Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Trzęsie w zakresie 1700-2000 obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, w trzęsię budą w zakresie 1700-2000 obrotów, efekt jest zauważalny zwłaszcza jak spojrzę w lustrerko wsteczne - mgła.

Aby wykluczyć szereg domysłów podam co zrobione/wymienione w aucie:

- kompletne sprzęgło i dwumas

- zregenerowane wtryski

- filtr paliwa wymieniony w styczniu br.

- wywalony kat i wstawiony zaminnik made in Gruchot ze wzmocnioną placionką

- wymieniona żelowa poducha silnika (zakup w serwisie)

- wymienione amory i górne wahacze, reszta wahaczy niby OK

- mechanik obejrzał resztę poduszek i zawieszenie wydechu i niby jest OK

..... i pomysłów mi brak.

Opublikowano

Ja też mam ten problem :(

Opublikowano

miałem podobnie ale po wymianiae poduszek zmieniło sie na lepsze , ale tylko w lato , bo w zimie poduszki twardnieją i jest kapa . Musze oryginały kupic

Opublikowano

dwumas :tongue4:

Mogłeś trafić na bubla

Opublikowano

Przeciez wymieniał [br]Dopisany: 07 Październik 2011, 20:11_________________________________________________A moze tak kolega mial , ale sprawdzic to jak

Opublikowano

Wrzuć najlepiej kpl logów

Opublikowano

Jak w temacie, w trzęsię budą w zakresie 1700-2000 obrotów, efekt jest zauważalny zwłaszcza jak spojrzę w lustrerko wsteczne - mgła.

jaki jest kolor spalin za samochodem? ciemny czy bialy?

sprawdzaliscie kat synchronizacji?

wrzuc logi.

moze byc zuzyty walek rozrzadu, ew. przegub wewnetrzny.

zakladam, ze szczelnosc dolotu sprawdzona?

te drgania, zakladam, wystepuja w czasie jazdy?

Opublikowano

Miałem to samo, wymieniłem wieszaki wydechu i cisza

Czy było widać ewidentne uszkodzenie wieszaków? Czy wymieniłeś w ciemno?

Oglądałem swoje wieszaki i nie było widać uszkodzeń.

Opublikowano

Miałem to samo, wymieniłem wieszaki wydechu i cisza

Czy było widać ewidentne uszkodzenie wieszaków? Czy wymieniłeś w ciemno?

Oglądałem swoje wieszaki i nie było widać uszkodzeń.

wieszaki tracą własciwości jak juz sa wyciagnięte. Ale wątpie by tak duże drgania przeniosły się z wydechu. poza tym sprawdzał kolega plecionke w wydechu?

Opublikowano
jaki jest kolor spalin za samochodem? ciemny czy bialy?

hmm ...raczej jasny

sprawdzaliscie kat synchronizacji?

wrzuc logi.

logi robione w lipcu, w celu wyjaśnienia zjawiska

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=215401.0;highlight=manius_29

moze byc zuzyty walek rozrzadu, ew. przegub wewnetrzny.

zakładam że przy montażu pompek mechanik to sprawdził więc zakładam że jest ok, przegub też sprawdzał

zakladam, ze szczelnosc dolotu sprawdzona?

to chyba by wyszło w logach? koledzy analizujący nic takiego nie wypatrzyli

te drgania, zakladam, wystepuja w czasie jazdy

dokładnie, teraz juz nawet przy niższych obrotach

jak skutecznie sprawdzic dwumas? bo coraz bardziej skłaniam się ku teorii jego wady, czasami zdarza mi się efekt "tarki" przy dodaniu gazu przy niskich obrotach na wyższym biegu tj. 4 lub 5.

Opublikowano

a w czasie jazdy ze stala predkoscia czy przy przyspieszaniu?[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 08:41_________________________________________________dwumas pracuje w zakresie obrotow biegu jalowego. przy 1500 rpm nie ma juz wplywu na prace silnika.

Opublikowano

a w czasie jazdy ze stala predkoscia czy przy przyspieszaniu

zarówno przy przyspieszaniu w pewnym zakresie obrótów, ale i jak utrzymuj prędkość w tym zakresie też trzęsie

dwumas faktycznie nie pracuje poza jałowym?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...