athek55 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam od pewnego czasu pojawił się problem. gdy jadę i dępnę to na 3m biegu przy 3 tysiącach czuć szarpnięcie i całkowity brak mocy ;(. gdy jadę spokojnie problemu nie ma. ale gdy już się pojawi to przy wrzuceniu 2ki no dosłownie nie mogę jechać.. ostatnio maluszka nie mogłem przy 60 wyprzedzić ;/.. na każdym biegu to samo nie mozna przekroczyć 100 km/h obroty rosną bardzo pomału, nie czuć wogóle turbiny tak jak normalnie... Jedyne co udało mi się ustalić to przy jeździe gdy wyłączę i włączę zapłon wszystko już jest normalnie.. i tak moze z 5 min i to samo ;/. zauważyłem takze że gdy odpalę motor to wyskakuje mi na liczniku kod 1n 1 czy to coś może oznaczać ???
Sztomel Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 To co wyskakuje Ci na liczniku to nie ma się nijak do tego co dzieje się z silnikiem. Problem może być u Ciebie dwojaki : albo niedoładowanie (co bardziej obstawiam) lub przeładowanie. Propozycja jest taka - w Nowym Sączu jeśli nie znajdziesz nikogo z vagiem z tego forum to z pewnością znajdziesz kogoś z forum Golfa - zarejestruj się a pomoc przyjdzie szybko. Zwaguj auto grupą 011 i wklej loga a powiemy co jest grane - chyba, że kupisz sobie za 90 zł lub mniej własnego interfejsa (za czym bym bardziej optował, ja i inni tak zrobili i teraz mają w d*p...ie mechaników i diagnostów) a koledzy pomogą jak i co zrobić by mieć własne pełnowartościowe logi dynamiczne. Gdybyś miał w czymś problem to pisz na PW.
zib0l Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 kolego wpada ci w tryb awaryjny auto max 100km/h i zamula, mialem to samo jak wylaczylem i odpalilem bylo juz ok, pozniej za jakis czas zas, okazalo sie ze mialem sparcialy wezyk od podcisnienia pod turbo, poprzegladaj sobie wezyki gumowe od turbo itd. Nie koniecznie u ciebie musi tak byc jak u mnie ale wykasowalem bledy na vagu i wezyki wymienilem i autko smiga jak nowe:) a mechanik juz chcial turbo do naprawy:P ps. tu masz moj watek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=210124.msg2488533#msg2488533
IDUAL Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Kolego 1n 1 to inspekcja jest na forum jak ją wykasować. Jak już pisali ci wyżej kup sobie kabel. Zaoszczędzisz na mechanikach naciągaczach w Krk kabel do waga kosztuje ok 50 zł moze mniej i zawsze możesz sobie sam zdiagnozować autko. Wpisz na alledrogo OBD2 i wyskoczą ci kabelki do diagnostyki.
Lukasz_N Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Kolego raczej przeładowanie u Ciebie występuje ( charakterystyczne szarpnięcie). Było na forum wiele razy. Pierwsza sprawa jak koledzy pisza to VAG; a tak poza tym na przyszłość: http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
athek55 Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 Ok kupię ten kabelek podepnę i w razie czego będę jeszcze pisał.. a wiecie może przez co to przeładowanie występuje ??? i jeśli ono jest jak się go pozbyć ???
grzegorzzj1 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 ja najpierw sprawdził bym zaworek turbiny, przeczyścił go, i sprawdził szczelnosc przewodzików podciśnieniowych do niego, robota mała a u mnie pomogła przeładowanie na 100%, a wystepuje najcześciej od wadliwego działania tego zaworka turbo, badz kabla przetruchlałego
agabar Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 aby co kolwieg powiedzieć na 100% to trzeba auto vagiem potraktować
athek55 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Opublikowano 8 Lipca 2011 czekam na kabel z alledrogo i powiem co i jak
athek55 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Problem rozwiązany okazało się że faktycznie przewód podcisnieniowy był dziurawy .. dzieki wszystkim za wypowiedzi pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się