mireko Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam.Auto b5,1.8 ADR.Wtrysk Magic,sterownik Stag 300+.Problem polega na tym,że zaczął pikać wskaźnik gazu i nie przechodzi na LPG.Są to cztery szybkie piknięcia.Czasem wskoczy na gaz i słychać elektrozawór.Filtry sprawdzone,instalacja 1.5 roku.Wygląda mi to na elektrozawór przy butli,bo jak pstryknie to gaz hula.Czy to zacinający się elektrozawór,czy padnięty jakiś czujnik sterujący nim?
kamilmlody Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 bez interfejsu sie nie obejdzie raczej
Roboform550 Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Padnięty wtryskiwacz/ przerwa w obwodzie
mireko Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 Dziś tylko na żwirówce na wybojach dwa razy zapikał i "gazował" dalej.Potem normalnie.Wygląda mi to na jakieś "niełączenie".
ant Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 W moim wcześniejszym wozie (e36 320) miałem identyczny problem, powodem wszystkiego była wtyczka przy jednym z wtryskiwaczy, podłączyłem ją na stałe (lutem) i wróciło do normy. pozdro.
mireko Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 Trzeba chyba to obejrzeć,bo jakiś czas było ok,a teraz problem wrócił. [br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 07:26_________________________________________________Dziś byłem u gazownika,który montował instalkę.Podłączył kompa,grzebał się,grzebał i nic.Po przejechaniu ok.40km znowu wyłączył się gaz i znowu pikał.Filtry zmienione. Ręce opadają.Wygląda to definitywnie na usterkę,która pojawia się na ciepłym silniku i na wybojach. Padnięty wtrysk?Czujnik ciśnienia?Elektrozawór przy butli nie trzyma na wybojach?(gdy pracuje jest dość ciepły-norma?) Ludzie pomocy,bo kogoś rozniosę dziś ze złości Piszcie cokolwiek może mieć wspólnego z usterką-przemyślę wszystko. Pozdrawiam.
Kabar Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Jeśli sygnalizuje błąd to powinno się to zapisać w sterowniku. Gazownik nic nie mówił?
mireko Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 A no właśnie nic nie powiedział,tyle że mam zostawić auto na cały dzień i wtedy pojeżdżą i zobaczą.Najgorsze jest to,że jak zajechałem na warsztat to wtedy gaz hulał. Małe pytanko-jakie napięcie na Pb jest na elektrozaworze butli-0V? A po przełączeniu na LPG-12V?Może tam sprawdzić miernikiem? Aha-kątem oka widziałem na lapku,że wyświetlało brak zasilania,czy słabe napięcie-coś w tym stylu.
Kabar Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 elektrozaworze butli-0V? A po przełączeniu na LPG-12V?M Tak, takie napięcia
mireko Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 Panowie-czy ktoś może sprawdzić,czy po wypięciu na chwilę jednej złączki(do każdego wtrysku oddzielna) do wtrysku LPG (na pracującym LPG) będzie pikał podobnie jak u mnie? Podejrzewam,że to będzie padnięty wtrysk.
Kabar Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Ja niestety mam Diego w tej chwili więc nie dam rady Ściągnij instrukcję od Staga i zobacz co oznaczają te sygnały dźwiękowe, powinni coś pisać.
mireko Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 Usterka usunięta.Podobnie jak pisał kolega ant-wysunięta spinka ze złącza od wtrysku.Cienki śrubokręt i Święty Spokój. Pozdrawiam,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się