samu Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam wczoraj podczas jazdy zaczela mrugac kontrolka swiec zarowych i nastapil nagly spadek mocy, przeczytalem ze zapchal sie dpf. Moze ktos mi powiem jak wypalic go vagiem (mam vcds-a)?
wrclaguna Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Poczytaj tutaj o DPF http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=208071.0;highlight=dpf
samu Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 taki blad mam: 1 Fault Found: 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11110000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Mileage: 217141 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1575 /min Speed: 49.0 km/h Load: 43.5 % Voltage: 14.21 V Bin. Bits: 00101000 Torque: 214.7 Nm Temperature: 79.2°C Readiness: 0 0 0 0 0 co to oznacza?
srb38vx Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 dla czego uważasz ze dpf ? mi się zapaliła kontrolka świec żarowych i okazało się ,tylna żarówka spalona mi się wydaje jakby się zapchał dpf to powinna się kontrolka dpf wyświetlić
samu Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 blad odczytalem dopiero przed chwila, na pierwszy rzut oka jak tylko stracil moc i kontrolka wygladalo na DPF, chyba cos innego tylko co to jest?
Młody_drog Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Leak in air intake system to chyba masz gdzieś dziurę w dolocie, może jest jakiś czujnik odpowiedzialny za to, sprawdź cały dolot, czy nigdzie nie dmucha. Auto nie kopci?
piotr_1982 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Cześć. Miałem cos takiego. Cos mi przegryzło kabel od jakiegoś czujnika cos związanego z temperatura spalin chyba. Kontrolka migala obrazu po włączeniu zapłonu i jak je zapaliłem tez. macy prawie wogule nie było. mechanik znalazł przegryziony kabel zlutowali i wszystko wróciło do normy. [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 18:51_________________________________________________tu masz doklanie przetlumaczony twój blad. Znaleziono 1 błąd: 008825 - przeciek w układzie powietrza dolotowego P2279 - 000 - - - MIL NA Ramka zamrożona: Stan błędu: 11110000 Priorytet błędu: 1 Błąd częstotliwości: 1 Przebieg: 217141 km Wskaźnik czasu: 0 Freeze Frame: RPM: 1575 / min Prędkość: 49,0 kmh obciążenia: 43,5% Napięcie: 14,21
samu Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 dzieki za info ale raczej nie mam przegryzionego kabla bo po odpaleniu nie wlacza sie dopiero przy predkosci powyzej 40 km/h jak przycisne gaz. Nie auto nie kopci, poprostu nie ma mocy. Gdzie patrzyc za tym dolotem, moze ma ktos jakis rys gdzie tego szukac
kamil90595 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 ja mialem to samo u siebie moglem odpalic i jezdzic bez wciskania pedału gazu a jak tylko cisnelem na gaz wyskakiwał bład okazało sie ze miałem peknieta obudowe od komutera (uszkodzona przy wymianie ramienia wycieraczki) po opadach deszczu to sie pojawiało w aso kupiłem obudowe za 55 zł i mam spokoj
Yaqb Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 przepatrz caly dolot, albo posadz kogs za kiere zeby deptal gaz a ty nadsluc**j gdzie syczy
schwartz Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 witam :hi:koledzy podłączę się pod temat, bo mam podobne objawy: mruganie kontrolki świec żarowych i spadek mocy, a mianowicie: Audi A4 B7, 2.0 tdi 170bhp, 2007 rok, przebieg 224tys km(ale od 221tys nowy blok silnika, wtryski, turbo,okablowanie-stary się zatarł) kontrolka zapala się niezależnie czy jadę szybko(autostrada) czy wolno(miasto) po raptownym wciśnięciu pedału gazu(czasami odczówalne szarpnięcie), obroty około 2tys, bieg: różnie 3-4-5 czasami6, raptowny spadek mocy, jakby przestał działać pedał gazu(muł się robi),najczęściej przy wyprzedzaniu się to uaktywnia, zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika jakoś kasuje ten"problem" czasami za parę minut zapala się ponownie, a czasami po 300 lub 1300km wiele razy był sparawdzany "kompem" w autoryzowanym serwisie Audi i NIC!!! Nie ma żadnego błędu... jak to możliwe, nie wiem, nie znam się czy ktoś z Was ma coś takiego, jak sobie z tym radzić, ile to kosztuje(bo po wymianie w/w rzeczy się spłukałem:naughty:)czy to ten DPF, czy elektryka, czy...... brak mi już pomysłów:wallbash: PS:czy ktoś może wie jaki VAG-CoM na e-bayu jest godny uwagi, to sobie zakupię, nauczę się go i wtedy podam wartości błędów:banan:
grabalaba Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 witam :hi:koledzy ...wiele razy był sparawdzany "kompem" w autoryzowanym serwisie Audi i NIC!!! Nie ma żadnego błędu... Niemożliwe!Musi coś pozostać w kompie po trybie awaryjnym. Jak dla mnie to albo zawalony EGR albo turbo przeładowuje.
Gość .... Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Kierownica turbo zablokowała sie, coś pod EGR podeszło nagar np. Dziurka w dolocie, pod VAG i zrobić bloki pomiarowe. Czujnik ciśnienia doładowania...
schwartz Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 grabalaba: hmmm sam jestem zdziwiony:shock3:ale widziałem na wlasne oczy, że po podpięciu do kompa i zeskanowaniu w ASO wynik błędów był 0 :kwasny:więc ten jakiś tam błąd wogóle się nie zapisuje w pamięci:facepalm: djim: turbo mam nowe, więc ja wiem czy ta kierowniczka się blokuje??? ale pójdę Waszym tropem i jak tylko będę u mechanika postaram się wszystko wykonać i znaleźć przyczynę tego dziwnego stanu:kox: dzięki za rady ---------- Post dopisany 05-11-2012 at 17:49 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2012 at 16:10 ---------- witam Już wszystko jasne co stało za pojawianiem się trybu awaryjnego i spadku mocy. Po podłączeniu do kompa ujawnił się błąd: "sporadycznego niedoladowania turbiny". Znaleziona została: uszkodzona membrana gumowa na zaworze sterującym przepływem ilości powietrza przez kolektor ssący. Usterka ta powodowała ,że wytrącało się podciśnienie i brakowało go do otworzenia zaworu na turbinie w wyniku czego występowało nie doładowanie ciśnienia turbiny. Ten element nie występuje jako odzielna część w Audi, jest to natomiast integralna część kolektora ssącego( czyli drogo)ale Polak potrafi:banan: i tą membranę dało się zasklepić, autko chodzi i nie czuć żadnej różnicy Mam nadzieję, że to komuś pomoże PS: okazało się że część ta pasuje do Audi idealnie od Śkody
Wyroll Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 Nie będę tworzył nowego tematu pacjent audi a4 b7 116km podczas jazdy na wakacje przejechane 1000km nagle zapaliła się lampka świec żarowych i silnika błąd jaki wywala to p0245 zawór A magnetyczny turbo sprężarki i zbyt mało mocy w woltach brak mocy itp chodzi tu o to czy tak moge jeździć czy oddać auto do lokalnego mechanika zanim wrócę do polski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się