne było stukanie metaliczne, metodą patyka stwierdziłem, że to od wtrysku sterującego. Wczoraj przy tankowaniu do pełna wlałem specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy. Dymienie oczywiście nadal wielkie, z tyłu mam dosyć mocno osmolony zderzak , bo akurat przed kłopotami zachciało mi się końcówki zmienić. Jadę teraz na urlop i czy mam się bać że mi samochód stanie gdzieś w trasie? Ktoś reklamował się u cowboya po niecałym roku od kupna od niego wtrysków? Chociaż szczerze wątpię by na to poszedł, bo paragonu nie wystawia..[br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 00:31_________________________________________________Zapomniałem dopisać, że co jakiś czas kasuję błąd 00550 (start of injection regulation 17-00 control difference) Co do spalania to udało mi się zejść do 8l/km (wg. FIS) w mieście przy bardzo mułowatej jeździe... Nikt nic nie doradzi?
lukjar7 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 filtr paliwa kiedy wymieniany, jak kat wtr wyglada?
pawelwor Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 filtry wymieniam terminowo, a logi w pierwszym poscie. I to nie kat wtrysku
ciahciah Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 poczytaj na temat błędu 00550 bo to będzie przyczyna twoich problemów
pawelwor Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Czytałem i co temat to podzielone opinie.. Błąd już kiedyś pojawił się kilka razy, ale wtedy nic nie dymiło.. Przez przepływkę tak by raczej nie dymiło, przy takich logach?
przemik Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 Paweł Masz zrobionego mocnego moda. Diagnostyka poprzez logi takiego samochodu jest mocno utrudniona. Bład faktycznie się pojawia i na moje oko jest zwiazany z : - swirujacym (from time to time) przestawiaczem kąta wtrysku - wtryskiem sterujacym Wiesz kto Ci fure modzil... podjedz i się skonsultuj co i jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się