manius_29 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Jak w temacie, w trzęsię budą w zakresie 1700-2000 obrotów, efekt jest zauważalny zwłaszcza jak spojrzę w lustrerko wsteczne - mgła. Aby wykluczyć szereg domysłów podam co zrobione/wymienione w aucie: - kompletne sprzęgło i dwumas - zregenerowane wtryski - filtr paliwa wymieniony w styczniu br. - wywalony kat i wstawiony zaminnik made in Gruchot ze wzmocnioną placionką - wymieniona żelowa poducha silnika (zakup w serwisie) - wymienione amory i górne wahacze, reszta wahaczy niby OK - mechanik obejrzał resztę poduszek i zawieszenie wydechu i niby jest OK ..... i pomysłów mi brak.
manius_29 Opublikowano 7 Października 2011 Autor Opublikowano 7 Października 2011 Ja też mam ten problem Wymieniłem wszystkie poduszki i ..... i dalej i brak mi pomysłów, tak więc jak ktoś znajdzie rozwiązanie proszę o info.
tomasimo Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 miałem podobnie ale po wymianiae poduszek zmieniło sie na lepsze , ale tylko w lato , bo w zimie poduszki twardnieją i jest kapa . Musze oryginały kupic
pastaldo Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 dwumas Mogłeś trafić na bubla
tomasimo Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Przeciez wymieniał [br]Dopisany: 07 Październik 2011, 20:11_________________________________________________A moze tak kolega mial , ale sprawdzic to jak
R@DEK Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Sprawdż: - Zawór EGR - listwę na PD (może nie są dopięte wtyki)
Bartek85 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 a jak korekcje na pompkach?
snajper007 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Wrzuć najlepiej kpl logów
Musashi Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Jak w temacie, w trzęsię budą w zakresie 1700-2000 obrotów, efekt jest zauważalny zwłaszcza jak spojrzę w lustrerko wsteczne - mgła. jaki jest kolor spalin za samochodem? ciemny czy bialy? sprawdzaliscie kat synchronizacji? wrzuc logi. moze byc zuzyty walek rozrzadu, ew. przegub wewnetrzny. zakladam, ze szczelnosc dolotu sprawdzona? te drgania, zakladam, wystepuja w czasie jazdy?
kry2503 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Miałem to samo, wymieniłem wieszaki wydechu i cisza
manius_29 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 Miałem to samo, wymieniłem wieszaki wydechu i cisza Czy było widać ewidentne uszkodzenie wieszaków? Czy wymieniłeś w ciemno? Oglądałem swoje wieszaki i nie było widać uszkodzeń.
pastaldo Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Miałem to samo, wymieniłem wieszaki wydechu i cisza Czy było widać ewidentne uszkodzenie wieszaków? Czy wymieniłeś w ciemno? Oglądałem swoje wieszaki i nie było widać uszkodzeń. wieszaki tracą własciwości jak juz sa wyciagnięte. Ale wątpie by tak duże drgania przeniosły się z wydechu. poza tym sprawdzał kolega plecionke w wydechu?
manius_29 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 jaki jest kolor spalin za samochodem? ciemny czy bialy? hmm ...raczej jasny sprawdzaliscie kat synchronizacji?wrzuc logi. logi robione w lipcu, w celu wyjaśnienia zjawiska http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=215401.0;highlight=manius_29 moze byc zuzyty walek rozrzadu, ew. przegub wewnetrzny. zakładam że przy montażu pompek mechanik to sprawdził więc zakładam że jest ok, przegub też sprawdzał zakladam, ze szczelnosc dolotu sprawdzona? to chyba by wyszło w logach? koledzy analizujący nic takiego nie wypatrzyli te drgania, zakladam, wystepuja w czasie jazdy dokładnie, teraz juz nawet przy niższych obrotach jak skutecznie sprawdzic dwumas? bo coraz bardziej skłaniam się ku teorii jego wady, czasami zdarza mi się efekt "tarki" przy dodaniu gazu przy niskich obrotach na wyższym biegu tj. 4 lub 5.
Musashi Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 a w czasie jazdy ze stala predkoscia czy przy przyspieszaniu?[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 08:41_________________________________________________dwumas pracuje w zakresie obrotow biegu jalowego. przy 1500 rpm nie ma juz wplywu na prace silnika.
manius_29 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 a w czasie jazdy ze stala predkoscia czy przy przyspieszaniu zarówno przy przyspieszaniu w pewnym zakresie obrótów, ale i jak utrzymuj prędkość w tym zakresie też trzęsie dwumas faktycznie nie pracuje poza jałowym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się