Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Barwa żarnika HID, jaka wybrać??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie ale jak to??

W zwykly reflektor bez soczewki wkładacie HID'y??

Jak to się ma do przepisów??

Opublikowano

Ma się tak samo, jak wkładanie HID'ów do jakichkolwiek reflektorów nie przystosowanych fabrycznie do światła xenonowego (bez różnicy, czy soczewka, czy odbłyśnik) :rolleyes:

Opublikowano

no nie porownoj soczewek do odblysnika/inaczej skupiają siwatło/ - ....soczewki valeo mają oznaczenie DC wiec to są te same co w ORI Xenkach. U mnie w soczewkach siedzi xenon i bez problemu wszystkie przeglądy przechodze .... :evil:

Ps. a gosci ktorzy do odblysnikow ładują HIDy mam ochotę sam pouczyć :bicz3:

Opublikowano

no nie porownoj soczewek do odblysnika/inaczej skupiają siwatło/ - ....soczewki valeo mają oznaczenie DC wiec to są te same co w ORI Xenkach. U mnie w soczewkach siedzi xenon i bez problemu wszystkie przeglądy przechodze .... :evil:

Ps. a gosci ktorzy do odblysnikow ładują HIDy mam ochotę sam pouczyć :bicz3:

to jest nas już 2 :angry:

Opublikowano

Czy w takim razie montaż HID'ów w B7 nie spowoduje błędu na FIS??

Opublikowano

U mnie w soczewkach siedzi xenon i bez problemu wszystkie przeglądy przechodze .... :evil:

No to musisz mieć wyjątkowo pobłażliwego diagnostę, bo sama lampa, to nie wszystko. A gdzie system poziomowania oraz system oczyszczania reflektorów? ;)

Co do soczewek, to soczewka soczewce nie równa. Reflektory przystosowane fabrycznie do xenonu mają inną "linię" świecenia, niż te przystosowane do żarówek halogenowych.

Czy w takim razie montaż HID'ów w B7 nie spowoduje błędu na FIS??

Dobre HID'y nie powinny powodować błędu na FIS.

Opublikowano

a w halogen jak wsadzić?

Opublikowano

4300 lub 5000K gdzie te drugie piekne białe światło na soczewce. 6000K to poracha, xsenon ma świecic a niewygladać. Mało ludzi to kuma aż pojada w dłuższa trase w deszcz

Opublikowano

4300 lub 5000K gdzie te drugie piekne białe światło na soczewce. 6000K to poracha, xsenon ma świecic a niewygladać. Mało ludzi to kuma aż pojada w dłuższa trase w deszcz

tiaaa...u mnie przynajmniej raz w tygodniu pada,a od jesieni,do wiosny,to może tylko ze dwa dni w tygodniu nie pada,a poza tym to mgła każdego poranka-mam cały czas 6K i jakoś nie narzekam,bo wszystko widzę-przestańcie w końcu generalizować,bo już kilkakrotnie wrzucałem fotki,jak świeci prawdziwe 6|K a nie jakieś padło z chin...
Opublikowano

Też mam teraz 5000k i jestem bardzo zadowolony.

Opublikowano

5000K lub 6000K :wink4:

Opublikowano

Ja kupiłem xenony 6000k, i praktycznie po 3 dniach użytkowania już zamówiłem 4300k, zdecydowanie lepsza widoczność i faktycznie jak koledzy mówią lepsza widoczność w deszczową pogodę :)

Opublikowano

ja mam 6000K i nie są wcale takie złe, wsadzaj 5000,albo 6000 K

róznice zobaczysz jak ktos stanie na 4,3 koło ciebie :wink4:

5k daja rade, dwa lata tym jezdziłem, ale 6k to tragedia w deszczu, miałem tydzień czasu :sick3:

Opublikowano

Kowi87 może i masz racje,4300 mają najbardziej przyjazne światło dla oka :wink4:

ja jeżdziłem poprzednim autem na 8000K to była tragedia,a niebieskie jak nie powiem co,....aż oczy bolały,

6000 mi jak narazie nie przeszkadzają,bądź co bądź pojeździłbym na 4,3 i zobaczył efekt

Opublikowano

Jeśli chodzi o dokładane xenony one świecą trochę inaczej niż oryginały. Dla mnie optymalną barwą w dokładanych jest 5000K :good: 6000K i więcej jest za niebieska :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...